AutoWrzuta.pl
Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życie) - Wersja do druku

+- AutoWrzuta.pl (http://www.autowrzuta.pl)
+-- Dział: Filmy i zdjęcia (http://www.autowrzuta.pl/forumdisplay.php?fid=189)
+--- Dział: Filmy dotyczące samochodów ciężarowych. (http://www.autowrzuta.pl/forumdisplay.php?fid=194)
+--- Wątek: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życie) (/showthread.php?tid=13816)

Strony: 1 2

Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życie) - zybi2008 - 20-08-2016

Sad nie jestem żadnym nauczycielem ale kiedyś może wyjdzie mu to na dobre :okman:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o0ga0TffOQg[/youtube]

Re: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życ - Eragon - 20-08-2016

Hmmm, pewnie PESO mnie zmiesza z błotem jak zwykle, ale muszę, inaczej się uduszę.. Big Grin
@zybi, nie masz racji.. Niesłusznie chłopa zjechales..
Przecież sygnalizacja swietlna ma piewszenstwo nad znakami, skoro na tym przejeździe jest to znaku STOP po prostu nie ma.. Zacznie obowiązywać gdy sygnalizator i rogatki się zepsują..
@PESO - co ty na to ?? Wyciągnij artykuł z kapelusza..
Jedyne do czego można się przyczepić to, że TIR nie zwolnił przed przejazdem..
Co wy na to ??

Re: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życ - zybi2008 - 20-08-2016

No fakt Confusedhock: tyle tylko że na filmiku widać tabliczkę że jest awaria , ale nawet gdyby nie było tej tabliczki i działały by światła rogatki , jaki sens miał by postawić tam znak STOP ???
Sorki myślałem że wszyscy wiedzą po co stoi znak stop na przejeździe z rogatkami i światłami , to chyba oczywiste że rogatki i sygnalizacja jest POPSUTA :!!!: :!!!: :!!!:

ERAGON nie zawsze masz rację Big GrinD

Re: Przejazd kolejowy (Może kiedyś moje słowa uratują mu życ - Szofer - 20-08-2016

Eragon napisał(a):Co wy na to ??

@Eragon, no niestety ... wtopiłeś.