(08-01-2017, 19:33:05)pizdys napisał(a): Nie wiem jak mozna robic problemy z reklamacja kart samsunga skoro maja swoj serwis celowo na potrzeby pamieci w Europie a wysylka jak i cale RMA jest za free... Trzeba naprawde chciec tak robic...rozumiem jak klient przynosi karte a dokladniej peknieta na 2 czesci i chce wymiany tych 2 peknietych polowek na 2 nowe (w dodatku pelnej pojemnosci)
Ale robią takie problemy.
Tu macie moją korespondencję z X-KOM:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
> Witam!
>
>> uprzejmie informujemy, iż Pana reklamacja tytułem rękojmi została
>> uznana. Jednakże w przypadku reklamacji z tytułu Ustawy o prawach
>> konsumenta, nie jest określony czas realizacji wykonania
>> zobowiązania. Prosimy oczekiwać na informacje dotyczące zakończenia zgłoszenia.
>
> Czyli to oznacza, że mogę sobie spokojnie czekać do końca roku?
> Lub innego, dowolnie wybranego terminu?
> Wspaniale, już wiem, gdzie nie należy robić zakupów.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Jacek XXXXXXX
Witam!
> najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zdajemy sobie
> sprawę z niedogodności jakie występują w związku z przedłużającą się
> reklamacją, dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby złożone
> zgłoszenie zostało zakończone w najszybszym możliwym terminie.
Ja również najmocniej przepraszam za zawracanie Państwu głowy zakupem
karty pamięci, przepraszam też za niespodziewaną awarię karty (która
może powinna nieużywana przeleżeć okres rękojmi?), przepraszam za
swoją decyzję o wysłaniu do Szanownych Państwa niesprawnego towaru.
Jednocześnie solennie przyrzekam i obiecuję, że ani ja, ani nikt z
mojej rodziny, przyjaciół, znajomych i klientów już nigdy nie ośmieli
się Państwu zakłócać spokoju i domagać się swoich praw.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Po ostatnim mailu w ciągu 1 dnia miałem pieniądze na koncie :-)
Pozdrawiam.
Jacek