Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy jestes zadowolony z tej kamery?
TAK
NIE
Ciegle sie zastanawiam...
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 4.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VIOFO A119 [Novatek NT96660 + Omnivision OV4689]
Witam. Zakupiłem kamerkę i nie potrafię odtworzyć pliku na komputerze żadnym programem. Odtwarzanie na kamerce działa. Poradzicie?
 
Odpowiedz
Albo nie masz kodeków na komputerze, albo plik jest uszkodzony no ale nie powinien się wtedy dać odtworzyć na kamerce. Zainstaluj np k-lite codec pack.
 
Odpowiedz
(30-05-2017, 20:23:27)jasin7 napisał(a): Witam. Zakupiłem kamerkę i nie potrafię odtworzyć pliku na komputerze żadnym programem. Odtwarzanie na kamerce działa. Poradzicie?

A masz zainstalowane kodeki? Np http://download.komputerswiat.pl/muzyka-...-pack-full
 
Odpowiedz
@jasin7: VLC
 
Odpowiedz
niestety rozczarowałem się sklepem wr24.pl jest to na pewno ostatni zakup jaki w tym sklepie zrobiłem, koleś - Dawid Lorenz - robi sobie jakieś żarty i chce mi odsyłać kamerę, abym to ja z dystrybutorem się porozumiał. żarty jakieś. edit: o ile Viofo (Chińczycy) zaoferowali mi pomoc (tylko musiał bym im odesłać kamerkę) tak Polacy jak zwykle - cwaniacy.. chodzi oczywiście o problem z obiektywem.. ja tego tak nie zostawię, i na pewno poinformuję was jak to się zakończyło z reklamacją.

edit: a i jeszcze jedno - jasne, chciałem Cię odciążyć (@evad), ale widzę, że wykorzystujesz to jak się tylko da. za takie cwaniactwo to nie będę miał skrupułów, żeby zatrudniać prawnika. jeszcze się przekonamy, kto jakie koszty poniesie.

Ty w ogóle widziałeś jaki ja dokument złożyłem? Dystrybutor nie jest dla mnie stroną - tylko Ty jako - sklep! odpowiadasz za towar, badziewny, jaki mi sprzedałeś. i tyle w temacie. reklamacja poszła z tytułu RĘKOJMII, a za to odpowiada sklep a nie dytrybutor. co za cwaniactwo :/

i jasne, że napisałem że będę pozywał dystrybutora, bo tak chciałem zrobić na początku, ale jak napisałeś że Ty odeślesz kamerkę do mnie a ja mam znowu płacić za wysyłkę do dystrybutora to jest jakieś przegięcie z Twojej strtony!!! niepoważny jesteś i tyle.
"listen lady, what does it take to get you HOT and CRAZY?
pass you a loaded .38 and bust on fools who play me!"
 
Odpowiedz
(31-05-2017, 13:21:56)beyondthesun napisał(a): niestety rozczarowałem się sklepem wr24.pl jest to na pewno ostatni zakup jaki w tym sklepie zrobiłem, koleś - Dawid Lorenz - robi sobie jakieś żarty i chce mi odsyłać kamerę, abym to ja z dystrybutorem się porozumiał. żarty jakieś. edit: o ile Viofo (Chińczycy) zaoferowali mi pomoc (tylko musiał bym im odesłać kamerkę) tak Polacy jak zwykle - cwaniacy.. chodzi oczywiście o problem z obiektywem.. ja tego tak nie zostawię, i na pewno poinformuję was jak to się zakończyło z reklamacją.

edit: a i jeszcze jedno - jasne, chciałem Cię odciążyć (@evad), ale widzę, że wykorzystujesz to jak się tylko da. za takie cwaniactwo to nie będę miał skrupułów, żeby zatrudniać prawnika. jeszcze się przekonamy, kto jakie koszty poniesie.

Ty w ogóle widziałeś jaki ja dokument złożyłem? Dystrybutor nie jest dla mnie stroną - tylko Ty jako - sklep! odpowiadasz za towar, badziewny, jaki mi sprzedałeś. i tyle w temacie. reklamacja poszła z tytułu RĘKOJMII, a za to odpowiada sklep a nie dytrybutor. co za cwaniactwo :/

i jasne, że napisałem że będę pozywał dystrybutora, bo tak chciałem zrobić na początku, ale jak napisałeś że Ty odeślesz kamerkę do mnie a ja mam znowu płacić za wysyłkę do dystrybutora to jest jakieś przegięcie z Twojej strtony!!! niepoważny jesteś i tyle.

