AutoWrzuta.pl

Pełna wersja: misda Mondeo
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Mój pojazd to Ford Mondeo mk3 kombi z 2005 2.0 TDCI wersja 130KM.
Więcej szczegółów technicznych można znaleźć http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/mondeo/iii/kombi/silnik-diesla-2.0-tdci-130km-2002-2007/

[Obrazek: 148_108.png?AWSAccessKeyId=AKIAJDKWAOMUQ...5Algy38%3D]

Kupiony w sierpniu 2011 roku z przebiegiem 135500.
Średnie zużycie paliwa w mieście 6,5-8,0 l/100km
Średnie zużycie paliwa poza miastem 5,0-7,0 l/100km

Na razie przejechałem 46kkm. Aby tego dokonać trzeba było zatankować 3104l paliwa, co na tym dystansie daje średnie spalanie 6,75l/100km. Dla porównania dodam że poprzedni Escort 1.6 16v spalił średnio 8,4l/100km (dystans 154kkm).

Koszt paliwa to 16782 zł.
Koszt części i serwisu to 14970zł.
Dodając do tego ubezpieczenie wychodzi, że koszt paliwa to tylko połowa wydatków jakie trzeba ponieść, aby sobie trochę pojeździć.

Podczas eksploatacji trzeba było wymienić (filtry, opony, tarcze, klocki, elementy zawieszenia) lub naprawić kilka rzeczy (alternator, rozrusznik). Oto lista co było robione i przy jakim przebiegu.
139983 olej i wszystkie filtry
141930 naprawa rozrusznika
142658 dwumasa ze sprzęgłem LUK
144274 sprężyny zawieszenia przód Keyaba
145065 tarcze przód Brembo i klocki TRW
155203 łącznik stabilizatora prawy tył Lemforder, przewody hamulcowe tył TRW
157812 opony zimowe Goodyear Ultragrip 8, 2szt
159003 przegląd 160 tys
164802 tarcze i klocki tył ATE
166741 akumulator Varta E38
168201 wentylator chłodnicy
170580 wszystkie tulejki tylnego zawieszenia Lemforder, łącznik stabilizatora prawy tył Lemforder
171852 pióra wycieraczek Bosh twin przód
176145 rura z EGR do intercoolera
176415 naprawa alternatora 
177106 napinacz paska wielorowkowego z paskiem i wszystkimi kołami pośrednimi SKF, Amortyzatory tył Sachs z odbojami
179201 pióra wycieraczek Ford przód
180089 przegląd 180 tys
Mój pojazd to Ford Mondeo mk3 kombi z 2005 2.0 TDCI wersja 130KM.
Więcej szczegółów technicznych można znaleźć http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/mondeo/iii/kombi/silnik-diesla-2.0-tdci-130km-2002-2007/

[Obrazek: 148_108.png?AWSAccessKeyId=AKIAJDKWAOMUQ...5Algy38%3D]

Kupiony w sierpniu 2011 roku z przebiegiem 135500.
Średnie zużycie paliwa w mieście 6,5-8,0 l/100km
Średnie zużycie paliwa poza miastem 5,0-7,0 l/100km

Na razie przejechałem 46kkm. Aby tego dokonać trzeba było zatankować 3104l paliwa, co na tym dystansie daje średnie spalanie 6,75l/100km. Dla porównania dodam że poprzedni Escort 1.6 16v spalił średnio 8,4l/100km (dystans 154kkm).

Koszt paliwa to 16782 zł.
Koszt części i serwisu to 14970zł.
Dodając do tego ubezpieczenie wychodzi, że koszt paliwa to tylko połowa wydatków jakie trzeba ponieść, aby sobie trochę pojeździć.

