AutoWrzuta.pl

Pełna wersja: Cellink B [Power Bank zaprojektowany dla kamer CAR DVR]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Bez obaw, cellink pro moze byc zamkniety, nie wymaga on wentylacji...
Wazne aby nie byl wystawiony na bezposrednie slonce.
Dzięki za info. Trza to przemyśleć gdzie dla mnie lepiej będzie

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
(07-05-2019, 11:08:41)Widmo.SG napisał(a): [ -> ]Dzięki za info. Trza to przemyśleć gdzie dla mnie lepiej będzie

Pod fotelem będzie mniej ciągnięcia kabli. Ja zamontowałem w bagażniku tylko dlatego, że z tyłu jest akumulator i skrzynka bezpieczników. U Ciebie akumulator jest z przodu więc power bank pod fotelem to mniej ciągnięcia kabli w tę i z powrotem.
Dobrze aby Cellink byl mozliwie blisko zrodla zasilania,
Najlepiej, przy baterii w samochodzie, jak nie ma mozliwosci to gdzies przy skrzynce bezpiecznikow.

Warto umiescic baterie "testowo / tymczasowo", po to aby, potwierdzic ze nie jest ona przy antenie radia lub innym czulym module w samochodzie.

Sam Cellink PRO jest metalowy i nie generuje interferencji ale kabel zasilajacy ze wzgledu na natezenie juz tak, wazne aby byl on krotki i biegl z dala od innych kabli w samochodzie.

Jak cos to smialo pisz,
Znam te baterie jak "wlasna kieszen" Wink
Przy jakich wartościach minimalnych  naładowania PRO 15 odcina zasilanie?
Jak wiem 12.5V z tym, ze szybki spadek do 12.8 z 14.4V jest juz brany jako "abnornal", i tez nastapi przerwa celem zabezpieczenia akumulatora.

Jeszcze czasem sa robione "dobre i przemyslane" produkty na tym "tanim i oszczednym swiecie"... choc za cene Cellinka placimy tyle, ze to chyba nic specjalnego.
(07-05-2019, 11:50:24)pizdys napisał(a): [ -> ]Dobrze aby Cellink byl mozliwie blisko zrodla zasilania,
Najlepiej, przy baterii w samochodzie, jak nie ma mozliwosci to gdzies przy skrzynce bezpiecznikow.

Warto umiescic baterie "testowo / tymczasowo", po to aby, potwierdzic ze nie jest ona przy antenie radia lub innym czulym module w samochodzie.

Sam Cellink PRO jest metalowy i nie generuje interferencji ale kabel zasilajacy ze wzgledu na natezenie juz tak, wazne aby byl on krotki i biegl z dala od innych kabli w samochodzie.

Jak cos to smialo pisz,
Znam te baterie jak "wlasna kieszen" Wink
To wyjaśnia dużo . Cellink na pewno leci pod fotel. Elektryka uczulę na prowadzenie kabli.

Rozumie rozwiazanie z foto jest najbardziej optymalne na podłączenie ??


Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: 4d050ce0cff12a846a78e3cab1913592.jpg]

Oczywiscie zamiast neo9 to cellink pro
Polaczenie z bateria w samochodzie daje mozliwosc uzywania funkcji E-charge (czyli ladowanie pomimo wylaczenia silnika), oraz monitorowania stanu naladowania. Tak, jest to najlepsze polaczenie.
Cellinkiem PRO z Viofo A129Duo powinien umożliwić nagrywanie przez około 60 godzin (2,5 doby). Super wynik.
W takiej sytuacji przydałaby się karta 256GB lub więcej...
Witam

W końcu mogę na spokojnie z fotela napisać Smile

Wynik rewelacyjny jak tak będzie to i NEO9 nie będzie potrzebne. Co do karty to właśnie mam 256 Samsung EVO pomarańczowa made in Korea. Na razie wystarczy - będzie brakować to się pomyśli o zmianie.

Sprzęcik jest Smile teraz tylko czas znaleźć aby podjechać do elektryka aby wszystko ładnie poukładał w całość.

Cellink Pro jak widać na poprzednich fotkach śmiga (odpalony na szybko aby tylko spr czy działa - przełącznik jak przyszedł na OFF - po odpaleniu wskazuje 13.1). Cena jak wcześniej pisałem £299.00 GBP więc nie jest źle Smile

Fotki z zestawu:
[attachment=339]

[attachment=340]

[attachment=341]

[attachment=342]

[attachment=343]

Sorki za post od postem Smile

Kamerka już jest - KLIK

na stole połączyłem wg Waszych wskazań co i jak ma być - człek się powoli uczy....

I wyszło tak:
[attachment=348]

[attachment=349]

[attachment=350]

Oba czarne razem. 
Żółty Cellink z Czerwony Hardwire.
Czerwony Cellink z Żółtym Hardwire.

[attachment=351]

Zielony będzie leciał do bezpieczników (tam gdzie pojawia się +12V po odpaleniu, po zgaszeniu brak). Pytanko - w zestawie przyszła przejściówka na podwójne bezpieczniki, a jest jeden 20-tka, czy mają być dwa?? Czytałem że ważne jest podłączenie bezpieczników aby nie sumowało wartości (chyba nawet w tym temacie pisał). Wolę coś wiedzieć przed wizytą u elektryka aby z totalnym laikiem nie gadał Smile.

[attachment=352]

Czarny pod karoserię.
Czerwony pod akumulator (+) aby było zasilanie nawet po zgaszeniu auta.

Ostatnie pytanka:

1. Co pokazuje druga wartość w PRO po przełączeniu pstryczka pobór V ?

2. Czy na stole jak połączę tylko Hardwire z Cellinkiem kamerkę mogę testować w domu - rozładowywanie PRO nie wpłynie na jego działanie (nie wiem w jakim stopniu naładowany)

3. Ustawienia
a) Hardwire (najlepiej po zmierzeniu aku na postoju ile ma i dostosować)
b) PRO - 15A, E-Charge ON, High - oczywiście output ON

(07-05-2019, 23:58:43)pizdys napisał(a): [ -> ]Polaczenie z bateria w samochodzie daje mozliwosc uzywania funkcji E-charge (czyli ladowanie pomimo wylaczenia silnika), oraz monitorowania stanu naladowania. Tak, jest to najlepsze polaczenie.

Monitorowanie rozumie tyczy się NEO9 - Pro nie ma bluetooth.
W przypadku PRO i NEO9 ten bezpiecznik ACC 20A nie ma kompletnie znaczenia, gdyz i tak obciazenie nie przekracza 1mA na tym zielonym przewodzie, zielonym nie naladuje sie cellinka i tu "sumowanie" wartosci 2 bezpiecznikami nie zaistnieje.

Ale jak cos to w sprawie sumowania sie 2 odbiornikow 2 bezpiecznikami tą przejsciówką (np 20a + 20a) jest tu:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid267048


Monitotowanie w PRO wyglada tak, ze na wyswietlaczu w pozycji "input" mozesz zobaczyc napiecie wejsciowe oraz uzyc E-Charge (nie zalecane jak masz aku mniejszy nuz 100Ah lub w slabym stanie).