07-05-2019, 11:06:44
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
07-05-2019, 11:08:41
Dzięki za info. Trza to przemyśleć gdzie dla mnie lepiej będzie
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
07-05-2019, 11:41:36
(07-05-2019, 11:08:41)Widmo.SG napisał(a): [ -> ]Dzięki za info. Trza to przemyśleć gdzie dla mnie lepiej będzie
Pod fotelem będzie mniej ciągnięcia kabli. Ja zamontowałem w bagażniku tylko dlatego, że z tyłu jest akumulator i skrzynka bezpieczników. U Ciebie akumulator jest z przodu więc power bank pod fotelem to mniej ciągnięcia kabli w tę i z powrotem.
07-05-2019, 11:50:24
Dobrze aby Cellink byl mozliwie blisko zrodla zasilania,
Najlepiej, przy baterii w samochodzie, jak nie ma mozliwosci to gdzies przy skrzynce bezpiecznikow.
Warto umiescic baterie "testowo / tymczasowo", po to aby, potwierdzic ze nie jest ona przy antenie radia lub innym czulym module w samochodzie.
Sam Cellink PRO jest metalowy i nie generuje interferencji ale kabel zasilajacy ze wzgledu na natezenie juz tak, wazne aby byl on krotki i biegl z dala od innych kabli w samochodzie.
Jak cos to smialo pisz,
Znam te baterie jak "wlasna kieszen"
Najlepiej, przy baterii w samochodzie, jak nie ma mozliwosci to gdzies przy skrzynce bezpiecznikow.
Warto umiescic baterie "testowo / tymczasowo", po to aby, potwierdzic ze nie jest ona przy antenie radia lub innym czulym module w samochodzie.
Sam Cellink PRO jest metalowy i nie generuje interferencji ale kabel zasilajacy ze wzgledu na natezenie juz tak, wazne aby byl on krotki i biegl z dala od innych kabli w samochodzie.
Jak cos to smialo pisz,
Znam te baterie jak "wlasna kieszen"
07-05-2019, 20:33:36
Przy jakich wartościach minimalnych naładowania PRO 15 odcina zasilanie?
07-05-2019, 21:50:28
Jak wiem 12.5V z tym, ze szybki spadek do 12.8 z 14.4V jest juz brany jako "abnornal", i tez nastapi przerwa celem zabezpieczenia akumulatora.
Jeszcze czasem sa robione "dobre i przemyslane" produkty na tym "tanim i oszczednym swiecie"... choc za cene Cellinka placimy tyle, ze to chyba nic specjalnego.
Jeszcze czasem sa robione "dobre i przemyslane" produkty na tym "tanim i oszczednym swiecie"... choc za cene Cellinka placimy tyle, ze to chyba nic specjalnego.
07-05-2019, 23:39:55
(07-05-2019, 11:50:24)pizdys napisał(a): [ -> ]Dobrze aby Cellink byl mozliwie blisko zrodla zasilania,To wyjaśnia dużo . Cellink na pewno leci pod fotel. Elektryka uczulę na prowadzenie kabli.
Najlepiej, przy baterii w samochodzie, jak nie ma mozliwosci to gdzies przy skrzynce bezpiecznikow.
Warto umiescic baterie "testowo / tymczasowo", po to aby, potwierdzic ze nie jest ona przy antenie radia lub innym czulym module w samochodzie.
Sam Cellink PRO jest metalowy i nie generuje interferencji ale kabel zasilajacy ze wzgledu na natezenie juz tak, wazne aby byl on krotki i biegl z dala od innych kabli w samochodzie.
Jak cos to smialo pisz,
Znam te baterie jak "wlasna kieszen"
Rozumie rozwiazanie z foto jest najbardziej optymalne na podłączenie ??
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Oczywiscie zamiast neo9 to cellink pro
07-05-2019, 23:58:43
Polaczenie z bateria w samochodzie daje mozliwosc uzywania funkcji E-charge (czyli ladowanie pomimo wylaczenia silnika), oraz monitorowania stanu naladowania. Tak, jest to najlepsze polaczenie.
09-05-2019, 20:05:55
Cellinkiem PRO z Viofo A129Duo powinien umożliwić nagrywanie przez około 60 godzin (2,5 doby). Super wynik.
W takiej sytuacji przydałaby się karta 256GB lub więcej...
W takiej sytuacji przydałaby się karta 256GB lub więcej...
10-05-2019, 00:43:05
Witam
W końcu mogę na spokojnie z fotela napisać
Wynik rewelacyjny jak tak będzie to i NEO9 nie będzie potrzebne. Co do karty to właśnie mam 256 Samsung EVO pomarańczowa made in Korea. Na razie wystarczy - będzie brakować to się pomyśli o zmianie.
Sprzęcik jest teraz tylko czas znaleźć aby podjechać do elektryka aby wszystko ładnie poukładał w całość.
Cellink Pro jak widać na poprzednich fotkach śmiga (odpalony na szybko aby tylko spr czy działa - przełącznik jak przyszedł na OFF - po odpaleniu wskazuje 13.1). Cena jak wcześniej pisałem £299.00 GBP więc nie jest źle
Fotki z zestawu:
[attachment=339]
[attachment=340]
[attachment=341]
[attachment=342]
[attachment=343]
Sorki za post od postem
Kamerka już jest - KLIK
na stole połączyłem wg Waszych wskazań co i jak ma być - człek się powoli uczy....
I wyszło tak:
[attachment=348]
[attachment=349]
[attachment=350]
Oba czarne razem.
Żółty Cellink z Czerwony Hardwire.
Czerwony Cellink z Żółtym Hardwire.
[attachment=351]
Zielony będzie leciał do bezpieczników (tam gdzie pojawia się +12V po odpaleniu, po zgaszeniu brak). Pytanko - w zestawie przyszła przejściówka na podwójne bezpieczniki, a jest jeden 20-tka, czy mają być dwa?? Czytałem że ważne jest podłączenie bezpieczników aby nie sumowało wartości (chyba nawet w tym temacie pisał). Wolę coś wiedzieć przed wizytą u elektryka aby z totalnym laikiem nie gadał .
[attachment=352]
Czarny pod karoserię.
Czerwony pod akumulator (+) aby było zasilanie nawet po zgaszeniu auta.
Ostatnie pytanka:
1. Co pokazuje druga wartość w PRO po przełączeniu pstryczka pobór V ?
2. Czy na stole jak połączę tylko Hardwire z Cellinkiem kamerkę mogę testować w domu - rozładowywanie PRO nie wpłynie na jego działanie (nie wiem w jakim stopniu naładowany)
3. Ustawienia
a) Hardwire (najlepiej po zmierzeniu aku na postoju ile ma i dostosować)
b) PRO - 15A, E-Charge ON, High - oczywiście output ON
Monitorowanie rozumie tyczy się NEO9 - Pro nie ma bluetooth.
W końcu mogę na spokojnie z fotela napisać
Wynik rewelacyjny jak tak będzie to i NEO9 nie będzie potrzebne. Co do karty to właśnie mam 256 Samsung EVO pomarańczowa made in Korea. Na razie wystarczy - będzie brakować to się pomyśli o zmianie.
Sprzęcik jest teraz tylko czas znaleźć aby podjechać do elektryka aby wszystko ładnie poukładał w całość.
Cellink Pro jak widać na poprzednich fotkach śmiga (odpalony na szybko aby tylko spr czy działa - przełącznik jak przyszedł na OFF - po odpaleniu wskazuje 13.1). Cena jak wcześniej pisałem £299.00 GBP więc nie jest źle
Fotki z zestawu:
[attachment=339]
[attachment=340]
[attachment=341]
[attachment=342]
[attachment=343]
Sorki za post od postem
Kamerka już jest - KLIK
na stole połączyłem wg Waszych wskazań co i jak ma być - człek się powoli uczy....
I wyszło tak:
[attachment=348]
[attachment=349]
[attachment=350]
Oba czarne razem.
Żółty Cellink z Czerwony Hardwire.
Czerwony Cellink z Żółtym Hardwire.
[attachment=351]
Zielony będzie leciał do bezpieczników (tam gdzie pojawia się +12V po odpaleniu, po zgaszeniu brak). Pytanko - w zestawie przyszła przejściówka na podwójne bezpieczniki, a jest jeden 20-tka, czy mają być dwa?? Czytałem że ważne jest podłączenie bezpieczników aby nie sumowało wartości (chyba nawet w tym temacie
[attachment=352]
Czarny pod karoserię.
Czerwony pod akumulator (+) aby było zasilanie nawet po zgaszeniu auta.
Ostatnie pytanka:
1. Co pokazuje druga wartość w PRO po przełączeniu pstryczka pobór V ?
2. Czy na stole jak połączę tylko Hardwire z Cellinkiem kamerkę mogę testować w domu - rozładowywanie PRO nie wpłynie na jego działanie (nie wiem w jakim stopniu naładowany)
3. Ustawienia
a) Hardwire (najlepiej po zmierzeniu aku na postoju ile ma i dostosować)
b) PRO - 15A, E-Charge ON, High - oczywiście output ON
(07-05-2019, 23:58:43)pizdys napisał(a): [ -> ]Polaczenie z bateria w samochodzie daje mozliwosc uzywania funkcji E-charge (czyli ladowanie pomimo wylaczenia silnika), oraz monitorowania stanu naladowania. Tak, jest to najlepsze polaczenie.
Monitorowanie rozumie tyczy się NEO9 - Pro nie ma bluetooth.
10-05-2019, 01:30:50
W przypadku PRO i NEO9 ten bezpiecznik ACC 20A nie ma kompletnie znaczenia, gdyz i tak obciazenie nie przekracza 1mA na tym zielonym przewodzie, zielonym nie naladuje sie cellinka i tu "sumowanie" wartosci 2 bezpiecznikami nie zaistnieje.
Ale jak cos to w sprawie sumowania sie 2 odbiornikow 2 bezpiecznikami tą przejsciówką (np 20a + 20a) jest tu:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid267048
Monitotowanie w PRO wyglada tak, ze na wyswietlaczu w pozycji "input" mozesz zobaczyc napiecie wejsciowe oraz uzyc E-Charge (nie zalecane jak masz aku mniejszy nuz 100Ah lub w slabym stanie).
Ale jak cos to w sprawie sumowania sie 2 odbiornikow 2 bezpiecznikami tą przejsciówką (np 20a + 20a) jest tu:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid267048
Monitotowanie w PRO wyglada tak, ze na wyswietlaczu w pozycji "input" mozesz zobaczyc napiecie wejsciowe oraz uzyc E-Charge (nie zalecane jak masz aku mniejszy nuz 100Ah lub w slabym stanie).