Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 10 głosów - średnia: 3.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaka Karta Pamięci do twojej kamery? Koniecznie przeczytaj
(08-01-2017, 15:57:37)pizdys napisał(a): Jak karta sie zblokowala i dziala w trybie "tylko do odczytu " to faktycznie objaw, ze "padla" tym samym pierwszy taki przypadek mi znany.

Oglaszam 1min ciszy na forum a Twoj przypadek przechodzi do historii forum!

@Zawisza, czy mozesz podac wiecej info na temat jak dlugo dzialala (non stop kilka lat?) oraz dokladne zdjecia karty? Czy to EVO czy EVO+? Jak sie nie myle obydwie sa liczone na prawie 10 000 cykli zapisu przy pojemnosci 64gb powinna jeszcze pol wieku dzialac...byc moze jakas wada fabryczna...

Wołałbym tego osiągnięcia nie ustanawiać  Dodgy .
Kupiłem ją dokładnie 5.08.2016 - działała powiedzmy że codziennie po pare godzin, a od października jak zaczęły sie wyjazdy na uczelnie to od rana do późnego popołudnia chodziła non stop. Na noc garażuje auto więc wyłączałem kamere.
Jest to model EVO, czyli pomarańczowa ( te evo+ są bodajże czerwono-białe )
 
Odpowiedz
Zdecydowanie przypadek historyczny a zgon karty przedwczesny.
Oglaszam 1min ciszy na forum.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
Ok, minuta minęła. Jutro dam znać czy mi ją przyjęli w x-kom na gwarancji...
 
Odpowiedz
(08-01-2017, 17:09:00)Zawisza napisał(a): Ok, minuta minęła. Jutro dam znać czy mi ją przyjęli w x-kom na gwarancji...

No to będziesz miał jazdę z nimi.
Sam to przerabiałem w zeszłym roku, też z kartą Samsunga.
Jak będą robili Ci problemy to daj znać, powiem Ci jak sobie z X-Komem poradziłem.
Pozdrawiam.
Jacek
 
Odpowiedz
(08-01-2017, 18:26:08)Jacent napisał(a):
(08-01-2017, 17:09:00)Zawisza napisał(a): Ok, minuta minęła. Jutro dam znać czy mi ją przyjęli w x-kom na gwarancji...

No to będziesz miał jazdę z nimi.
Sam to przerabiałem w zeszłym roku, też z kartą Samsunga.
Jak będą robili Ci problemy to daj znać, powiem Ci jak sobie z X-Komem poradziłem.

Poszło PW  Smile
 
Odpowiedz
Z tym x-komem to cos mi sie o uszy juz obilo...
Ale nie chce stresowac @Zawisza. Smile

A moze samsungi tylko z x-koma padaja? Lol
Bo nabic 10 000 cykli w kilka miesiecy to wyczyn raczej niemozliwy...
A czytam ze @Jacent tez mial samsunga z x-koma ktory tez padl, smierdzi mi tu cos... Confused ...

Jak komus jeszcze padl samsung to dajcie znac... Szczegolnie jak byl z X-koma.

Tag: samsung, x-kom, x-kom.pl, jazda z reklamacja, reklamacja, samsung evo, jazda, obsluga klienta x-kom.pl

Nie wiem jak mozna robic problemy z reklamacja kart samsunga skoro maja swoj serwis celowo na potrzeby pamieci w Europie a wysylka jak i cale RMA jest za free... Confused Trzeba naprawde chciec tak robic...rozumiem jak klient przynosi karte a dokladniej peknieta na 2 czesci i chce wymiany tych 2 peknietych polowek na 2 nowe (w dodatku pelnej pojemnosci) Big Grin
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
(08-01-2017, 19:33:05)pizdys napisał(a): Nie wiem jak mozna robic problemy z reklamacja kart samsunga skoro maja swoj serwis celowo na potrzeby pamieci w Europie a wysylka jak i cale RMA jest za free... Confused Trzeba naprawde chciec tak robic...rozumiem jak klient przynosi karte a dokladniej peknieta na 2 czesci i chce wymiany tych 2 peknietych polowek na 2 nowe (w dodatku pelnej pojemnosci) Big Grin

Ale robią takie problemy.
Tu macie moją korespondencję z X-KOM:

----------------------------------------------------------------------------------------------------
> Witam!
>  
>> uprzejmie informujemy, iż Pana reklamacja tytułem rękojmi została
>> uznana. Jednakże w przypadku reklamacji z tytułu Ustawy o prawach
>> konsumenta, nie jest określony czas realizacji wykonania
>> zobowiązania. Prosimy oczekiwać na informacje dotyczące zakończenia zgłoszenia.
>  
>  Czyli to oznacza, że mogę sobie spokojnie czekać do końca roku?
>  Lub innego, dowolnie wybranego terminu?
>  Wspaniale, już wiem, gdzie nie należy robić zakupów.
>  
>  --
>  Pozdrawiam,
>  Jacek XXXXXXX


Witam!

> najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zdajemy sobie
> sprawę z niedogodności jakie występują w związku z przedłużającą się
> reklamacją, dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby złożone
> zgłoszenie zostało zakończone w najszybszym możliwym terminie.


Ja również najmocniej przepraszam za zawracanie Państwu głowy zakupem
karty pamięci, przepraszam też za niespodziewaną awarię karty (która
może powinna nieużywana przeleżeć okres rękojmi?), przepraszam za
swoją decyzję o wysłaniu do Szanownych Państwa niesprawnego towaru.
Jednocześnie solennie przyrzekam i obiecuję, że ani ja, ani nikt z
mojej rodziny, przyjaciół, znajomych i klientów już nigdy nie ośmieli
się Państwu zakłócać spokoju i domagać się swoich praw.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Po ostatnim mailu w ciągu 1 dnia miałem pieniądze na koncie :-)
Pozdrawiam.
Jacek
 
Odpowiedz
Nie mogę znaleść artykułu na temat gwarancji kart micro SD używanych w urządzeniach nagrywajacych, między innymi w kamerkach samochodowych. Było w nim opisane że przy takim zastosowaniu karty będą problemy z egzekwowaniem gwarancji...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Odpowiedz
zapewne chodzi o te infomracje:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid112223
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
(08-01-2017, 21:56:36)pizdys napisał(a): zapewne chodzi o te infomracje:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid112223
Dokładnie tak

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Odpowiedz
No nic, zgloszenie przyjęte , chlop tez sie dziwił ze samsunga karta padła - ze 1 na 1000 pada ale u nich pierwsza. Sandiski/kingstony byly ale samsung nie xd
Teraz wystarczy czekac na info, maja chyba 2 tygodnie zeby mnie poinformować co dalej.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości