coz... pomimo, ze czesto kamery rozkrecam to tutaj rozkrecanie DR900S nie nalezy do najprostrzych operacji, praktycznie zawsze pozostaja slady po rozkrecaniu, szczegolnie ten maly ząbek blokujacy ktory jest w cylindrze (tam gdzie trzymanie kamery), jest bardzo ciasno zacisniety, a plastik miekki (widac dookola jak odcisniety jest plastik dookola):
http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid259704
az mi sie zamawiac nie chce, a dodam ze z poprzednia DR750S tez zwlekalem, bo tez byly raporty (nie malo) o nieostrym obrazie, az w koncu zamowilem "z najnowszej dostawy" prawie 2mce pozniej, i niestety rozczarowanie bylo ogromne:
http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid259699
co tu duzo pisac, drogie kamery tak maja
natomiast "tanie" jak Viofo A119 - o dziwo takich "podstawowych" problemow nie ma? A przynajmniej na forum nie bylo ani jednego raportu o takich problemach (i to na jak duza skale sprzedanych modeli, przeciez na 1-BV przypada chyba 20 Viofo?), moim zdaniem to wstyd i "amatorszczyzna" ze BV pozwala sobie na bledy na tak duza skale, i to ponownie po DR750S!!!!!
Z reszta wsparcie producenta w Korej jak forum pokazalo tez nie jest zbyt "kompetentne" i z Allwinnera V3 zrobili Hisilicona Hi3559, cos jest naprawde nie tak.
Wejda inne kamery z Cloudem i Blackvue zniknie calkowicie, nie maja szans z konkurencja robiac tak powazne bledy i zbierajac tak negatywne opinie raz po raz...
Historia zna juz takie przypadki: np. NOKIA, SE, w dobie internetu szybko problemy staja sie znane a jak do tego dojdzie slaba sprzedaz i oszczednosci to praktycznie bedzie koniec.
Pada ponownie pytanie: jak mozna po raz 2 tak dobra sprzetowo kamere spier***ic?
http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid259704
az mi sie zamawiac nie chce, a dodam ze z poprzednia DR750S tez zwlekalem, bo tez byly raporty (nie malo) o nieostrym obrazie, az w koncu zamowilem "z najnowszej dostawy" prawie 2mce pozniej, i niestety rozczarowanie bylo ogromne:
http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid259699
co tu duzo pisac, drogie kamery tak maja
natomiast "tanie" jak Viofo A119 - o dziwo takich "podstawowych" problemow nie ma? A przynajmniej na forum nie bylo ani jednego raportu o takich problemach (i to na jak duza skale sprzedanych modeli, przeciez na 1-BV przypada chyba 20 Viofo?), moim zdaniem to wstyd i "amatorszczyzna" ze BV pozwala sobie na bledy na tak duza skale, i to ponownie po DR750S!!!!!
Z reszta wsparcie producenta w Korej jak forum pokazalo tez nie jest zbyt "kompetentne" i z Allwinnera V3 zrobili Hisilicona Hi3559, cos jest naprawde nie tak.
Wejda inne kamery z Cloudem i Blackvue zniknie calkowicie, nie maja szans z konkurencja robiac tak powazne bledy i zbierajac tak negatywne opinie raz po raz...
Historia zna juz takie przypadki: np. NOKIA, SE, w dobie internetu szybko problemy staja sie znane a jak do tego dojdzie slaba sprzedaz i oszczednosci to praktycznie bedzie koniec.
Pada ponownie pytanie: jak mozna po raz 2 tak dobra sprzetowo kamere spier***ic?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.