No to mleko się rozlało... tyle, że kompletnie niepotrzebnie. Może żeby przedstawić tło sytuacji pozwolę sobie nakreślić kilka kluczowych faktów w tej sprawie:

1) Przesłałeś kamerę A119 GPS do WR24 na reklamację (luzy na obiektywie + problem ze starym modułem GPS).
2) Kamera dotarła do nas, ale poprosiłeś o numer seryjny swojej kamery, żeby załatwić bezpośrednio z Viofo temat tej reklamacji (tutaj zapaliła mi się żółta lampka, bo jeśli przesyłasz do mnie na rękojmię, to po co chcesz coś ustalać z Chinami? no ale spoko - poczekam - nie takie dziwne historie już przerabialiśmy).
3) Numer seryjny podałem i zgodnie z prośbą wstrzymałem wysyłkę kamery do serwisu polskiego dystrybutora - normalnie kamery tego samego dnia od przyjęcia idą do serwisu (jeśli tego wymagają), ale poszedłem na rękę i czekałem na Twoją wiadomość.
4) Kolejnego dnia (dokładnie wczoraj) zapytałem czy wiadomo coś od Chińczyków, bo chciałbym popchnąć reklamację do przodu, żeby nie przetrzymywać za długo Twojej kamery - odpisałeś, że czekasz jeszcze na odp. z Viofo i nie ma problemu jeśli kamera będzie leżała dłużej u nas. Spoko, to czekam.
5) Dzisiaj rano otrzymałem od Ciebie maila o treści:

Cytat:Dostałem od Viofo Centrali informację ze mogą mi wysłać nową kamerę ale musze im wysłać starą (do chin).. Słuchaj zrobimy tak.. Wyślij do serwisu polskiego tą kamerkę i najpierw niech dadzą decyzje co zamierzają zrobić a pozniej sie zastanowię czy ich (polskiego dystrybutora) pozywac czy nie.

(pogrubienie moje)
Tutaj przyznam, że tego maila w pośpiechu nie doczytałem dokładnie, przeskanowałem ostatnie zdanie "polskiego dystrybutora pozywać czy nie" i zapaliła mi się z automatu czerwona lampka - jeśli chcesz pozywać polskiego dystrybutora, to ja jako sprzedawca jaką jestem stroną w sprawie? No raczej żadną... Zatem w odruchu faktycznie odpisałem informację, że w takiej sytuacji odsyłam kamerę do Ciebie, a Ty reklamuj ją z gwarancji bezpośrednio z dystrybutorem - co wydawało mi się wówczas logiczne...

No i lawina ruszyła, emocje wzięły górę i na forum Autowrzuta zostałem po raz pierwszy ochrzczony kolesiem - Polakiem - cwaniakiem. Jak żyć, panie Premierze, jak żyć? :(

Kilka minut później na spokojnie doczytałem dokładnie raz jeszcze Twojego maila, a konkretnie fragment:

Cytat:Wyślij do serwisu polskiego tą kamerkę i najpierw niech dadzą decyzje co zamierzają zrobić a pozniej sie zastanowię czy ich (polskiego dystrybutora) pozywac czy nie.

...i dopiero zajarzyłem, że moja odpowiedź mogła faktycznie wzbudzić Twoje niezadowolenie, a w efekcie negatywną opinię na forum. Brawo ja! Cóż, starość nie radość. :(

Reasumując, przepraszam jeśli niepotrzebnie wzbudziłem negatywne emocje co rzecz jasna nie było moją intencją. Oczywiście nie mam bezpośredniego wpływu na to co ostatecznie uważasz na temat tej sytuacji czy też mojej osoby, niemniej liczę, że wyjaśnienia udzielone jak powyżej choć trochę odwrócą tę opinię. W ramach rekompensaty za mój - de facto - błąd, który doprowadził nas tutaj wymieniam dla Ciebie kamerę od ręki na nową sztukę z serii V2 i dzisiaj odsyłam do Ciebie, a egzemplarz przysłany przez Ciebie ja zareklamuję we własnym zakresie z dystrybutorem.

Przepraszam raz jeszcze za zamieszanie.
Dawid Lorenz

Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
(31-05-2017, 14:20:59)evad napisał(a): No to mleko się rozlało... tyle, że kompletnie niepotrzebnie. Może żeby przedstawić tło sytuacji pozwolę sobie nakreślić kilka kluczowych faktów w tej sprawie:

1) Przesłałeś kamerę A119 GPS do WR24 na reklamację (luzy na obiektywie + problem ze starym modułem GPS).
2) Kamera dotarła do nas, ale poprosiłeś o numer seryjny swojej kamery, żeby załatwić bezpośrednio z Viofo temat tej reklamacji (tutaj zapaliła mi się żółta lampka, bo jeśli przesyłasz do mnie na rękojmię, to po co chcesz coś ustalać z Chinami? no ale spoko - poczekam - nie takie dziwne historie już przerabialiśmy).

