• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wadliwy G-sensor, nocne wideo Blackvue DR900S-2CH
#1
Moja kamera DR900S-2CH ma zbyt czuły g-sensor, który objawia się tym że przy najniższych ustawieniach czułości mam dużo nagrań Emergency Recording oraz dużo powiadomień push na telefonie o Impact Detection w czasie swobodnej jazdy samochodem. Oprócz tego zgłosiłem kilka innych mniej ważnych problemów, które nie mają wpływu na codzienne użytkowanie.
Pisałem z producentem poprzez ich serwis, robiłem krok po kroku to co opisali czyli zmiany ustawień, aktualizacje oprogramowania itp. Nic nie pomogło, więc polecili aby wysłać kamerę do serwisu.
Kamerę do serwisu wraz z akcesoriami wysłałem, ale nie stwierdzili oni żadnych problemów.
W związku z brakiem usterek obciążony jestem kosztami ekspertyzy, gdzie urządzenie posiada jeszcze 1,5 roku gwarancji.
Oczywiście czekam na kamerę i sprawę zgłosiłem do producenta, ale on raczej nic nie zrobi z tą sprawą.
Sprawdzę też czy faktycznie nic z kamerą nie zostało zrobione..

Czy miał ktoś do czynienia z serwisem Blackvue Polska?
Czy obciążanie kosztami ekspertyzy urządzenia jest zgodne z warunkami gwarancji BlackVue, bo w warunkach załączonych z kamerą nic takiego nie ma?
 
Odpowiedz
#2
(14-03-2019, 21:12:47)michael2303 napisał(a): Czy miał ktoś do czynienia z serwisem Blackvue Polska?
Czy obciążanie kosztami ekspertyzy urządzenia jest zgodne z warunkami gwarancji BlackVue, bo w warunkach załączonych z kamerą nic takiego nie ma?

Miałem do czynienia z firmą ARS Uliński (jej dane są w stopce BlackVuePolska) w przypadku problemów z nawigacją Becker. Nawigacja czasami zawieszała się i gubiła trasę. Nawigację zakupiłem w Media Markt i w Media Markt odesłało ją do serwisu ARS. Odpowiedź serwisu ARS była mniej więcej taka - usterek nie stwierdzono, nawigacja jest urządzeniem którego oprogramowanie należy okresowo aktualizować itd. Nie zostałem co prawda obciążony kosztami ale nic z tej diagnozy dla mnie nie wynikało. 
Jakiś czas potem osoba z firmy ARS powiedziała mi w prywatnej rozmowie, że Becker nie współpracuje dobrze z Auto Mapą i stąd zapewne moje problemy z nawigacją...

W kontekście powyższego Twój post mnie nie dziwi.
 
Odpowiedz
#3
Jestem skłonny stwierdzić, że "ten typ tak ma". Lepiej mieć zbyt czuły g-sensor niż za mało czuły. Poza tym pytanie jak definiujemy "swobodną jazdę", bo najazd kołem na większą nierówność na jezdni może już wywołać reakcję.

Nie zwracam co prawda uwagi na ilość plików emergency na karcie pamięci w mojej DR900S, a i powiadomienia push podczas zwykłej jazdy mam nieaktywne, więc ich nie otrzymuję, ale przy okazji z ciekawości zerknę jak to wygląda.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Dawid Lorenz

WR24.PL - Wideorejestratory
KS24.PL - Kamery sportowe
...z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
#4
Na większej nie równości ok, ale tu mam/ miałem tak że wystarczyła delikatna nierówność asfaltu plus prędkość i już nagrywanie awaryjne. To w ciągu dnia od godziny 11 do godziny 21 mam 325 nagrań awaryjnych, które trwają po kilka sekund. Mam gdzieś listę nagrań. Z tego co przypominał bywało tak że samo przyśpieszanie wywoływało takie nagranie.
Ale tak jak pisałem sprawdzę po powrocie z serwisu.
Dla porównania jeżdżę w tej chwili z DR650S-2CH i czegoś takiego nie ma.
 
Odpowiedz
#5
(14-03-2019, 23:44:49)michael2303 napisał(a): Na większej nie równości ok, ale tu mam/ miałem tak że wystarczyła delikatna nierówność asfaltu plus prędkość i już nagrywanie awaryjne. To w ciągu dnia od godziny 11 do godziny 21 mam 325 nagrań awaryjnych, które trwają po kilka sekund. Mam gdzieś listę nagrań. Z tego co przypominał bywało tak że samo przyśpieszanie wywoływało takie nagranie.

