• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja



Shoutbox archive
avatar
@pizdys dzięki Smile staram się na bieżąco zgłaszać spam, jak coś mi się rzuci w oczy to na pewno kliknę zgłoś Smile
avatar
@skansen, dzieki, juz z grubsza ogarniete, sorry za opieszalosc w moich dzialniach, jak tylko mam chwile to ogarne tu wiecej wszystkiego.
avatar
@pizdys mógłbyś coś zrobić ze spamem na forum? zgłaszałem kilka postów ze spam linkami ostatnio...
avatar
Miejmy nadzieję, że się sytuacja uspokoi. Wirus jest jeszcze nieznany, niezbadany. Im więcej będziemy o nim wiedzieć tym miejmy nadzieję będzie lepiej...
avatar
Jakie sa wasze przeczucia, co do obecnej sytuacji? Bo ja mam wrazenie ze wszystko sie wali... w UK poziom histerii siegna zenitu, kolejki pod sklepami jak do posredniaka we Wroclawiu. https://youtu.be/0fXNrJzAsfc
avatar
czemu nie widzę filmikow tylko linki ?
avatar
Nie tylko Tobie.
avatar
A działa Wam forum na Tapatalku? Bo mi przestało.
avatar
No raczej wszystkim "zdechło" Smile
avatar
też Wam zdechło forum na tak długo?
avatar
Hosting padł. Nie wyświetlają się żadne zdjęcia w postach wrzucane przez forumowy hosting.
avatar
@brzoza, Imperium odeprze atak :-)
avatar
Widzę jakieś boty nas napadły :-(
avatar
"Dyktator" Viofo powinien sie tego bac: http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid271440
avatar
Ciekawa kwestia licencji Novateka oraz H.265: http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid271383
avatar
nowy Thinkware 4K (U1000) 4K+1440p , czy Thinkware odzyska rynek ? Czy innowacyjny system wykrywania Radarow sie sprawdzi ? Jak wam sie podoba nowy model ? Czy cena 2000zl jest do przyjecia (jak za kamere samochodowa)?>>>> http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=14648
avatar
Nowa matryca Sony Starvis IMX415 !!! (dlugo oczekiwana matryca 4K - 1/2.8" wprost dla kamer samochodowych) http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid271283
avatar
Testujemy TOP 2K kamery jakie obecnie mozna dostac: http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid270854
avatar
@pizdys czekamy na wyniki Smile
avatar
Rozpoczynamy przygotowania do testow Xiaomi 70 Mai Dash Cam PRO (z nowym Sony Starvis IMX335): http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid270258