Spoko. Dobra cena. Mi zalezalo na fv wiec dlatego kupilem w WR24 ... chociaz teraz czekam na info od @wierzba5 czy jego dostawca z UK da rade wystawic FV na 0% to do drugiego auta tez wezme Neo9
Ocena wątku:
Cellink B [Power Bank zaprojektowany dla kamer CAR DVR]
|
03-08-2018, 23:06:16
dla przypomnienia:
(12-06-2018, 17:04:01)pizdys napisał(a): Cellink B
Cellink B ma 76.8Wh, to konstukcja oparta o 2 rownolegle baderie polaczone x 4 szeregowo (4S) baterie LiFePO4,
Kazde ogniwo ma 3.3Ah pojemnosci na 3.2V, to oznacza ze przy polaczeniu 2 rownoleglym jest:
(2 x 3.3Ah) x 12.8V = 84.48Wh (to wiecej niz deklaruje producent) = 6600mAh na 12.8V, przy 5V byla by to pojemnosc 16896mAh
Cellink NEO6 (aka Blackvue B-124)
Cellink NOE6 ma 76.8Wh, konstrukcja oparta o 4rownolegle x 4szeregowe ogniwa Lifepo4,
kazde ogniwo ma 1.5Ah pojemnosci na 3.2V, to ozacza ze przy polaczeniu 4 x 4S jest:
(4 x 1.5Ah) x 12.8V = 76.8Wh (dokladnie tyle ile deklaruje producent) = 6400mAh na 12.8V, przy 5V byla by to pojemnosc 15360mAh
Zakres pracy jest tu wiekszy i fakt podzielenia na 4 rownolegle ogniwa daje mozliwosc ladowania wiekszm pradem (szybksze ladowanie, ktore nie wplynie na zywotnosc ogniw).
Cellink NEO9
Cellink NEO9 ma 115.2Wh, konstrukcja oparta o 6 rownolegle x 4szeregowe ogniwa Lifepo4,
kazde ogniwo ma 1.5Ah pojemnosci na 3.2V, to ozacza, ze przy polaczeniu 6 x 4S jest:
(6 x 1.5Ah) x 12.8V = 115.2Wh (dokladnie tyle ile deklaruje producent) = 9000mAh na 12.8V, przy 5V byla by to pojemnosc 23040mAh
Cellink PRO 15A
Cellink PRO 15A ma 192Wh, konstrukcja oparta o 5rownolegle x 4szeregowe ogniwa Lifepo4,
kazde ogniwo ma 3.3Ah pojemnosci na 3.2V, to ozacza, ze przy polaczeniu 5 x 4S jest:
(5 x 3.3Ah) x 12.8V = 211.2Wh (to troche wiecej niz deklaruje producent) = 16500mAh na 12.8V, przy 5V byla by to pojemnosc 42240mAh (potwornie duza pojemnosc) teoretycznie tylko 1godzina ladowania starczy aby kamera dzialala caly tydzien...
Wszystie Cellinki + kilka Iroadow / i nowgo Blackvue B-124 rozbieralem osobiscie i wszystkie dane sa 100% autentyczne i zgodne z prawda.
#cellink,
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Bo oni maja tylko BV czyli neo6 brendowana przez BV
Cellinka nikt w PL nie ma na FV. Swoja droga masz 9 w cenie 6. Nie zalezalo Ci na FV to dobry wybor ....
Swoja droga jak ktos przymierza sie do cellinka to niech uderza do @wierzba5, on pomoze
Cellinka nikt w PL nie ma na FV. Swoja droga masz 9 w cenie 6. Nie zalezalo Ci na FV to dobry wybor ....
Swoja droga jak ktos przymierza sie do cellinka to niech uderza do @wierzba5, on pomoze
wrzucam mala fotorelacje z Cellinka PRO 15A,
Wiem na jakim jest kontrolerze... ale nie powiem... WOW
zartuje oczywiscie:
sytem kontroluje bardzo wydajny chip Linear Technology LTC4020 (zdolny do konwersji nawet przy +55V) wiec w cellinkach pracuje on na bardzo "wolnych obrotach" i nie jest "wyżyłowany" jak np. kamery na NTK w dualu
najwieksza zaleta LTC4020 jest jego wysoka i malostratna konwersja zasilania,
ponadto:
+ wykrywanie wadliwych ogniw (w cellinku nastapi jego kompletnie wylaczienie w przypadku wykrycia nieprawidlowosci nawet na pojedynczym ogniwie) i tu domyslnie Linear to wspiera.
+ algorytmy dla Li-Ion oraz Aku-Kwasowych
+ wejscie na czujniki temp (sa w cellinkach) ale wiekszosc BMSow tez to ma...
