Przy podłączeniu zasilania bezpośrednio do akumulatora i sygnały z ACC na wtyczce wejściowej, skąd Cellink wie, że ma rozpocząć ładowanie dopiero po otrzymaniu sygnału z ACC?
W Black-Vue nie widzę opcji która wstrzymywałaby ładowanie do czasu otrzymania sygnału z ACC.
Problem wynika z kłopotów z podłączeniem zasilania ze skrzynki bezpieczników. Wszystkie dostępne bypassy mają przewody AWG16 a do zasilania power banku powinien być AWG14. Abstrahując od zakazu robienia "wąskich gardeł" cieńszymi przewodami, AWG14 nadaje się maksymalnie do 10A a pobór będzie większy. Rozwiązaniem byłoby podłączenie się bezpośrednio do znajdującego się w bagażniku akumulatora. Wtedy jednak power bank wyczerpie akumulator. Moje próby i pomiary wykazały bowiem, ze Black Vue ładuje się nawet przy wyłączonym silniku (co z kolei jest z innych przyczyn pożądane)...
W Black-Vue nie widzę opcji która wstrzymywałaby ładowanie do czasu otrzymania sygnału z ACC.
Problem wynika z kłopotów z podłączeniem zasilania ze skrzynki bezpieczników. Wszystkie dostępne bypassy mają przewody AWG16 a do zasilania power banku powinien być AWG14. Abstrahując od zakazu robienia "wąskich gardeł" cieńszymi przewodami, AWG14 nadaje się maksymalnie do 10A a pobór będzie większy. Rozwiązaniem byłoby podłączenie się bezpośrednio do znajdującego się w bagażniku akumulatora. Wtedy jednak power bank wyczerpie akumulator. Moje próby i pomiary wykazały bowiem, ze Black Vue ładuje się nawet przy wyłączonym silniku (co z kolei jest z innych przyczyn pożądane)...