AutoWrzuta.pl

Pełna wersja: Dome G90-7S - ktoś posiada?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
iwadrian napisał(a):Nie prościej mieć na stałe podłączoną do zasilania. Wyłączasz przyciskiem on/off i wchodzi w tryb parkingowy. Zajmie to mniej czasu niż przekładanie wtyczek.

Tak może masz rację, ale ja mam jeszcze 17 miesięcy auto na gwarancji więc musze mieć coś co nie ingeruje w fabryczną instalację więc pomyślałem o power bank.
A no chyba, że tak. Ciekawe jakby to działało jakbyś podłączył jednocześnie zasilanie z auta pod uchwyt a power bank do wtyczki w kamerze. Może w czasie pracy z zapalniczki power bank by się ładował od razu?
Zalezy od powerbanku. Niektóre modele pozwalają na jednoczesne ładowanie powerbanku i jeszcze powerbank zasila urządzenie.

Z takich markowych powerbanków na ogniwach samsunga masz Romoss sailing 5 ( można kupic w Polsce) lub markę PNY, seria srebrna ( też kupisz u nas). Nie są tanie aczkolwiek nie oszukane pojemności. Raz mialem powerbank omega, nigdy wiecej. O powerbankach sa raczej fora. Romoss akurat posiadam, i potrafi ładować będac jednocześnie łądowanym. Z praktyki nie wiem czy bym chciał zostawic powerbank w aucie. Sprawdz w jakich temperaturach moze pracowac, latem ogniwa w nagrzanych samochodzie szybko padna. Ogolnie wysoka temperatura zle słuzy powerbankom jak i aku w notebokach telefonach. Zima na mrozie to i widze ze telefon dotykowy muli. Sprawdz parametry pracy urzadzenia w plusowych i ujemnych temp. Ja zdecydowałem się na stałe zasilanie powerbox car z aliexpress.

Ps powerbox nie ingerujesz w fabryczna instalacje, minus zakrecasz do jakiejkolwiek śruby w karoserii, skrzynka bezpiecznikow jest przykrecona metalowa śrubą np. A plus możesz owinąć wokół nóżki bezpiecznika. To taka kowala robota.

Profesjonalnie by nie ingerować w kable polecam Ci szybkozłączki 12v. Zawsze możesz wypiąc. Sladu nie bedzie widac
http://p.alejka.pl/i2/p_new/52/06/szybk ... ka_0_b.jpg
http://asmot.bydgoszcz.pl/306-1103-thic ... erwone.jpg
http://connectpolska.com/images/szybkoz ... rukcja.jpg
Dodatkowo takie szybko złączki znajdziesz w wersji z bezpiecznikami
Dotarł do mnie akumulator.
Oryginalny miał wymiar 3cm x 3cm x 3mm (grubość)
Zakupiony 3cm x4cm x 3mm (grubość)

Nie miałem przy sobie lutownicy więc kabelki połączyłem tymczasowo chałupniczą metodą by sprawdzić czy to w ogóle ładuje i zmieści się
1.Akumulator działa.
2.Nie ma problemów z zamknieciem i złożeniem urządenia gdyż akumulator nie wystaje po za obrys płytki
Szerszy już być nie może gdyż obudowa jest lekko wygięta
Na zdjęciu pokazałem także oryginalny akumulator wraz z nowo zakupionym ( 1cm szerszy)

Kod:
[IMG]http://i67.tinypic.com/sn1afq.jpg[/IMG]
Kod:
[IMG]http://i68.tinypic.com/9sxpy0.jpg[/IMG]
Kod:
[IMG]http://i64.tinypic.com/2r5qg79.jpg[/IMG]
mirek1967 napisał(a):
iwadrian napisał(a):Nie prościej mieć na stałe podłączoną do zasilania. Wyłączasz przyciskiem on/off i wchodzi w tryb parkingowy. Zajmie to mniej czasu niż przekładanie wtyczek.

Jak teraz zrobić by przy stałym zasilaniu tryb parkingowy nie uruchamiał ekranu. W nocy strasznie rzuca to się w oczy
Czy jest możliwe całkowicie usunąć baterię tzn. Kabelki wychodzące z baterii do kamerki połączyć z kabelkami od wejścia mini usb, a prąd dostarczyć z power boxa podłączonego do usb.
Nie wiem czy dobrze rozumiem. Chcesz pominąc akumulator (wyciąć) i prad dostarczyc bezposrednio przez gniazdo usb do płytki w miejscu w którym jest podłączony akumulator?
baconp napisał(a):Nie wiem czy dobrze rozumiem. Chcesz pominąc akumulator (wyciąć) i prad dostarczyc bezposrednio przez gniazdo usb do płytki w miejscu w którym jest podłączony akumulator?


Dobrze zrozumiałeś dokładnie o to mi chodzi
Polecam ci poczytac na forum elektroda o takich rozwiazaniach. Ja nie jestem za nimi. Akumulator pełni zawsze jakąs role stabilizatora, nawet jeśli już nie trzyma swojej pojemności warto aby był. Zauważ ze telefon też działa bez akumulatora, ale.... nie jestem elektronikiem, wiec nie chce sie dokładnie wypowiadać. Kiedyś na forum elektroda ktos to ładnie rozpisał, czy warto trzymać w laptopie rozładowany aku czy go wyrzucic, skoro laptop działa i bez niego.

Czy będzie w środku aku czy go nie będzie to bez znaczenia przy powerbox. Nie rozumiem czemu wyrzucasz akku przy powerbox. Nic nie przeszkadza a dodatkowa robota z rozbieraniem
Panowie, mam pytanie: czy "park made" muszę włączyć każdorazowo po zatrzymaniu samochodu czy wystarczy ustawić to w menu i jak ręcznie wyłączę kamerę to "park mode" się aktywuje? U mnie po wyjęci kamery i ustawieniu "park mode" jak wpinałem kamerę w uchwyt to zaczyna nagrywać i zapisuje plik w folderze ze zdarzeniami. Czy to normalne czy ja coś robię źle.

baconp napisał(a):Czy będzie w środku aku czy go nie będzie to bez znaczenia przy powerbox. Nie rozumiem czemu wyrzucasz akku przy powerbox. Nic nie przeszkadza a dodatkowa robota z rozbieraniem

Czytałem kiedyś, że na gorącu akumulatorek może "spuchnąć" i uszkodzić kamerkę a jeśli chodzi o trzymanie prądu to i tak jest bezużyteczny (ja mam 90 mah). Czytałem również, że czasami takie akumulatory potrafią wybuchnąć na gorącu. Przed wyrzuceniem tego akumulatorka powstrzymuje mnie to, że być może pełni on również funkcję stabilizatora napięcia i bez niego zmieniające się napięcie prądu podczas eksploatacji samochodu może uszkodzić kamerkę.
Park mode włączasz jednorazowo w menu.
Po każdorazowym wyłączeniu kamerki będzie on domyślnie aktywny. Może zaczać nagrywać również podczas montażu i demontażu lub trzaśnięcia drzwiami, bo wyczuwa wstrząsy. Mozesz ustawić niższą czułośc G sensora aby tego uniknąć ale musisz się liczyć z tym,że wtedy może nie zadziałać przy lekkim uderzeniu w auto na parkingu.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44