+ zakres pracy –40°C to 125°C (ostrosci nie straci )
+ monitorowanie zrodla zasilania oraz stosowanie szeregu zabezpieczen (tez. czasowych)
+ dostosowywanie sie do szerokiego zrodla zasilania przy konwersji 95-98%
Kod PHP:
http://www.analog.com/media/en/technical-documentation/data-sheets/4020fd.pdf
reklama:
https://www.youtube.com/watch?v=fDi70QaRNEU
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
04-08-2018, 09:22:11
(18-07-2018, 14:40:49)pizdys napisał(a): Cellink jest skalibrowany aby sie ladowac w przedziale 12.3V-16V
(03-08-2018, 22:02:57)pizdys napisał(a): Cellink po podaczeniu zasilania, czeka okolo 7sek aby odpalic auto, czyli przekrecanie kluczyka w stacyjne (bez odpalenia silnika) i "czekanie" na cos...spowoduje to ze po 7sek cellink zacznie sie ladowac obciazajac akumulator nawet do 10Amper (B-124, NEO6, Cellink B) lub nawet 15 Amper w przypadku NEO9, PRO15A, wiec wyladujemy nasz akumulator samochodowy w kilka minut, wlasnie dlatego cellink nie daluje sie natychmiast po podlaczeniu zasilania, tylko daje czas na odpalenie silnika (okolo 7sek), bo po odpaleniu alternator daje ogromny prad ladowania ladujac akumulator oraz samego cellinka
Czyli, nie da się rozładować akumulatora, bo jak napięcie aku spadnie poniżej 12.3V, to Cellink przestanie się ładować. Jeżeli robię krótkie przejazdy i Cellink NEO9 może być nienaładowany na 100%, a podłączę ACC z gniazdka zapalniczki (zielonym przewodem), w którym mam prąd około 30 min od zamknięcia auta, to przez ten czas Cellink będzie ładowany, chyba że napięcie akumulatora spadnie poniżej 12.3V.
Tak mam to rozumieć?
Zgadza sie @marekelb, i tu male sprostowanie:
Faktycznie Cellink PRO15A wylaczy wie "przed" 12V wiec auto odpali
Cellink NEO9 tak samo
Cellink NEO6 tez ma 12V
Cellink B - brak limitu, potrafi zejsc nawet do 10.8V
Sytuacja moze byc jedynie nieciekawa dla samochodow z silnikiem Diesla kiedy dodatkowo akumulator nie jest w dobrej kondycji, mysle ze w takiej konfiguracji moga byc problemy, ale i tu jak pozostaniemy "na zaplonie" zbyt dlugo, bo juz nawet cellink NEO9 sie przestal ladowac to reszta w miare szybko dobije aku (bo juz zostalo dobity do 12V).
@marekelb
Pkt reputacji dodane!
Faktycznie Cellink PRO15A wylaczy wie "przed" 12V wiec auto odpali
Cellink NEO9 tak samo
Cellink NEO6 tez ma 12V
Cellink B - brak limitu, potrafi zejsc nawet do 10.8V
Sytuacja moze byc jedynie nieciekawa dla samochodow z silnikiem Diesla kiedy dodatkowo akumulator nie jest w dobrej kondycji, mysle ze w takiej konfiguracji moga byc problemy, ale i tu jak pozostaniemy "na zaplonie" zbyt dlugo, bo juz nawet cellink NEO9 sie przestal ladowac to reszta w miare szybko dobije aku (bo juz zostalo dobity do 12V).
@marekelb
Pkt reputacji dodane!
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ludziska jak ktos chce kupic cellinka to uderzajcie do @wierzba5 - mam nadzieje ze sie nie pogniewasz
Facet ma dobre dojscia i Neo9 moze zalatwic mysle ze za okolo 1050 zl
@pizdys ale sadzac po tym zdjeciu Neo6 zaczyna mi sie ladowac ponizej 12 V ?
PS. Oczywiscie nigdy komunikat o tym niskim poziomie mi nie wyskoczyl. Moze BV okroilo apke ?
Facet ma dobre dojscia i Neo9 moze zalatwic mysle ze za okolo 1050 zl
@pizdys ale sadzac po tym zdjeciu Neo6 zaczyna mi sie ladowac ponizej 12 V ?
PS. Oczywiscie nigdy komunikat o tym niskim poziomie mi nie wyskoczyl. Moze BV okroilo apke ?
Jakim cudem?
11.5V to oznacza ze juz samochodu mozesz nie odpalic:
Cellink laduje sie jak silnik odpalony
A odpalony silnik = alternator laduje twoj aku z ponad 80Amp moca
80Amp to juz od startu ponad 13V w instalacji...
11.5V to oznacza ze juz samochodu mozesz nie odpalic:
Cellink laduje sie jak silnik odpalony
A odpalony silnik = alternator laduje twoj aku z ponad 80Amp moca
80Amp to juz od startu ponad 13V w instalacji...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
05-08-2018, 12:33:39
Tzn moze zle napisalem moze zle rozumuje. Ale po tym screen ktory wyslalem wsio jest ok ? Zmylilo mnue to 11.5 V 5A
No nie jest OK
Bo jak na odpalonym silniku moze byc 11.5V?
Chyba ze ladujesz w domu na zasilaczu?
Jak na zasilaczu to moga byc 2 kwestie:
1) Za slaby kabel jest na wyjsciu zasilacza i jest na nim spadek (kabel bedzie cieply) musisz uzywac AWG16 lub mniej (14 jest w sam raz)
2) zasilacz nie wyrabia... lub tyle wlasnie daje.
Bo jak na odpalonym silniku moze byc 11.5V?
Chyba ze ladujesz w domu na zasilaczu?
Jak na zasilaczu to moga byc 2 kwestie:
1) Za slaby kabel jest na wyjsciu zasilacza i jest na nim spadek (kabel bedzie cieply) musisz uzywac AWG16 lub mniej (14 jest w sam raz)
2) zasilacz nie wyrabia... lub tyle wlasnie daje.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Browsing: 3 gości