Podczas eksploatacji trzeba było wymienić (filtry, opony, tarcze, klocki, elementy zawieszenia) lub naprawić kilka rzeczy (alternator, rozrusznik). Oto lista co było robione i przy jakim przebiegu.
139983 olej i wszystkie filtry
141930 naprawa rozrusznika
142658 dwumasa ze sprzęgłem LUK
144274 sprężyny zawieszenia przód Keyaba
145065 tarcze przód Brembo i klocki TRW
155203 łącznik stabilizatora prawy tył Lemforder, przewody hamulcowe tył TRW
157812 opony zimowe Goodyear Ultragrip 8, 2szt
159003 przegląd 160 tys
164802 tarcze i klocki tył ATE
166741 akumulator Varta E38
168201 wentylator chłodnicy
170580 wszystkie tulejki tylnego zawieszenia Lemforder, łącznik stabilizatora prawy tył Lemforder
171852 pióra wycieraczek Bosh twin przód
176145 rura z EGR do intercoolera
176415 naprawa alternatora 
177106 napinacz paska wielorowkowego z paskiem i wszystkimi kołami pośrednimi SKF, Amortyzatory tył Sachs z odbojami
179201 pióra wycieraczek Ford przód
180089 przegląd 180 tys
Mój pojazd to Ford Mondeo mk3 kombi z 2005 2.0 TDCI wersja 130KM.
Więcej szczegółów technicznych można znaleźć http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/mondeo/iii/kombi/silnik-diesla-2.0-tdci-130km-2002-2007/

[Obrazek: 148_108.png?AWSAccessKeyId=AKIAJDKWAOMUQ...5Algy38%3D]

Kupiony w sierpniu 2011 roku z przebiegiem 135500.
Średnie zużycie paliwa w mieście 6,5-8,0 l/100km
Średnie zużycie paliwa poza miastem 5,0-7,0 l/100km

Na razie przejechałem 46kkm. Aby tego dokonać trzeba było zatankować 3104l paliwa, co na tym dystansie daje średnie spalanie 6,75l/100km. Dla porównania dodam że poprzedni Escort 1.6 16v spalił średnio 8,4l/100km (dystans 154kkm).

Koszt paliwa to 16782 zł.
Koszt części i serwisu to 14970zł.
Dodając do tego ubezpieczenie wychodzi, że koszt paliwa to tylko połowa wydatków jakie trzeba ponieść, aby sobie trochę pojeździć.

Podczas eksploatacji trzeba było wymienić (filtry, opony, tarcze, klocki, elementy zawieszenia) lub naprawić kilka rzeczy (alternator, rozrusznik). Oto lista co było robione i przy jakim przebiegu.
139983 olej i wszystkie filtry
141930 naprawa rozrusznika
142658 dwumasa ze sprzęgłem LUK
144274 sprężyny zawieszenia przód Keyaba
145065 tarcze przód Brembo i klocki TRW
155203 łącznik stabilizatora prawy tył Lemforder, przewody hamulcowe tył TRW
157812 opony zimowe Goodyear Ultragrip 8, 2szt
159003 przegląd 160 tys
164802 tarcze i klocki tył ATE
166741 akumulator Varta E38
168201 wentylator chłodnicy
170580 wszystkie tulejki tylnego zawieszenia Lemforder, łącznik stabilizatora prawy tył Lemforder
171852 pióra wycieraczek Bosh twin przód
176145 rura z EGR do intercoolera
176415 naprawa alternatora 
177106 napinacz paska wielorowkowego z paskiem i wszystkimi kołami pośrednimi SKF, Amortyzatory tył Sachs z odbojami
179201 pióra wycieraczek Ford przód
180089 przegląd 180 tys
Mój pojazd to Ford Mondeo mk3 kombi z 2005 2.0 TDCI wersja 130KM.
Więcej szczegółów technicznych można znaleźć http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/mondeo/iii/kombi/silnik-diesla-2.0-tdci-130km-2002-2007/

[Obrazek: 148_108.png?AWSAccessKeyId=AKIAJDKWAOMUQ...5Algy38%3D]

Kupiony w sierpniu 2011 roku z przebiegiem 135500.
Średnie zużycie paliwa w mieście 6,5-8,0 l/100km
Średnie zużycie paliwa poza miastem 5,0-7,0 l/100km

Na razie przejechałem 46kkm. Aby tego dokonać trzeba było zatankować 3104l paliwa, co na tym dystansie daje średnie spalanie 6,75l/100km. Dla porównania dodam że poprzedni Escort 1.6 16v spalił średnio 8,4l/100km (dystans 154kkm).