lampka Ci się zapaliła? nie rozśmieszaj mnie człowieku. jedyną dziwną historią jesteś Ty. nie będę nawet przytaczał Twojego całego posta, bo to dno. zaczynasz się wybielać i tyle. skontaktowałem się z Viofo, żeby sprawę załatwić przez nich:

a) żeby Cię odciążyć, żebyś nie musiał nic do tego interesu dokładać i dokładnie Ci to opisywałem w mailu!! gdyby zdecydowali się (serwis) na naprawę - a nie wymianę (żądania bym nie zmienił), to nie chciałem doprowadzić do sytuacji, kiedy od Ciebie będę wymuszał wymianę.
b) przytoczyłem Ci odpowiedź Viofo bo - tak zachowuje się uczciwa firma. dla nich klient jest najważniejszy. a wiadomo, że to jakaś wada jest skoro NIE RZUCAŁEM URZĄDZENIEM TYLKO LEŻAŁO PRZYKLEJONE DO SZYBY!! poza tym jak sami mi to zaproponowali (wymianę) to chyba wiedzą najlepiej, że jednak coś takiego się zdarza.
c) Twoje reakcje w toku załatwiania sprawy dały mi dużo do myślenia - sorry, nie tego można się spodziewać, bo podobno - "sprawdzonym" dobrym polskim sklepie.

podsumowując: Chińczycy nie tylko wykazali się pełną kulturą, ale także właściwym podejściem do klienta. w przeciwieństwie do polskiego, "sprawdzonego" sklepu.

edit: tematu nie będę już komentował, bo szkoda mi nerwów, ostatni raz z takiej równowagi wyprowadził mnie serwis ccs i polski oddział samsunga. gratuluje znalezienia się w tym gronie.
"listen lady, what does it take to get you HOT and CRAZY?
pass you a loaded .38 and bust on fools who play me!"
 
Odpowiedz
No cóż, "wybieliłem się" najlepiej jak potrafiłem, przyznałem się do błędu, za który przeprosiłem (notabene napisałem to już w mailu prywatnym zanim w ogóle przeczytałem Twój post, ale w to pewnie nikt nie uwierzy) i zaproponowałem korzystne dla Ciebie rozwiązanie, w ramach którego na mój koszt otrzymasz nowy egzemplarz kamery zamiast czekać na decyzję polskiego serwisu (w domyśle zapewne kolejnych oszustów) i narażać się na potencjalne dalsze przygody...

Jak zostanie to odebrane przez Ciebie czy innych forumowiczów - czy jest to "wybielanie się" Polaka-cwaniaka czy w miarę sensowna i uczciwa reakcja na nieporozumienie, do którego między nami doszło - niestety nie mam wpływu. Niemniej skoro temat wypłynął na forum, nie mógł pozostać bez mojej reakcji i przedstawienia mojego punktu widzenia.

Z mojej strony koniec tego tematu.

PS. Wolałbym abyśmy mimo wszystko się szanowali i pozostawili personalne inwektywy na boku. Dziękuję.
Dawid Lorenz

Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
(31-05-2017, 13:11:47)geos napisał(a): @jasin7: VLC

Dzięki za odpowiedzi. Świeże kodeki pomogły
 
Odpowiedz
(31-05-2017, 13:21:56)beyondthesun napisał(a): niestety rozczarowałem się sklepem wr24.pl jest to na pewno ostatni zakup jaki w tym sklepie zrobiłem

A ja mogę pochwalić.
Kamerkę zakupiłem bezpośrednio w Chinach i mam nieco problem z zasilaniem. Napisałem do kolegi @evad - mógł mnie olać i odesłać do Chin albo zaproponować kupno pianki. A padło tylko jedno pytanie - na jaki adres wysłać ??
 
Odpowiedz
(31-05-2017, 19:27:41)Elephant napisał(a):
(31-05-2017, 13:21:56)beyondthesun napisał(a): niestety rozczarowałem się sklepem wr24.pl jest to na pewno ostatni zakup jaki w tym sklepie zrobiłem

A ja mogę pochwalić.
Kamerkę zakupiłem bezpośrednio w Chinach i mam nieco problem z zasilaniem. Napisałem do kolegi @evad - mógł mnie olać i odesłać do Chin albo zaproponować kupno pianki. A padło tylko jedno pytanie - na jaki adres wysłać ??
Doprecyzowując - aktualnie pianki EVA do A119 są wysyłane na nasz koszt do posiadaczy kamer z lokalnej dystrybucji, natomiast dla "Chińczyków" docelowo będą one dostępne do zamówienia na stronie, a póki co proszę o kontakt bezpośredni w celu ustalenia szczegółów dostawy. W każdym razie nikt chętny nie pozostanie bez odpowiedzi w tej sprawie, niezależnie od pochodzenia posiadanej kamerki.

Sent from my MI 5s using Tapatalk
Dawid Lorenz

Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 10 gości