Hmm, aż tyle nagrań to wygląda faktycznie dziwnie... Tym bardziej po kilka sekund - normalnie nagranie emergency powinno mieć długość 1 minuty.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Dawid Lorenz

WR24.PL - Wideorejestratory
KS24.PL - Kamery sportowe
...z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
#6
W załączniku lista nagrań z wybranego dnia. Chyba musiałbym bujać tym samochodem przez te kilka godzin.
O przepraszam za błąd. Nagrania emergency mają po minucie, a normalne po kilka sekund.
Zobaczymy, może producent nie chce przyznać się do błędu i poprawił to w oprogramowaniu.


Załączone pliki
.txt   list of recordings DR900S-2CH.txt (Rozmiar: 43.71 KB / Pobrań: 48)
 
Odpowiedz
#7
(14-03-2019, 23:52:38)michael2303 napisał(a): W załączniku lista nagrań z wybranego dnia. Chyba musiałbym bujać tym samochodem przez te kilka godzin.
O przepraszam za błąd. Nagrania emergency mają po minucie, a normalne po kilka sekund.
Zobaczymy, może producent nie chce przyznać się do błędu i poprawił to w oprogramowaniu.

Dzień dobry, zostaliśmy wywołani do tablicy więc, może spróbujemy wyjaśnić wątpliwości związane ze sprawą.
Po pierwsze po zgłoszeniu usterki ,a właściwie kilku usterek odnieśliśmy się do nich i przesłaliśmy link do warunków napraw gwarancyjnych gdzie jest informacja o ewentualnych kosztach w przypadku kiedy usterka nie zostanie potwierdzona (żadna z usterek w czasie testów nie wystąpiła).
Po drugie działanie czujnika wstrząsu było sprawdzane i porównywane z innym urządzeniem a jego czułość nie wykazywała różnic więc nie było podstaw do wykonywania jakiejkolwiek naprawy.
Po trzecie zawsze jesteśmy dostępni i bez problemu można się skontaktować i na miejscu wyjaśnić wszelkie wątpliwości ,do tego zachęcam.
Życzyę miłego dnia.
 
Odpowiedz
#8
Dziękuję za odpowiedź.
Sprawę związaną z kosztami rozumiem, nie ma nic za darmo, a serwisant też człowiek i musi utrzymać rodzinę. Pracuję na podobnym stanowisku. Myślałem, że jestem wyjątkiem, bo zawsze czytam warunki na karcie załączonej z urządzeniem.
Czy może być tak, że producent nie poinformował Was i użytkowników o poprawie stabilności sensora przy kolejnych aktualizacjach? Wystarczy, że w zmianach dopisał "Stability improvements". Problem występował przy starszym oprogramowaniu, a teraz widzę na na nowej wersji czułość zmniejszyła się i raczej jest ok. A producent w korespondencji nie wspomniał o tym, że będą jakiekolwiek zmiany dotyczące sensora. Wydaje mi się, że mają gotowce na konkretne problemy użytkowników.
Spokojnie, wolę zadawać dużo pytań, ale dla producenta. Przecież to oni wypuszczają na rynek swoje kamery.
 
Odpowiedz
#9
Pytanie do użytkowników DR900S.
Czy też tak macie, że przód jest gorzej widoczny w nocy niż tył?

W załączeniu widok z moich kamer. Samochód nie stoi pod lampą, do lampy z przodu jest bliżej niż do tej z tyłu.
   
   
 
Odpowiedz
#10
Tak wszyscy tak maja. Z tylu masz kamere z "noktowizorem" przod to zwykla kamera z 4K
 
Odpowiedz
#11
(15-03-2019, 22:21:51)michael2303 napisał(a): Pytanie do użytkowników DR900S.
Czy też tak macie, że przód jest gorzej widoczny w nocy niż tył?

W załączeniu widok z moich kamer. Samochód nie stoi pod lampą, do lampy z przodu jest bliżej niż do tej z tyłu.
To się zgadza i wynika z różnicy w sensorach w kamerze tylnej i przedniej. Z tyłu jest Sony Starvis 1080p o znacznie wyższej czułości na światło niż sensor 4k30 z przodu. Stąd różnica.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Dawid Lorenz

WR24.PL - Wideorejestratory
KS24.PL - Kamery sportowe
...z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości