Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życie) - Wersja do druku +- AutoWrzuta.pl (http://www.autowrzuta.pl) +-- Dział: Filmy i zdjęcia (http://www.autowrzuta.pl/forumdisplay.php?fid=189) +--- Dział: Filmy dotyczące samochodów ciężarowych. (http://www.autowrzuta.pl/forumdisplay.php?fid=194) +--- Wątek: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życie) (/showthread.php?tid=13816) Strony:
1
2
|
Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życie) - zybi2008 - 20-08-2016 nie jestem żadnym nauczycielem ale kiedyś może wyjdzie mu to na dobre :okman: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o0ga0TffOQg[/youtube] Re: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życ - Eragon - 20-08-2016 Hmmm, pewnie PESO mnie zmiesza z błotem jak zwykle, ale muszę, inaczej się uduszę.. @zybi, nie masz racji.. Niesłusznie chłopa zjechales.. Przecież sygnalizacja swietlna ma piewszenstwo nad znakami, skoro na tym przejeździe jest to znaku STOP po prostu nie ma.. Zacznie obowiązywać gdy sygnalizator i rogatki się zepsują.. @PESO - co ty na to ?? Wyciągnij artykuł z kapelusza.. Jedyne do czego można się przyczepić to, że TIR nie zwolnił przed przejazdem.. Co wy na to ?? Re: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życ - zybi2008 - 20-08-2016 No fakt hock: tyle tylko że na filmiku widać tabliczkę że jest awaria , ale nawet gdyby nie było tej tabliczki i działały by światła rogatki , jaki sens miał by postawić tam znak STOP ??? Sorki myślałem że wszyscy wiedzą po co stoi znak stop na przejeździe z rogatkami i światłami , to chyba oczywiste że rogatki i sygnalizacja jest POPSUTA :!!!: :!!!: :!!!: ERAGON nie zawsze masz rację D Re: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życ - Szofer - 20-08-2016 Eragon napisał(a):Co wy na to ?? @Eragon, no niestety ... wtopiłeś. Proponuję mniej sarkazmu względem PESO, ja się z nim także nie zawsze zgadzam, ale walczę na argumenty, a nie na uszczypliwości. Re: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa