• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy jestes zadowolony z tej kamery?
TAK
NIE
Ciegle sie zastanawiam...
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Viofo A129 DUO [2x Sony Starvis IMX291 + NT96663]
(18-08-2018, 11:36:36)Nett68 napisał(a): Cześć :-)
Chciałbym kupić w/w kamerkę. Mam 3 pytania.
1. Czy znacie kogoś z Bydgoszczy lub okolic kto umiałaby odpłatnie założyć cały zestaw ( Renault Megane hatchback 2018 r) ?
2. Jaką kartę polecacie do tego modelu ? ( Obecnie mam GOODRAM 32GB microSDHC zapis 90MB/s odczyt 95MB/s, MLC w Mio C320).
3. Jaki adapter zasilania polecacie ? Czy w ogóle warto ?

Z góry dzięki !
Ad 2. Absolutnie NIE stosować kart GOODRAM z Viofo! Nawet tych "dedykowanych". Samsung Evo, ew. Toshiba Exceria lub SanDisk High Endurance, ale generalnie najpewniejsze są karty Samsung.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Dawid Lorenz

WR24.PL - Wideorejestratory, kamery sportowe, monitoring IP
...z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
@High jesli zalezy mi na ciaglym nagrywaniu w trybie parkingowym to co mi z samego hardwire ? Na spadku napiecia odlaczy kamere i tyle. A cellink bedzie zabezpieczal przed wylaczeniem

Chyba ze sie myle ?

Ja mam cellink neo6 ala B-124 i to bylo za malo. Kupilem neo expander i teraz powinno byc ok. Jak wyjdzie kabel to kupie kabel dla samego trybu LB nie dla zabezpieczenia aku.

Powiedzmy masz sam kabel. Zostawiasz auto na parkingu. Kabel po 20h odcina Ci zasilaniei co Ci z kabla i zabezpieczonego aku skoro nie masz nagran.
 
Odpowiedz
(18-08-2018, 13:42:25)luk4as napisał(a): @High jesli zalezy mi na ciaglym nagrywaniu w trybie parkingowym to co mi z samego hardwire ? Na spadku napiecia odlaczy kamere i tyle. A cellink bedzie zabezpieczal przed wylaczeniem

Chyba ze sie myle ?

Ja mam cellink neo6 ala B-124 i to bylo za malo. Kupilem neo expander i teraz powinno byc ok. Jak wyjdzie kabel to kupie kabel dla samego trybu LB nie dla zabezpieczenia aku.

Powiedzmy masz sam kabel. Zostawiasz auto na parkingu. Kabel po 20h odcina Ci zasilaniei co Ci z kabla i zabezpieczonego aku skoro nie masz nagran.

No bez przesady, akku w aucie musi być nieźle zajechany by kabel HW odłączył zasilanie. No chyba że zostawiasz auto w 30 stopniowym mrozie na kilka dni. No to nawet Cellink tego nie pociągnie Tongue
Jesli jeździsz regularnie i auto zostawiasz na max 3 dni to kabel powinien działać dobrze z akku w aucie.
Mylić się jest rzeczą ludzką, więc popraw mnie jeśli się mylę Tongue

Było: Eyes Tongue
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene
 
Odpowiedz
Ok. To wychodzi na to ze szedlem w niepotrzebne koszta. Inni tez potwierdza ze 3 dni aku podtrzyma kamerki bez szkody z hardwire ?
 
Odpowiedz
(18-08-2018, 14:00:56)luk4as napisał(a): Ok. To wychodzi na to ze szedlem w niepotrzebne koszta. Inni tez potwierdza ze 3 dni aku podtrzyma kamerki bez szkody z hardwire ?

Tego jeszcze nie wiemy. Ja na zwykłym kablu zakupionym u majfrenda 3 dni A119S działało bez problemu kilka razy. Normalna wartość to 1,5 doby. Tylko że ten kabel zabezpiecza akku na "słowo" a HW z Viofo ma jakąś tam możliwość ustawiania poziomu zabezpieczenia akku.
Gdybym miał wolne środki na Cellinka to bym kupił, mam ważniejsze wydatki Smile Także się nie martw, bo Cellink to dobre zabezpieczenie, choć 3 dni z DUO raczej nie wytrzyma a na akku na luzie.
Mylić się jest rzeczą ludzką, więc popraw mnie jeśli się mylę Tongue

Było: Eyes Tongue
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene
 
Odpowiedz
Sytuacja jest taka:
Jak ktos ma maku 12v@ 90ah i A129 duo to:
Kamera pozostawiona na noc sprawi ze nast.dnia trzeba jezdzic minimum 3-5godzin aby akumulator wrocil do stanu z poprzedniego dnia (w tym ladujac same straty spowodowane startem silnika).

Po 2 dniach akumulator jest na dolnej granicy uszkodzenia a jezdzic wypada ponad 5 godzin.

Po 3 dniach mozemy juz auta nie odpalic...

Jak jezdzimy mniej i aku nie jest dobrze naladowany to z kazdym razem jest on coraz bardziej wyladowany i jego wydajnosc znacznie spada,
Akumulator samochodowy w ogole nie jest przeznaczony do podtrzymywania czegokolwiek na postoju, sam alarm samochodowy go dobije po kilku tygodniach stania (a wraz z kamera jest on po prostu degradowany).

Aby akumulator 90Ah pozostal w stosunkowo dobrej kondycji 2-6godzin to max dla kamery DUAL przy czy wypada i tak jezdzic pozniej 2godziny aby sie podladowal.

Z Cellinkiem sprawa wyglada zupelnie inaczej:
Kamera DUAL dziala ponad 20godzin a ladowanie trwa 40min, a nawet 10min tez nie jest tu szkodliwe i nie wplywa na zywotnosc baterii w przeciwienstwie do akumulatora samochodowego ktory jak wyladujemy do 11V i pozostawimy tak na 4dni to zostaje on juz uszkodzony, bo jego plytki zostaja pokryte czarnym osadem i nie absorbuje on juz elektronow, z jego 90ah pozostalo moze 20Ah... dlatego ogolnie przyjelo sie mowic: jedna cala noc z wyladowanym akumulatorem ponizej 11v jest rownoznaczna z wymiana akumulatora (bo jest on po prostu uszkodzony). Z Cellinkiem oraz innym power bankiem opartym na LiFePO4 ten problem nie istnieje.

Juz sam fakt ze Cellink komus padl lub stracil pojemnosc to sytuacja tak wyjatkowa i malo spotykana jak uszkodzenie karty Samsung EVO w kamerze Smile
Czyli nawet tu na forum chyba jak pamietam to przypadek na 1palcu dalo sie zliczyc? Ogniwo Lifepo4 moze byc ladowane od 0% to 100% ponad 5000x czyli spokojnie nawet po 10latach nie zblizymy sie do tej wartosci, nawet jak juz to nie straci on calej pojemnosci tylko moze 20-30%.

Akumulator samochodowy ma ilosc cykli 500x przy czym 1x glebokie wyladowanie = koniec jego cyklu zycia i tyle zaoszczedzimy jak o niego dbamy...
Tym lepsza ma on pojemnosc i wieksza liczbe cykli im bardziej pozostawimy go naladowanego.

Cellink to bardzo dobra investycja ale niestety droga,
Mozna spekulowac czy technologia lifepo4 bedzie w przyszlosci tansza a export/import mniej restrykcyjny (oznaczaloby to lepsze ceny za te baterie).

Kiedys podobnie bylo z pamieciami, byly drogie (ale niezawodne i szybkie), technologia wytwarzania poszla do przodu do tego stopnia ze w laptopach głupota jest dawac DVD/CD (duze, drogie,awaryjne,glosne) niz czytnik kart pamieci ktore sa tanie, niezawodne, mniejsze itd...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
Jak ktoś naprawdę dużo jeździ, to można pomyśleć o
http://www.mikrocamper.pl/sobieradek/aku...z-myslisz/
ale jako dodatkowy zastosować akumulator żelowy, głębokiego rozładowania (są droższe niż tradycyjne kwasiaki).
[Obrazek: bez2.png]
 
Odpowiedz
(18-08-2018, 16:18:49)pizdys napisał(a): Sytuacja jest taka:
Jak ktos ma maku 12v@ 90ah i A129 duo to:
Kamera pozostawiona na noc sprawi ze nast.dnia trzeba jezdzic minimum 3-5godzin aby akumulator wrocil do stanu z poprzedniego dnia (w tym ladujac same straty spowodowane startem silnika).

Po 2 dniach akumulator jest na dolnej granicy uszkodzenia a jezdzic wypada ponad 5 godzin.

Po 3 dniach mozemy juz auta nie odpalic...

Jak jezdzimy mniej i aku nie jest dobrze naladowany to z kazdym razem jest on coraz bardziej wyladowany i jego wydajnosc znacznie spada,
Akumulator samochodowy w ogole nie jest przeznaczony do podtrzymywania czegokolwiek na postoju, sam alarm samochodowy go dobije po kilku tygodniach stania (a wraz z kamera jest on po prostu degradowany).

Aby akumulator 90Ah pozostal w stosunkowo dobrej kondycji 2-6godzin to max dla kamery DUAL przy czy wypada i tak jezdzic pozniej 2godziny aby sie podladowal.

Z Cellinkiem sprawa wyglada zupelnie inaczej:
Kamera DUAL dziala ponad 20godzin a ladowanie trwa 40min, a nawet 10min tez nie jest tu szkodliwe i nie wplywa na zywotnosc baterii w przeciwienstwie do akumulatora samochodowego ktory jak wyladujemy do 11V i pozostawimy tak na 4dni to zostaje on juz uszkodzony, bo jego plytki zostaja pokryte czarnym osadem i nie absorbuje on juz elektronow, z jego 90ah pozostalo moze 20Ah... dlatego ogolnie przyjelo sie mowic: jedna cala noc z wyladowanym akumulatorem ponizej 11v jest rownoznaczna z wymiana akumulatora (bo jest on po prostu uszkodzony). Z Cellinkiem oraz innym power bankiem opartym na LiFePO4 ten problem nie istnieje.

Juz sam fakt ze Cellink komus padl lub stracil pojemnosc to sytuacja tak wyjatkowa i malo spotykana jak uszkodzenie karty Samsung EVO w kamerze Smile
Czyli nawet tu na forum chyba jak pamietam to przypadek na 1palcu dalo sie zliczyc? Ogniwo Lifepo4 moze byc ladowane od 0% to 100% ponad 5000x czyli spokojnie nawet po 10latach nie zblizymy sie do tej wartosci, nawet jak juz to nie straci on calej pojemnosci tylko moze 20-30%.

Akumulator samochodowy ma ilosc cykli 500x przy czym 1x glebokie wyladowanie = koniec jego cyklu zycia i tyle zaoszczedzimy jak o niego dbamy...
Tym lepsza ma on pojemnosc i wieksza liczbe cykli im bardziej pozostawimy go naladowanego.

Cellink to bardzo dobra investycja ale niestety droga,
Mozna spekulowac czy technologia lifepo4 bedzie w przyszlosci tansza a export/import mniej restrykcyjny (oznaczaloby to lepsze ceny za te baterie).

Kiedys podobnie bylo z pamieciami, byly drogie (ale niezawodne i szybkie), technologia wytwarzania poszla do przodu do tego stopnia ze w laptopach głupota jest dawac DVD/CD (duze, drogie,awaryjne,glosne) niz czytnik kart pamieci ktore sa tanie, niezawodne, mniejsze itd...

Jednym słowem, dobrze że DUO kupiłem z power bankiem grafenowym bo by mi rozwalił akkuSad
Ale w sumie, co mnie to obchodzi, auto mam na gwarancji Tongue Ale mnie ratuje to że autem jeżdze często i długo(+-40 tyś rocznie)
Ale ten czas działania DUO na Cellinku to trochę marnawy jest Sad
Mylić się jest rzeczą ludzką, więc popraw mnie jeśli się mylę Tongue

Było: Eyes Tongue
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene
 
Odpowiedz
@High, to za na gwarancji to jeszcze nie oznacza ze na 100% baterie tez
Ta gwarancja obejmuje, tam sa niezle "cwaniaki" Wink

Ale temat baterii Grafenowych planuje zglebic, poki co power banki na tych ogniwach maja mala pojemnosc i to sprawia ze nie ma duzego wyboru, ale faktycznie pomysl power banku na ogniwach grafenowych zdaje sie byc swietna altenatywa dla Cellinka ktory tani nie jest (ale ma znacznie wieksza pojemnosc), duzym plusem po za cena jest fakt ze grafenowe tez laduja sie szybko tak wiec dla tych co jezdza "dorywczo, po kilka minut" to zawsze jakas sugestia, bezapelacyjnie duzo lepszy pomysl z Grafenowym power bankiem niz ze zwyklym (li-ion, li-po).

Bede relacjonowal temat o "grafenach" ale czekam az jakies sensowne pojemnosci bede w koncu dostepne...
Warto pamietac ze na 5V kamera a129 duo pobiera wiecej a dokladnie 0.620mA@5V
Czyli taki 6000mAh (Grafenowy) / 620mA = 9.6godzin
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
To jeżeli dziennie średnio robi się po kilka, kilkanaście kilometrów to dla A129 lepiej kupować cellink czy powerbank grafenowy?

Wysłano ze smartfona
 
Odpowiedz
(18-08-2018, 20:53:04)pizdys napisał(a): Bede relacjonowal temat o "grafenach" ale czekam az jakies sensowne pojemnosci bede w koncu dostepne...
Warto pamietac ze na 5V kamera a129 duo pobiera wiecej a dokladnie 0.620mA@5V
Czyli taki 6000mAh (Grafenowy) / 620mA = 9.6godzin

Niestety muszę Cię rozczarować @pizdys Tongue Grafen 6000mAh nie wytrzymuje dłużej z Duo niż 7-max 8 godzin. Może gdy będzie LoBi to trochę spadnie pobór prądu Smile Pewnie to 6000 to on nie ma, chyba że DUO pożera więcej nocą Tongue

Ostatnio znalazłem duży Grafen i się zastanawiam: Ultron 20000 mAh

(18-08-2018, 21:21:05)szaniu napisał(a): To jeżeli dziennie średnio robi się po kilka, kilkanaście kilometrów to dla A129 lepiej kupować cellink czy powerbank grafenowy?

Wysłano ze smartfona

Raczej grafen, mój się ładuje przez dedykowana ładowarkę 15 min. Cellink bedzie ciągle niedoładowany. Choć pewnie efekty będą te same....max 8godzin pracy na parkingu.

(18-08-2018, 17:06:08)marekelb napisał(a): Jak ktoś naprawdę dużo jeździ, to można pomyśleć o
http://www.mikrocamper.pl/sobieradek/aku...z-myslisz/
ale jako dodatkowy zastosować akumulator żelowy, głębokiego rozładowania (są droższe niż tradycyjne kwasiaki).

Problem z rozwiązaniem hotelowym jest jeden. Alternator w aucie może nie dać rady ładować 2 akku. I będzie kich

Mylić się jest rzeczą ludzką, więc popraw mnie jeśli się mylę Tongue

Było: Eyes Tongue
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 3 gości