09-07-2018, 19:50:16
Waylens Secure 360
Zycie toczy sie dalej, a kamera ktora ma wprowadzic w nim pewien szereg innowacji to wlasnie Waylens 360
Reklamy mowia w czym rzecz:
https://www.youtube.com/watch?v=HyVKGvquado
https://www.youtube.com/watch?v=7aTVR_Xxgm4
https://www.youtube.com/watch?v=kbYwLuz3Y9w
Czekam na ta kamere z niecierpliwoscia bo wprowadza kilka ciekawych innowacji w tym:
+ widok 360stopni
+ Jest Cloud (!!!!)
+ ma w sobie czytnik kart SIM/LTE/4G (teoretycznie taka konstrukcja powinna byc zbanowana, bo w samochodach zabronione sa interferencje TX/TR @ SIM, ale wyglada na to ze producent jest pewny ze otrzyma atest w tym FCC ID), link do wersji kamery bez 4G/LTE ale z plyta juz przystosowana do czytnika SIM tutaj:
https://fccid.io/2AKAF-TW02C1/Internal-P...os-3883645
+ dzialaja karty 256GB
+ ma wyrafinowany system chlodzenia (nizej widac zebrowany radioator dookola obiektywu / obudowy), bardzo profesjonalnie przemyslana konstrukcja chlodzenia.
+ Pasywny filtr IR (!!!) czyli kamera ma mozliwosc nagrywania w nocy w trybie czarno bialym, automatycznie usuwajac filtr IR spod objektywu - podbijajac poziom czulosci do 0.00lux (obecnie zadna kamera nie osiaga czulosci na tym poziomie) tego typu rozwiazania mozna spotkac w kamerach CCTV
+ producent podaje, ze jest HDR
+ wyglada, ze jest tu matryca Sony (wyglada na IMX290 z WDR/HDR) to ulepszona wersja znanego IMX291
+ Procesor Ambarella S2L - A2 , 28-nm - IP camera chip (to akurat przemyslany ruch, bo procesory IP maja szereg narzedzi przystosowanych dla Cloud)
+ Tryb parkingowy aktywowany sygnalem ACC +12V / 0V
+ zasilanie USB-C (21wiek juz tu jest).
link do FCC ID dla wersji nie LTE:
https://fccid.io/2AKAF-TW02C1/Internal-P...os-3883645
Czekamy, tym czasem pierwsze nagrania:
https://www.youtube.com/watch?v=E3KzBuArwVA
https://youtu.be/ZCDBqaBRHhw
https://www.youtube.com/watch?v=kZuDwqRsNJg
https://www.youtube.com/watch?v=6NZhEqQ2rnU
Po nagraniu stwierdzic mozna kilka cech:
- Wyglada ze Starvis jest, ale slabo przystosowany dla obrazu na ktorym polowa (dolna i tylka w samochodzie) jest czarna a gora zmienna i jasna... ale pewne typowe cechy tego trybu (szumy) mozna zaobserwowac.
- HDR - jest i dziala, widac, ze sila przejsc z ciemnego wnetrza samochodu na pelna rozswietlona droge nawet dla ludzkiego oka bylaby wyzwaniem, i kamera ledwo jest w stanie pokazac pelna sile swiatel zarowno na zewnatrz auta jak i wewnatrz na poziomie "akcepotowalnym", niestety, konstrukcja ograzniczona jest tu technologia (sensorem), nizej widac tez "rozjechanie 2klatek HDRa":
- obraz jest... hmmm... jest jaki jest... nie ma co wybrzydzac! ...mozliwe ze beda spore zmiany,
- niestety konstrukcyjnie kamera zaraz pod szyba widzi wszystkie odbicia i reflexy na szybie, praw fizyki nie da sie zmienic, kamera jest niczym kartka papieru pod szyba i widzi wszystko w kabinie mieszajac to z obrazem (a filtra CPL nie zamontujemy, nawet jesli to nie da sie go ustawic aby wyeliminowal odbicia ze wszystkich stron).
Mam wrazenie, ze projektanci nie przewidzeli pewnych ograniczen (jak odbicia na szybie), czesciowo stale zaciemnienia sensora, bo ta kamera ma jeden sensor - ktory tyl (kabine) widzi zawsze ciemna, a przod auta jest zmiennie jasny w zaleznosci od dnia/nocy... ciezko bedzie skalibrowac HDR dla takich warunkow nagrywania jak i w ogole skalibrowac mape obrazu. To troche tak jakby polowe obrazu zakryc czarnym papierem (kabina auta jest ciemna i to ta polowa sensora "patrzy sie do srodka auta"), a reszta obrazu bedzie nagrywac znienne warunki jasnosci (przod auta)...
Ale kto wie jak sie sytuacja rozwinie, czekam na ta kamere i jej testy sa przewidziane tu na forum
Kamera ma kosztowac: 1100zl (wersja SIM 4G z Cloudem)
Co myslicie?
Jak wam sie podoba patent z widokiem 360 + Cloud?
