szkoda ze nie odlaczyles kabla od cellinka. Ja jak bede mial mozliwosci to tez zrobie test swojego neo6
(19-08-2018, 14:44:23)marekelb napisał(a): [ -> ]O godz. 13:37, czyli minęło 16 godz i 24 min, bateria pokazuje naładowanie 63% i pozostały czas pracy 24 godziny. Teoretycznie powinno być 40,5 godz sumując czas miniony i pozostały, a praktyka pokaże jak jest w rzeczywistości. Czyli i tak około 5x dłużej niż bateria grafenowa 6000mA i ze 4x dłużej dla NEO6.
I to mnie zadowala. Auta nie odpalałem.
Czyli, że NEO9 5x, a NEO6 4x dłużej niż grafenowy? Jak dobrze liczę NEO9 ma x1,6 pojemności NEO6, czyli chyba raczej właściwsze proporcje to 5x i 3x ? lub 6x i 4x itd? Taki szczegół, ale coś mi nie pasowało i nie wiem czy dobrze rozumiem
(21-08-2018, 00:28:20)mar-ki napisał(a): [ -> ] (19-08-2018, 14:44:23)marekelb napisał(a): [ -> ]O godz. 13:37, czyli minęło 16 godz i 24 min, bateria pokazuje naładowanie 63% i pozostały czas pracy 24 godziny. Teoretycznie powinno być 40,5 godz sumując czas miniony i pozostały, a praktyka pokaże jak jest w rzeczywistości. Czyli i tak około 5x dłużej niż bateria grafenowa 6000mA i ze 4x dłużej dla NEO6.
I to mnie zadowala. Auta nie odpalałem.
Czyli, że NEO9 5x, a NEO6 4x dłużej niż grafenowy? Jak dobrze liczę NEO9 ma x1,6 pojemności NEO6, czyli chyba raczej właściwsze proporcje to 5x i 3x ? lub 6x i 4x itd? Taki szczegół, ale coś mi nie pasowało i nie wiem czy dobrze rozumiem
Tak naprawdę wynika to z jednej rzeczy. Pojemność 6000 mAh powerbanka grafenowego podana jest przy 5v.
A pojemność 9000 mAh Cellinka Neo9 przy 12,8V, przeliczając na szybko tą pojemność na 5V to mamy 9000 mAh x 2,56 = 23040 mAh. Od tej wartości należy odliczyć jakieś 15% strat na przetwornicy(sprawność to średnio 80-90%) to daje pojemność 19584 mAh Cellinka Neo9 przy 5V.
Dlatego tak naprawdę, kończąc już moje dywagacje na temat czasu pracy A129Duo na Cellinku Neo9 napiszę że właściwy pobór prądu u
przy 5V oscyluje w granicach 490 mAh zakładając 40 godz. pracy.. A to co mu pokazuje Cellink to jest obciążenie przy 12,9V.
Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi
Mysle ze rozwieje wszelkie watpliwosci
Hmm...mi po ostatnim dyzurze zony wychodzi ze neo6 wytrzymalo z A129 Duo okolo 24 godzin .... kamera nagrywala w trybie ciaglym
Cos mi tu nie pasuje ...
NEO9 ma 50% wieksza pojemnosc od NEO6
Ale kazde baterie maja to do siebie ze obciazone mniejszym natezeniem (a na pojedynczym ogniwie jest mniejsze natezenie w NEO9 niz w przypadku NEO6), bateria da lepsze rezultaty i z deklarowanych 9000mAh wyjdzie 9600mAh, to sa ogolnie znane przypadlosci kazdego rodzaju baterii.
Jak mi wiadomo specyfikacje ogniw sa wyliczone na podstawie obciazenia 1C czyli tak jakby obciazyc cellinka ktory ma 6000mAh natezeniem 6Amp (czyli wyladowanie w 1godzine.
Nizej przyklad pokazujacy ze mniejsze obciazenie (parametr C mniejszy) tym ogniwo wykazuje wieksza pojemnosc, dla przypomnienia 1C to wyladowanie w 1godzine na podstawie pelnego obciazenia 1/10C np 100Ah wyladowanie 100Amp, 6000mAh wyladowanie 6000mAmp...
Zrobie celowo film w time-lapse pokazujacy jak A129 wypadnie na NEO6 oraz na NEO9, moze uda mi sie jeszcze Cellinka PRO 15A w porownaniu pokazac...
Ide kombinowac sprzety...
Czy ktoś z Was zastanawiał się czy można nagrać cos więcej wideorejestratorem niż tylko obraz przed lub za autem?
My poszliśmy krok dalej, wykorzystaliśmy kamery Viofo do nagrania wywiadu z osobą która na temat wideorejestratorów wie dość sporo albowiem w swojej firmie ma ich ponad 20!
Jako odskocznia od dyskusji o kamerach zapraszamy do obejrzenia modelu A129 DUO oraz innych w akcji jako sprzętu do nagrywania wywiadu, robimy to jako pierwsi w internecie - nagrywamy wywiad przy użyciu wideorejestratorów!
Zachęcamy do subskrypcji kanału, niedługo konkurs!
W rolach głównych:
Viofo A129 Duo Wi-Fi GPS
Viofo A129PRO
Viofo A119S
Viofo A119
Czyli najlepsze kamery na rynku w swojej klasie!
https://viofopolska.pl - Twoje Viofo w internecie
#nagrywajzviofo
a moze zamiast time-lapse zrobic nagrywanie LB oraz tryb kazdy. Wtedy nie dosc ze bedzie mozna pokazac oszczednosc na pamieci to okaze sie czy LB jest mniej pradozerny niz tryb jazdy i o ile mniej.
Time-lapse to akurat swietny tryb aby pokazac jak szybko uplywa czas i jak cellink trzyma kamere wlaczona (w tle mozna dac zegarek i w kilka minut minie caly dzien).
Plusem kabelka hardwire będzie prawdopodobnie to, że jeśli w garażu wyłączymy kamerę to nie musimy pamiętać, żeby ją ponownie włączyć, kamera sama się włączy po uruchomieniu samochodu ...
Jeszcze jakbym znalazł ten kabel w komplecie z kamerą w pudełku, to już nic więcej mi nie potrzeba
Czekam na V2, z kablem i wtedy szukam kasy w portfelu
Tap, tap, tap, Tapatalk