Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy jestes zadowolony z tej kamery?
TAK
NIE
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blackvue DR900S-2CH - 4K [Hi3559 + Omnivision OS08A10]
coz... pomimo, ze czesto kamery rozkrecam to tutaj rozkrecanie DR900S nie nalezy do najprostrzych operacji, praktycznie zawsze pozostaja slady po rozkrecaniu, szczegolnie ten maly ząbek blokujacy ktory jest w cylindrze (tam gdzie trzymanie kamery), jest bardzo ciasno zacisniety, a plastik miekki (widac dookola jak odcisniety jest plastik dookola):

http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid259704

az mi sie zamawiac nie chce, a dodam ze z poprzednia DR750S tez zwlekalem, bo tez byly raporty (nie malo) o nieostrym obrazie, az w koncu zamowilem "z najnowszej dostawy" prawie 2mce pozniej, i niestety rozczarowanie bylo ogromne:

http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid259699

co tu duzo pisac, drogie kamery tak maja Wink
natomiast "tanie" jak Viofo A119 - o dziwo takich "podstawowych" problemow nie ma? A przynajmniej na forum nie bylo ani jednego raportu o takich problemach (i to na jak duza skale sprzedanych modeli, przeciez na 1-BV przypada chyba 20 Viofo?), moim zdaniem to wstyd i "amatorszczyzna" ze BV pozwala sobie na bledy na tak duza skale, i to ponownie po DR750S!!!!!
Z reszta wsparcie producenta w Korej jak forum pokazalo tez nie jest zbyt "kompetentne" i z Allwinnera V3 zrobili Hisilicona Hi3559, cos jest naprawde nie tak.
Wejda inne kamery z Cloudem i Blackvue zniknie calkowicie, nie maja szans z konkurencja robiac tak powazne bledy i zbierajac tak negatywne opinie raz po raz...
Historia zna juz takie przypadki: np. NOKIA, SE, w dobie internetu szybko problemy staja sie znane a jak do tego dojdzie slaba sprzedaz i oszczednosci to praktycznie bedzie koniec.

Pada ponownie pytanie: jak mozna po raz 2 tak dobra sprzetowo kamere spier***ic?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
Kilka słów prywaty do poruszonej kwestii - kamery Viofo na tym forum są wychwalane, jakby były jakimś zbawieniem zesłanym z niebios. Nie przeczę, są to aktualnie jedne z najlepszych kamer w stosunku jakość/możliwości/cena. Ale nie popadajmy w skrajności w skrajność. Jeśli dobrze widzę, na razie na forum dashcamtalk odezwał się jeden człowiek, który zauważył problemy z ostrością w DR900S (co @szaniu powielił na AW powyżej w poście http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid264243). Faktem jest, że w DR750S ten problem w pierwszych partiach był dość zauważalny, aczkolwiek w kolejnych partiach skutecznie wyeliminowany. Ale czy to znaczy, że model DR900S na bazie jednego zgłoszenia (!) już należy całościowo określać jako model "spier****ny"? No bez przesady...

Wracając do Viofo - swego czasu w modelu A119S dość powszechnie pojawiał się problem z brakiem ostrości po lewej stronie kadru. Był okres, że kamery wracały od klientów do WR24 masowo z tego powodu, nawet ostatnie takie zgłoszenie reklamacyjne obsługiwaliśmy nie dalej jak tydzień temu. Jak wiemy, Viofo kombinowało przy różnych obiektywach w tym modelu i efektywnie teraz jest OK. Ale czy z tego powodu na forum podnosił się raban, że A119S jest spier**lone? Jakoś nie zauważyłem... zresztą to nie jest jedyny problem jaki trapi kamery Viofo, a o których się głośno na forum nie mówi.

Zresztą skoro wspominam o reklamacjach w WR24, zobrazuję to nieco inaczej - bez podawania konkretnych cyfr, ogólnie określając stosunek zwrotów/reklamacji do wolumenu sprzedaży poszczególnych kamer, to BV wyprzedza nie tylko Viofo, ale w zasadzie całą konkurencję o lata świetlne - a wbrew pozorom kamery BV mimo wysokiej ceny całkiem dobrze się sprzedają.

Reasumując, trochę więcej dystansu i obiektywnego spojrzenia. Świat nie jest tylko czarny i biały.

Koniec prywaty. Dziękuję za uwagę.
Dawid Lorenz

Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
Odpowiedź na to może być jedno słowo dlaczego ludzie nie skreślają Viofo za błędy w produkcji, a BlackVue już tak:

Cena

Klient ma prawo oczekiwać od drogiego produktu (także od taniego) że nie będę miał z nim jakichkolwiek problemów, ale jak każdy wie, bardziej pokładane są nadzieję w tych droższych Smile
 
Odpowiedz
(30-05-2018, 15:02:15)mfcx napisał(a): Cena

Klient ma prawo oczekiwać od drogiego produktu (także od taniego) że nie będę miał z nim jakichkolwiek problemów, ale jak każdy wie, bardziej pokładane są nadzieję w tych droższych Smile
Ten problem dotyczy wszystkiego nie tylko rejestratorów, ale wydaje mi si`e że tutaj powodem są jak wspomnia`l @pizdys konkurencyjni cenowo podwykonawcy którzy składają i brakiem kompetencji psuja wszystko. BV w ten sposób chce oszcz`edzic, ale niestety bardzo się mylą bo jeszcze wiecej tracą. Ciekawe czy Viofo sk`lada u siebie? czy tez korzysta z firm trzecich?
 
Odpowiedz
(26-05-2018, 13:48:45)pizdys napisał(a): To nie Canon, Kodak, Nikon albo chociaz SONY - ktorzy buduja swoje kamery od podstaw lacznie z objektywem, majacy doswiadczenie i wiedze zdobyta na przestrzeni wielu lat,
Niekoniecznie. Przecież Soniak często korzysta z zewnętrznych ale b.dobrych firm, jak np Carl Zaiss.

(27-05-2018, 01:35:22)szaniu napisał(a): Ale gdy kupujesz dwukanałową, rozbebeszasz swoje autko, przeprowadzasz kable, dopasowujesz, przepinasz, podłączasz i widzisz coś takiego to może szlag trafić nawet najspokojniejszego. Fajnie, że producent wymieni na nowy egzemplarz ale z kablami musisz walczyć od nowa.
jak dobry dystrybutor, to wymieni same kamery, bez potrzeby "rwania kabli" (ja tak miałem).

(30-05-2018, 13:32:55)evad napisał(a): Zresztą skoro wspominam o reklamacjach w WR24, zobrazuję to nieco inaczej - bez podawania konkretnych cyfr, ogólnie określając stosunek zwrotów/reklamacji do wolumenu sprzedaży poszczególnych kamer, to BV wyprzedza nie tylko Viofo, ale w zasadzie całą konkurencję o lata świetlne - a wbrew pozorom kamery BV mimo wysokiej ceny całkiem dobrze się sprzedają.
Ale to wyliczenia procentowe? Bo moze fakt mniejszej skali reklamacji BV, jest przełozeniem mniejszej (stosunkowo) ilości sprzedanych egzemplarzy do np Viofo.

A podsumowując!
Znowu ostrość do dupy za blisko 2500zł???????????
Dorobek:

[Obrazek: fb290283930ed40cgen.jpg]
Formatting SD card. Please don't disconnect the power...      We starting.




 
Odpowiedz
Bądac uzytkownikiem ze skromniejszym budzetem i kupujac rejestrator ze średniej czy nizszej półki, 300-400 zeta jest sie swiedomym że sa lepsze jakosciowo 3-4 krotnie droższe i bardziej dopracowane przynajmniej tak być powinno. w przypadku kamer za ponad 2 tysiace a tu lipa. O ile taniej kamerce mozna wiele wybaczyć, tak tej z najwyzszej półki cenowej to niedopuszczalne, one powinny być zrobione i sprawdzone nie na 100% tylko na 101%. Powinny jeszcze zaspiewać bez fałszowania i dobra kawę zrobić. Osobiscie majac nieograniczony budzet nie kupiłbym BV bo i po co? skoro za 1/3 ceny mam niegorszego i prawie pewniaka w postaci np Viofo i sporo kasy w kieszeni.
 
Odpowiedz
Widać, że dobrze że jej nie kupiłem.
W sumie nie zyskał bym wiele na jakości, a w nocy w nagraniach parkingowych, tylko bym stracił.
Dorobek:

[Obrazek: fb290283930ed40cgen.jpg]
Formatting SD card. Please don't disconnect the power...      We starting.




 
Odpowiedz
(30-05-2018, 15:25:01)Rosomak napisał(a):
(30-05-2018, 13:32:55)evad napisał(a): Zresztą skoro wspominam o reklamacjach w WR24, zobrazuję to nieco inaczej - bez podawania konkretnych cyfr, ogólnie określając stosunek zwrotów/reklamacji do wolumenu sprzedaży poszczególnych kamer, to BV wyprzedza nie tylko Viofo, ale w zasadzie całą konkurencję o lata świetlne - a wbrew pozorom kamery BV mimo wysokiej ceny całkiem dobrze się sprzedają.
Ale to wyliczenia procentowe? Bo moze fakt mniejszej skali reklamacji BV, jest przełozeniem mniejszej (stosunkowo) ilości sprzedanych egzemplarzy do np Viofo.


Oczywiście Viofo sprzedaje się ilościowo dużo więcej, niemniej BlackVue wraca do nas absolutnie najrzadziej ze wszystkich kamer / producentów jakie w WR24 mamy w ofercie. Sprzedaż BV rozpoczęliśmy wiosną 2016, więc ~2 lata temu. Dla zobrazowania skali powrotów, poniżej wyciąg z naszego systemu reklamacji wg filtra produktów "blackvue":

[Obrazek: wwreklsps.jpg]

Pierwsza zarejestrowana reklamacja ponad rok później, w maju 2017. Przy czym na tej liście dwa wpisy dotyczą tej samej kamery / klienta (vide końcówka numeru seryjnego), u którego problem był z kartą pamięci, a nie samą kamerą. Tak więc de facto obsłużonych przez 2 lata w WR24 reklamacji, w których rzeczywiście był jakiś uzasadniony techniczny problem z kamerą Blackvue było... 3 szt. A sprzedanych w tym okresie sztuk łącznie wszystkich modeli BV było tak na oko kilkaset.

W początkowej fazie sprzedaży DR750S, gdy były problemy z ostrością, jeśli dobrze kojarzę tylko Ty wymieniałeś z tego powodu kamerę u dystrybutora w Warszawie, żadnych innych zgłoszeń od naszych klientów nie było, choć nie ukrywam, że obawiałem się fali zwrotów. 


Cytat:A podsumowując!

Znowu ostrość do dupy za blisko 2500zł???????????

Dokonajmy krótkiej analizy:

Mój egzemplarz testowy DR900S nie wykazuje problemów z ostrością podczas normalnego użytkowania, choć w obecnych upałach rzędu +30C i podczas postoju na pełnym słońcu ostrość jednak minimalnie się rozjeżdża (dzisiaj to specjalnie sprawdzałem, potem wrzucę screeny).

Filmy wrzucane do sieci przez innych testerów i userów też nie sugerują, żeby coś było z optyką nie halo.

Klienci, którzy dotychczas kupili DR900S też nie raportują problemów w tym zakresie.

Tak więc jak na razie bazujemy na jednym wpisie z forum dashcamtalk, w którym faktycznie screeny są nieostre - ale nie wiadomo dlaczego. Może jednostkowy problem z tym egzemplarzem? Może stał za długo w upale (choć w UK to mało prawdopodobnie Wink  )? Nie wiadomo. Ale czy na bazie tego jednego przypadku możemy jednoznacznie stwierdzić, że kamera jest spier***na? 

Osobiście tak nie uważam, ale to tylko moje (zapewne nieobiektywne) zdanie.

DR900S vs pełne słońce i upał ~30C:

Chwilę po zaparkowaniu, temperatura jeszcze normalna:
[Obrazek: vlcsnauuu.jpg]

Około godzinę później, tuż przed odcięciem zasilania na skutek wysokiej temperatury:
[Obrazek: vlcsnalql.jpg]

Chwilę po wznowieniu pracy, po lekkim ochłodzeniu kamery (w tym momencie obudowa kamery miała temperaturę +/- 60C):
[Obrazek: vlcsnaxlx.jpg]
Dawid Lorenz

Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
@pizdys kiedy planujesz DR900 kupowac ?
 
Odpowiedz
jutro z amazonu biore, bo widze ze jest juz dostepna.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
Ja mam troszke niedosyt bo ostatnio dr900s-2ch z 64 gb byla za 489 a teraz 660 ... zaluje ze nie wzialem

A moze to i dobrze ... poczekam na Twoja recenzje ...
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości