Cześć,
No niestety moja karta microSD firmy GoodRAM z poj. 64 GB po okresie użytkowania od listopada 2017 r. odmówiła współpracy w Viofo A119. Polecałem wam ją tutaj.. muszę znaleźć numer/ kod towaru.
Opis objawów:
- kamera się uruchamiała, nagrywała tylko 30 sekund albo 63 sekundy a następnie kamera cały czas piszczała,
- objawy wystąpiły nagle, nie zmieniałem FW kamery, a aktualizacja niczego nie zmieniła,
- karta microSD była regularnie formatowana co 30 dni,
- kartę dało się sformatować za pomocą znanego wszystkim narzędzia (niskopoziomowe dokładne formatowanie) - brak komunikatów o error etc.,
- tworzenie partycji FAT32 nie było problemem za pomocą znanego tutaj narzędzia,
- mimo w/w czynności kamera nadal nie zapisywała obrazu powyżej określonego czasu pracy,
- nie zapisywała nawet jak karta była 100 % czysta, start tylko 30 sekund a potem piiipi piiipi etc.
- w celu wykluczenia awarii kamery zainstalowałem w niej ADATA microSD 64 GB i problemów nie ma, kamera nagrywa prawidłowo, nie piszczy.
Zobaczymy co na to sklep i serwis, śmieszne jest to że w momencie kiedy ją kupowałem płaciłem 91,- zł a obecnie jest w cenie 58,- zł
Na plus, że kamera sygnalizowała piknięciem brak działania - jeździłem na 101 % ostrożniej bo wiedziałem że w razie W nie ma dowodów
Tak się przyzwyczaiłem do kamery, że nie wyobrażam sobie jazdy bez kamery obecnie - jej zakup zwrócił mi się już dwukrotnie. Raz jak wpadłem w dziurę i uszkodziłem oponę i felgę a dwa jako pomoc dla innego poszkodowanego w wypadku (dostałem J'Danielsa).