Koszt paliwa to 16782 zł.
Koszt części i serwisu to 14970zł.
Dodając do tego ubezpieczenie wychodzi, że koszt paliwa to tylko połowa wydatków jakie trzeba ponieść, aby sobie trochę pojeździć.

Podczas eksploatacji trzeba było wymienić (filtry, opony, tarcze, klocki, elementy zawieszenia) lub naprawić kilka rzeczy (alternator, rozrusznik). Oto lista co było robione i przy jakim przebiegu.
139983 olej i wszystkie filtry
141930 naprawa rozrusznika
142658 dwumasa ze sprzęgłem LUK
144274 sprężyny zawieszenia przód Keyaba
145065 tarcze przód Brembo i klocki TRW
155203 łącznik stabilizatora prawy tył Lemforder, przewody hamulcowe tył TRW
157812 opony zimowe Goodyear Ultragrip 8, 2szt
159003 przegląd 160 tys
164802 tarcze i klocki tył ATE
166741 akumulator Varta E38
168201 wentylator chłodnicy
170580 wszystkie tulejki tylnego zawieszenia Lemforder, łącznik stabilizatora prawy tył Lemforder
171852 pióra wycieraczek Bosh twin przód
176145 rura z EGR do intercoolera
176415 naprawa alternatora 
177106 napinacz paska wielorowkowego z paskiem i wszystkimi kołami pośrednimi SKF, Amortyzatory tył Sachs z odbojami
179201 pióra wycieraczek Ford przód
180089 przegląd 180 tys
Brawo za opis bo najczęściej widzę w necie wpisy typu: leję paliwo, zmieniam olej i jeżdżę Big GrinD
My też prowadziliśmy dla naszej viki taki dziennik napraw i powiem Ci, że jest mnóstwo zbieżności Big GrinD zarówno w kosztach jak i wymienianych/naprawianych częściach. Koło dwumasowe również zmienialiśmy przy identycznym przebiegu Big GrinD
Jak widać nie problem kupić auto a je utrzymać.
Brawo za opis bo najczęściej widzę w necie wpisy typu: leję paliwo, zmieniam olej i jeżdżę Big GrinD
My też prowadziliśmy dla naszej viki taki dziennik napraw i powiem Ci, że jest mnóstwo zbieżności Big GrinD zarówno w kosztach jak i wymienianych/naprawianych częściach. Koło dwumasowe również zmienialiśmy przy identycznym przebiegu Big GrinD
Jak widać nie problem kupić auto a je utrzymać.
Brawo za opis bo najczęściej widzę w necie wpisy typu: leję paliwo, zmieniam olej i jeżdżę Big GrinD
My też prowadziliśmy dla naszej viki taki dziennik napraw i powiem Ci, że jest mnóstwo zbieżności Big GrinD zarówno w kosztach jak i wymienianych/naprawianych częściach. Koło dwumasowe również zmienialiśmy przy identycznym przebiegu Big GrinD
Jak widać nie problem kupić auto a je utrzymać.
Brawo za opis bo najczęściej widzę w necie wpisy typu: leję paliwo, zmieniam olej i jeżdżę Big GrinD
My też prowadziliśmy dla naszej viki taki dziennik napraw i powiem Ci, że jest mnóstwo zbieżności Big GrinD zarówno w kosztach jak i wymienianych/naprawianych częściach. Koło dwumasowe również zmienialiśmy przy identycznym przebiegu Big GrinD
Jak widać nie problem kupić auto a je utrzymać.
Ja mam Octavię2 już 3 rok 165kkm od nowości i właściwie leje i jeżdżę... Na wakacjach wymiana na O3 :-)

Tapped from SGS3 on Archidroid
Ja mam Octavię2 już 3 rok 165kkm od nowości i właściwie leje i jeżdżę... Na wakacjach wymiana na O3 :-)

Tapped from SGS3 on Archidroid
Ja mam Octavię2 już 3 rok 165kkm od nowości i właściwie leje i jeżdżę... Na wakacjach wymiana na O3 :-)

Tapped from SGS3 on Archidroid
Stron: 1 2 3 4