AutoWrzuta.pl

Pełna wersja: KINGBUY SC (viofopolska) czyli nieistniejąca firma i niesprawna kamerka Viofo A129
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Czołem.
Trochę mnie nie było, bo i za bardzo nie miało mnie kiedy być.
Sprawa wygląda jak w temacie, czyli kamerka włącza się na chwilę i wyłącza i tak w kółko do ufajdanej.
Z tego co sprawdziłem, to firma kingbuy zawinęła wrotki (regon wykreślony z rejestru), telefonu nikt nie odbiera.
Gdzieś mogę wysłać kamerkę, która jest jeszcze na gwarancji (zakupiona 06.09.2018), czy już popił wodą?



Pozdrawiam

EDIT Teraz chciałem w domu coś powalczyć, to już w ogóle się nie włącza Sad
Zmieniałeś ładowarkę ?
Zmieniałeś przewód od ładowarki ?

Musisz mieć to wifi - pogarsza jakość zapisu ?
Problem z zasilaniem, uzyj dobrej 5V 2A ladowarki i dobrego przewodu 22AWG lub mniej, wyjmij karte pamieci, odlacz kamere tylna, ustaw boot delay na 10sek.

Jak nadal to samo to kondensatory do sprawdzenia.
No proszę, jednak mieliśmy co do nich rację, że to oszuści, a tak nas błotem obrzucali...
Do tego te leszcze kazali mi się jeszcze leczyć, śmiechu warte.
Zmieniałem ładowarkę, podłączałęm przez podstawkę z gps i bez, z tylną kamerą i bez, ale ogólnie to jeździło z cellink neo 9.
Nie mogę wejść w ustawienia, bo nie zdążam nawet a wifi nie używałem podczas jazdy i nie wiem, czemu teraz się z wifi robiło. Tak czy siak, w ogóle się już nie włącza.
Jakie firmware masz wgrane? Oryginalne oficjalne? Oryginalne beta? Modyfikowane?
Wrzuć na kartę jakiś oryginał oficjalne, nawet najnowsze ze strony Viofo i wgraj ponownie.
no to chyba padla...
mozesz jeszcze wgrac na nowo firmware, ale to juz "ostatnia" chyba szansa...

ja bym rozkrecil i zobaczyl jak wygladaja kondensatory - spuchniete?
Gdy tylko dowiedziałem się o zwinięciu żagli przez wspomniane towarzystwo wiedziałem, że temat prędzej czy później wypłynie na forum.

Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby swoje roszczenia skierować do sprzedawcy. Wykreślenie działalności nie stanowi przeszkody. Ale nie będzie to droga szybka ani łatwa.

Dlatego też, w pierwszej kolejności proponuje:
1. Skontaktować się z importerem (część sprzedanych przez nich kamerek pochodziła od polskiego importera)
2.Skontaktować się bezpośrednio z Viofo.
3.Wysłać pisemną reklamację do sprzedawcy.

Jeśli to nie pomoże, pozostaje droga sądowa. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dochodzić swoich roszczeń od osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą.
Firmware mam 129, ale i tak nie mogę uaktualnić, bo kamerka nie reaguje na nic. W środku wygląda jak na zdjęciu.
[Obrazek: ObNnMPmE5_4fT8qydhU2XHv-lVBokvIoU8xOVzdD...34-h867-no]

/edit przed chwilą wydała tylko dzwięk dzwoneczków z logo na ekranie i dead, ale była podłączona pod ładowarkę z 5 minut
zrobiła tak dwa razy i dalej cisza
(26-06-2019, 19:50:29)brzoza napisał(a): [ -> ]Firmware mam 129, ale i tak nie mogę uaktualnić, bo kamerka nie reaguje na nic.

/edit przed chwilą wydała tylko dzwięk dzwoneczków z logo na ekranie i dead, ale była podłączona pod ładowarkę z 5 minut
zrobiła tak dwa razy i dalej cisza

To firmware masz oryginalne, tzn kupione wraz z kamerą, czy wgrywałeś samodzielnie jakieś inne?
Jeżeli uwalone jest firmware, to kamera może się wyłączać, ale jeżeli podasz jej do wgrania nowe (sprawne), to może przejść proces wgrywania i może być wtedy "cacy".
OK, udało się wgrać od nowa FW, ale zmieniło to tylko tyle, że kamerka odpala się, w końcu pokazuje co widzi i restart.
Stron: 1 2 3 4 5