• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: czy jestes zadowolony z tej baterii na ogniwach LiFePO4, ktorej?
TAK [Cellink B, NEO6, NEO9, PRO]
TAK [Blackvue B-124]
TAK [IROAD POWER PACK / GPACK]
NIE jestem zadowolony...
ciagle sie zastanawiam...
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cellink B [Power Bank zaprojektowany dla kamer CAR DVR]
(19-03-2019, 09:21:37)evad napisał(a): @skansen, świetna robota (montaż kamerki także), brawo. :-)

@evad Dziękuję. Sprzęt zakupiony oczywiście w http://www.wideorejestratory24.pl który polecam Smile
 
Odpowiedz
(19-03-2019, 11:15:07)skansen napisał(a):
(19-03-2019, 09:21:37)evad napisał(a): @skansen, świetna robota (montaż kamerki także), brawo. :-)

@evad Dziękuję. Sprzęt zakupiony oczywiście w http://www.wideorejestratory24.pl który polecam Smile
Dziękuję :-)

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Dawid Lorenz

WR24.PL - Wideorejestratory
KS24.PL - Kamery sportowe
...z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
@skansen, bardzo profesjonalnie, widze ze nawet przewod przy bezpiecznikach zlapales aby drgania go nie poluzowaly.
Nie ma czego sie przyczepic,

Zyczyc mozna dlugiej i bezawaryjnej pracy baterii,
a co do kamery to standrdowo zyczyc tylko mozna tego aby nigdy nie musiala sie przydac (w powytywnym tego slowa znaczeniu).
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
(20-03-2019, 20:29:04)pizdys napisał(a): @skansen, bardzo profesjonalnie, widze ze nawet przewod przy bezpiecznikach zlapales aby drgania go nie poluzowaly.
Nie ma czego sie przyczepic,
Zyczyc mozna dlugiej i bezawaryjnej pracy baterii,

Dziękuję :Smile
Nie ukrywam, że informacje z forum i Twoje @pizdys wpisy wpłynęły na kształt instalacji.
Uważam forum autowrzuta za świetne źródło informacji, prawdziwą kopalnie wiedzy. Będę się starał aktywnie przyczyniać się do rozwoju forum Smile


(20-03-2019, 20:29:04)pizdys napisał(a): a co do kamery to standrdowo zyczyc tylko mozna tego aby nigdy nie musiala sie przydac (w powytywnym tego slowa znaczeniu).

Kamera przydaje się już teraz, bo zamiast robić zdjęcia telefonem korzystam z kamery. Materiał ten jest następnie dodawany do baz fotoradarów i nieoznakowanych radiowozów ( http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/ http://antyradary.phi.pl/forum/index.php )
 
Odpowiedz
@pizdys proszę napisz mi co miałeś na myśli pisząc:

coraz wiecej problemow niz zalet ze sprowadzania tego typu power bankow (choc same power banki sa super).
 
Odpowiedz
Korzystając z pięknej pogody postanowiłem "doszlifować" moje instalacje kamer. Jedną z rzeczy do poprawy był zbyt długi kabel do power banku. Nadmiar kabla był zwinięty za osłoną. Nie było widoczny z zewnątrz, ale niepotrzebnie zwiększał opór i długość instalacji.
[Obrazek: attachment.php?aid=311]
Problem zbyt długiego kabla można rozwiązać na dwa sposoby - a) wykonać samemu nowy krótszy kabel. b)skrócić istniejący kabel.

W celu wykonania nowego kabla oprócz bypassu bezpiecznika (lub innej końcówki wejścia) potrzebna jest wtyczka żeńska XT60
[Obrazek: attachment.php?aid=309]

Konektor oczkowy 

[Obrazek: attachment.php?aid=310]

i dobrej jakości kabel, najlepiej slikonowy.

Zawszę staram się wykonywać kable samemu. Niestety nie miałem pod ręką kabla silikonowego więc postanowiłem skrócić fabryczny kabel. Taki jest efekt zmian (przed założeniem osłon): 
[Obrazek: attachment.php?aid=312]

O innych zmianach w instalacjach napiszę wkrótce.


Załączone pliki Miniatury
               
 
Odpowiedz
Produkty marki Cellink właśnie dołączyły do oferty WR24.PL. Zapraszam:
https://www.wideorejestratory24.pl/pl/pr...ellink/110
Dawid Lorenz

WR24.PL - Wideorejestratory
KS24.PL - Kamery sportowe
...z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
(24-04-2019, 14:55:24)evad napisał(a): Produkty marki Cellink właśnie dołączyły do oferty WR24.PL. Zapraszam:
https://www.wideorejestratory24.pl/pl/pr...ellink/110

Gratuluje poszerzenia oferty. Cena jest atrakcyjna. 

Dyskutowałbym jednak z fragmentem przywołanym na waszej stronie:
Podłączysz do niego praktycznie każdą kamerę samochodową. Współpracuje również z samochodami z funkcją "Start & Stop", zapewniając nieprzerwane zasilanie dla kamery samochodowej, np. gdy samochód gaśnie na światłach.

Omówię na przykładzie Viofo A129 Duo GPS + B-124 i samochodu z systemem start-stop.

Wariant 1 - bez power banku:
Kamera jest podłączona poprzez Viofo Hardwire Kit do instalacji samochodu, poprzez bypassy bezpieczników. Wyłączenie się silnika na światłach nie ma wpływu na pracę kamery - dalej nagrywa w trybie drogowym. Dzieję się tak dzięki podłączeniu do odpowiednich obwodów, które pozostają zasilane przy włączonym zapłonie i nie są odcinane po wyłączeniu silnika przez system start-stop. 

Wariant 2 - z power bankiem
Kamera jest podłączona poprzez Viofo Hardwire Kit do power banku. Power bank jest podłączony do instalacji samochodu. Gdy silnik gaśnie na światłach spada napięcie zasilania power banku (przestaje pracować alternator i power bank jest zasilany z akumulatora samochodowego). Wówczas aplikacja zgłasza błąd niskiego napięcia i...
   
to co się dzieje wymagałoby dokładniejszych pomiarów multimetrem. Sama kamera reaguje na to zaświeceniem się wyświetlacza, ale dalej nagrywa w trybie drogowym. Takie objawy nie występują przy podłączeniu Viofo Hardwire Kit bezpośrednio do instalacji samochodu, bez power banku.

Podsumowując: power bank nie jest niezbędny w samochodach z system start-stop (o dziwo bez niego kamera nagrywa w czasie jazdy lepiej).

Wyżej opisane objawy nie występują w samochodach z napędem hybrydowym, ale tam zgaszenie silnika nie powoduje aż takiego spadku napięcia - wyższe napięcie utrzymuje system hybrydowy który wówczas zasila również obwody 12V.
 
Odpowiedz
Wydaje mi się, że to w dużej mierze zależy do którego konkretnie bezpiecznika podłączysz powerbank. Ja u siebie też mam start-stop i specjalnie sprawdzałem - na światłach po wyłączeniu zapłonu napięcie na wejściu do B-124 nie spada i powerbank pracuje normalnie. Po prostu metodą prób i błędów trzeba sprawdzać który bezpiecznik jest pod tym względem "bezpieczny".

U mnie jest to bodajże bezpiecznik systemu aktywnego zawieszenia, którego fabrycznie moje auto nie posiada (więc bezpiecznika nie było), ale na zworce w obwodzie jest normalnie cały czas napięcie.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Dawid Lorenz

WR24.PL - Wideorejestratory
KS24.PL - Kamery sportowe
...z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
(24-04-2019, 23:07:05)evad napisał(a): Wydaje mi się, że to w dużej mierze zależy do którego konkretnie bezpiecznika podłączysz powerbank. Ja u siebie też mam start-stop i specjalnie sprawdzałem - na światłach po wyłączeniu zapłonu napięcie na wejściu do B-124 nie spada i powerbank pracuje normalnie. 

Napięcie jest raczej takie samo na wszystkich obwodach bezpieczników - nie powinno być spadków napięcia w obrębie skrzynki. Standardowo, napięcie ładowana podczas pracy silnika to  13,8 V - 14,4 V (a nawet więcej). Gdy silnik gaśnie na światłach napięcie spada do napięcia akumulatora +/-12,5V. W samochodach z systemem start stop często jest system zarządzający ładowaniem, który powoduje, że podczas pracy silnika akumulator okresowo nie jest ładowany - wówczas napięcie podczas pracy silnika może dodatkowo się wahać i wtedy może np. wynosić +/-12,5V przed zgaszeniem silnika i nie spaść po jego zgaszeniu. Podsumowując: jeden pomiar w samochodzie z systemem start stop to za mało.

Pewien wpływ ma też temperatura otoczenia - ja swoje testy z systemem start stop przeprowadziłem zimą co nie pozostawało bez wpływu zarówno na akumulator samochodu jak i power-bank. Wówczas podczas jazdy system sterujący zapewne ładował akumulator wyższym prądem.

(24-04-2019, 23:07:05)evad napisał(a): U mnie jest to bodajże bezpiecznik systemu aktywnego zawieszenia, którego fabrycznie moje auto nie posiada (więc bezpiecznika nie było), ale na zworce w obwodzie jest normalnie cały czas napięcie. 

Nie przesądzam, że zaświecenie się ekranu wynika ze zmiany napięcia. Jednak faktem jest, że wyświetlacz kamery niepotrzebnie się włącza. 

Zaświecania się ekranu przy zgaśnięciu silnika na światłach może spowodowane wyższym napięciem na wyjściu BAT niż na ACC. Jeśli Viofo Hardwire Kit jest podłączony bezpośrednio do instalacji samochodu, wówczas napięcie po zgaśnięciu silnika na wyjściach BAT i ACC jest takie samo (równe napięciu akumulatora).
Gdy Viofo Hardwire Kit jest podłączony do power banku wówczas po zgaśnięciu na światłach napięcie na wyjściu BAT jest wyższe (równe napięciu power banku, wg zdjęcia 13,4V) a na wyjściu ACC niższe (równe napięciu akumulatora - do weryfikacji).

Myślą przewodnią mojego postu było przede wszystkim to, że bez power-banku kamera (na przykładzie Viofo A129) pracuje doskonale, jeśli tylko jest podłączona do obwodu który jest nie jest odcinany po zadziałaniu systemu np. na światłach. Power bank to świetne rozwiązanie do obsług trybu parkingowego. Ale do trybu drogowego jest zbędny, jeśli są tylko odpowiednie obwody do zasilania kamery.
 
Odpowiedz
Witam

Panowie czy toś miał może doświadczenie z kupnem sprzętu w tym sklepie http://www.car-dvr.co.uk/ ?? Wysyłkę w EU mają.

NEO9 z tego co ostatnio spr tylko tam dostępny.

Chłopaki z WR postarali się i to bardzo że na rynku też mamy Cellinka, choć liczyłem na 9 że będzie Smile
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 3 gości