30-05-2017, 20:23:27
Witam. Zakupiłem kamerkę i nie potrafię odtworzyć pliku na komputerze żadnym programem. Odtwarzanie na kamerce działa. Poradzicie?
Ocena wątku:
VIOFO A119 [Novatek NT96660 + Omnivision OV4689]
|
(30-05-2017, 20:23:27)jasin7 napisał(a): Witam. Zakupiłem kamerkę i nie potrafię odtworzyć pliku na komputerze żadnym programem. Odtwarzanie na kamerce działa. Poradzicie?
(31-05-2017, 13:21:56)beyondthesun napisał(a): niestety rozczarowałem się sklepem wr24.pl jest to na pewno ostatni zakup jaki w tym sklepie zrobiłem, koleś - Dawid Lorenz - robi sobie jakieś żarty i chce mi odsyłać kamerę, abym to ja z dystrybutorem się porozumiał. żarty jakieś. edit: o ile Viofo (Chińczycy) zaoferowali mi pomoc (tylko musiał bym im odesłać kamerkę) tak Polacy jak zwykle - cwaniacy.. chodzi oczywiście o problem z obiektywem.. ja tego tak nie zostawię, i na pewno poinformuję was jak to się zakończyło z reklamacją.
edit: a i jeszcze jedno - jasne, chciałem Cię odciążyć (@evad), ale widzę, że wykorzystujesz to jak się tylko da. za takie cwaniactwo to nie będę miał skrupułów, żeby zatrudniać prawnika. jeszcze się przekonamy, kto jakie koszty poniesie.
Ty w ogóle widziałeś jaki ja dokument złożyłem? Dystrybutor nie jest dla mnie stroną - tylko Ty jako - sklep! odpowiadasz za towar, badziewny, jaki mi sprzedałeś. i tyle w temacie. reklamacja poszła z tytułu RĘKOJMII, a za to odpowiada sklep a nie dytrybutor. co za cwaniactwo :/
i jasne, że napisałem że będę pozywał dystrybutora, bo tak chciałem zrobić na początku, ale jak napisałeś że Ty odeślesz kamerkę do mnie a ja mam znowu płacić za wysyłkę do dystrybutora to jest jakieś przegięcie z Twojej strtony!!! niepoważny jesteś i tyle.
Cytat:Dostałem od Viofo Centrali informację ze mogą mi wysłać nową kamerę ale musze im wysłać starą (do chin).. Słuchaj zrobimy tak.. Wyślij do serwisu polskiego tą kamerkę i najpierw niech dadzą decyzje co zamierzają zrobić a pozniej sie zastanowię czy ich (polskiego dystrybutora) pozywac czy nie.
Cytat:Wyślij do serwisu polskiego tą kamerkę i najpierw niech dadzą decyzje co zamierzają zrobić a pozniej sie zastanowię czy ich (polskiego dystrybutora) pozywac czy nie.
(31-05-2017, 14:20:59)evad napisał(a): No to mleko się rozlało... tyle, że kompletnie niepotrzebnie. Może żeby przedstawić tło sytuacji pozwolę sobie nakreślić kilka kluczowych faktów w tej sprawie:
1) Przesłałeś kamerę A119 GPS do WR24 na reklamację (luzy na obiektywie + problem ze starym modułem GPS).
2) Kamera dotarła do nas, ale poprosiłeś o numer seryjny swojej kamery, żeby załatwić bezpośrednio z Viofo temat tej reklamacji (tutaj zapaliła mi się żółta lampka, bo jeśli przesyłasz do mnie na rękojmię, to po co chcesz coś ustalać z Chinami? no ale spoko - poczekam - nie takie dziwne historie już przerabialiśmy).
(31-05-2017, 13:11:47)geos napisał(a): @jasin7: VLC
(31-05-2017, 13:21:56)beyondthesun napisał(a): niestety rozczarowałem się sklepem wr24.pl jest to na pewno ostatni zakup jaki w tym sklepie zrobiłem
(31-05-2017, 19:27:41)Elephant napisał(a):Doprecyzowując - aktualnie pianki EVA do A119 są wysyłane na nasz koszt do posiadaczy kamer z lokalnej dystrybucji, natomiast dla "Chińczyków" docelowo będą one dostępne do zamówienia na stronie, a póki co proszę o kontakt bezpośredni w celu ustalenia szczegółów dostawy. W każdym razie nikt chętny nie pozostanie bez odpowiedzi w tej sprawie, niezależnie od pochodzenia posiadanej kamerki.(31-05-2017, 13:21:56)beyondthesun napisał(a): niestety rozczarowałem się sklepem wr24.pl jest to na pewno ostatni zakup jaki w tym sklepie zrobiłem
A ja mogę pochwalić.
Kamerkę zakupiłem bezpośrednio w Chinach i mam nieco problem z zasilaniem. Napisałem do kolegi @evad - mógł mnie olać i odesłać do Chin albo zaproponować kupno pianki. A padło tylko jedno pytanie - na jaki adres wysłać ??