Czy kamera ma szanse sie przebic?
Zycie toczy sie dalej, a kamera ktora ma wprowadzic w nim pewien szereg innowacji to wlasnie Waylens 360
Reklamy mowia w czym rzecz:
https://www.youtube.com/watch?v=HyVKGvquado
https://www.youtube.com/watch?v=7aTVR_Xxgm4
https://www.youtube.com/watch?v=kbYwLuz3Y9w
Czekam na ta kamere z niecierpliwoscia bo wprowadza kilka ciekawych innowacji w tym:
+ widok 360stopni
+ Jest Cloud (!!!!)
+ ma w sobie czytnik kart SIM/LTE/4G (teoretycznie taka konstrukcja powinna byc zbanowana, bo w samochodach zabronione sa interferencje TX/TR @ SIM, ale wyglada na to ze producent jest pewny ze otrzyma atest w tym FCC ID), link do wersji kamery bez 4G/LTE ale z plyta juz przystosowana do czytnika SIM tutaj:
https://fccid.io/2AKAF-TW02C1/Internal-P...os-3883645
+ dzialaja karty 256GB
+ ma wyrafinowany system chlodzenia (nizej widac zebrowany radioator dookola obiektywu / obudowy), bardzo profesjonalnie przemyslana konstrukcja chlodzenia.
+ Pasywny filtr IR (!!!) czyli kamera ma mozliwosc nagrywania w nocy w trybie czarno bialym, automatycznie usuwajac filtr IR spod objektywu - podbijajac poziom czulosci do 0.00lux (obecnie zadna kamera nie osiaga czulosci na tym poziomie) tego typu rozwiazania mozna spotkac w kamerach CCTV
+ producent podaje, ze jest HDR
+ wyglada, ze jest tu matryca Sony (wyglada na IMX290 z WDR/HDR) to ulepszona wersja znanego IMX291
+ Procesor Ambarella S2L - A2 , 28-nm - IP camera chip (to akurat przemyslany ruch, bo procesory IP maja szereg narzedzi przystosowanych dla Cloud)
+ Tryb parkingowy aktywowany sygnalem ACC +12V / 0V
+ zasilanie USB-C (21wiek juz tu jest).
link do FCC ID dla wersji nie LTE:
https://fccid.io/2AKAF-TW02C1/Internal-P...os-3883645
Czekamy, tym czasem pierwsze nagrania:
https://www.youtube.com/watch?v=E3KzBuArwVA
https://youtu.be/ZCDBqaBRHhw
https://www.youtube.com/watch?v=kZuDwqRsNJg
https://www.youtube.com/watch?v=6NZhEqQ2rnU
Po nagraniu stwierdzic mozna kilka cech:
- Wyglada ze Starvis jest, ale slabo przystosowany dla obrazu na ktorym polowa (dolna i tylka w samochodzie) jest czarna a gora zmienna i jasna... ale pewne typowe cechy tego trybu (szumy) mozna zaobserwowac.
- HDR - jest i dziala, widac, ze sila przejsc z ciemnego wnetrza samochodu na pelna rozswietlona droge nawet dla ludzkiego oka bylaby wyzwaniem, i kamera ledwo jest w stanie pokazac pelna sile swiatel zarowno na zewnatrz auta jak i wewnatrz na poziomie "akcepotowalnym", niestety, konstrukcja ograzniczona jest tu technologia (sensorem), nizej widac tez "rozjechanie 2klatek HDRa":
- obraz jest... hmmm... jest jaki jest... nie ma co wybrzydzac! ...mozliwe ze beda spore zmiany,
- niestety konstrukcyjnie kamera zaraz pod szyba widzi wszystkie odbicia i reflexy na szybie, praw fizyki nie da sie zmienic, kamera jest niczym kartka papieru pod szyba i widzi wszystko w kabinie mieszajac to z obrazem (a filtra CPL nie zamontujemy, nawet jesli to nie da sie go ustawic aby wyeliminowal odbicia ze wszystkich stron).
Mam wrazenie, ze projektanci nie przewidzeli pewnych ograniczen (jak odbicia na szybie), czesciowo stale zaciemnienia sensora, bo ta kamera ma jeden sensor - ktory tyl (kabine) widzi zawsze ciemna, a przod auta jest zmiennie jasny w zaleznosci od dnia/nocy... ciezko bedzie skalibrowac HDR dla takich warunkow nagrywania jak i w ogole skalibrowac mape obrazu. To troche tak jakby polowe obrazu zakryc czarnym papierem (kabina auta jest ciemna i to ta polowa sensora "patrzy sie do srodka auta"), a reszta obrazu bedzie nagrywac znienne warunki jasnosci (przod auta)...
Ale kto wie jak sie sytuacja rozwinie, czekam na ta kamere i jej testy sa przewidziane tu na forum
Kamera ma kosztowac: 1100zl (wersja SIM 4G z Cloudem)
Co myslicie?
Jak wam sie podoba patent z widokiem 360 + Cloud?
Czy kamera ma szanse sie przebic?