Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zasilanie kamer na parkingu, czyli testujemy power banki !!!
#1
[Obrazek: DSCN1401.jpg]

Temat bedzie aktualizowany wraz z kazdym pojawionym sie wpisu o waszych power bankach,
(bede nadzorowal podawane wyniki jak i temat)

Prosze podawac info w/g wzoru:

1) nazwa power banku
2) technologia ogniw (Li-Ion, LiFePo4, Grafen, NMC)
3) czas ladowania power banku
4) czas pracy / nagrywania kamery na pelnym ladowaniu
5) kamera/kamery na jakiej uzyskano wynik
6) cena power banku 
Mile widziane wasze testy, opisy, uwagi, wszystko o czym chciecie sie podzielic z potencjalnym zainteresowanym. 

Ponizsza tabela przedstawia wstepne przyklady power bankow i oczekiwanych czasach pracy / nagrywania kamer:
(bedzie aktualizowana)



Nazwa Power Banku technologia ogniwa czas ladowania do 100% czas nagrywania kamery testowano na kamerze soft start wymiary laduje natychmiast? cena autor testow
Cellink PRO15 LiFePO4 60-90min 67h A129 DUO (2CH) tak 10sec 119 x 186 x 90 mm tak 1800zl @pizdys
Cellink NEO6 / BlackVue B124E LiFePO4 45-60min 26h A129 DUO (2CH) tak 10sec 150 x 170 x 38 mm tak 999zl @pizdys
Cellink NEO9 LiFePO4 45-80min 40h A129 DUO (2CH) tak 10sec 150 x 245 x 38 mm tak 1299zl @pizdys
Apollo Elecjet 5000 Grafen 18min 4h 54min A129 PRO (2CH) nie 145 x 72 x 12 mm tak 340zl @pizdys
Xiaomi 10000mAh (WPB15ZM) Li-Ion 4h 8h 38min A129 PRO (2CH) nie 150 x 72 x `10 mm Nie, trzeba rozlaczyc USB 100zl @pizdys
Akumulator samochodowy Bosch 60Ah Kwasowy/AGM 6-8h test trwa... A129 PRO (2CH) - 175 x 240 x 200 mm tak 254zl @pizdys
Anker PowerCore+ 26800mAh Li-Ion 3.5h test trwa... A129 PRO (2CH) - 148 x 160 x 42mm nie 350zl @pizdys
w trakcie dodawania / testy trwaja - - - test trwa... ? ? ? - ?

TEMAT W TRAKCIE OPRACOWYWANIA:
w tym linku wiecej szczegolow:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid274932

INFO o technologach baterii:

LiFePO4 - bardzo bezpieczne ogniwa, i coraz bardziej popularne, szybkie ladowanie w 45min, brak ryzyku zaplonu wybuchu (pod warunkiem ze sa to ogniwa cylindryczne), ilosc cykli ladowania liczona jest w ponad 5000x

Li-Ion - standardowe ogniwa baterii, duze ryzyko zaplonu wybuchu w samochodzie gdy jest wysoka temp (powyzej 60C), ilosc cykli to zaledwie 600x, ze wzgledow bezpieczenstwa nie zaleca sie przekraczacz wartosci natezenia ladowania dla ogniwa mniej niz 10C (czyli 10godzin ladowania) realnie ogniwa takie laduja sie w okolo 5h (0.5C)

Grafen - to technologia "jutra" (doslownie), nadzieje pokladane w tej innowacyjnej i nowoczesnej technologii sa ogromne, ilosc cykli ladowania pond 10 000x i wiecej, dostepnosc ogniw jest bardzo trudna, a szkoda, bo czas ladowania to nawet 10min, duza gestosc energii, powloka grafenowa swietnie odprowadza cieplo, swietnie przewodzi prad, jest wytrzymala, ultra cienka warstwa grafenu pozala na wysoka gestosc energetyczna:
https://www.bateriegrafenowe.pl/
https://tech.wp.pl/baterie-ktore-zmienia...0247681g/4

LTO - Ogromna ilosc cykli ladowania liczona w ponad 10 000x zywotnosc na poziomie ponad 30lat, brak ryzyka zaplonu wybuchu, dymu, czas ladowania to nawet 6min, bez ryzyka degradacji samego ogniwa, wiecej tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=eAUYbSDEy6I
wada jest wielkosc baterii w porownaniu do jej pojemnosci oraz duze straty ladowania 
(ogniwa sa duze, oferuja mala pojemnosc, stad gestosc energii jest najmniejsza w porownaniu z wyzej wymienionymi)

Akumulator Kwasowy / AGM technologia zeszlego wieku, absolutnie skandalicznie malo wydajna technologia, toksyczna (olowiem moznaby wytruc cale panstwo wraz ze zwierzetami lesnymi), jakims cudem "technologia" stosowana w samochodach nieprzerwanie od 1800r PNE. ilosc cykli ladowania to w idealnych pokojowych warunkach <600x pod warunkiem ze dbamy o wiecznie naladowany poziom, temperature, wilgotnosc, i o mila atmosfere...jedno glebokie wyladowanie oznaczac moze jego smierc, brak zabezpieczen, opary wydzielajace sie podczas ladowania sugeruja ze Unia Europejska nie dziala tylko sciemnia ludzi. Czas ladowania wynosi tyle ile czas pracy przecietnego obywatela czyli 8godzin.
Deklarowana pojemnosc akumulatora w stosunku do rzeczywistej ZAWSZE jest zawyzona,
W/g danych realna pojemnosc akumulatora nigdy nie przekracza 50% wartosci deklarowanej (nawet w idelnych warunkach).
To tez dlatego dzisiaj "power bankem" lub nawet ogniwami -> mozna bez problemu odpalac nawet 10x samochod (raz po raz),
bo gestosc energii ogniw juz dawno przekroczyla akumulator i dawno moznaby zastapic akumulatory kilkoma malymi bateriami
(ktore dluzej utrzymaja samochod nawet na postoju): https://youtu.be/61NDp41K7fg?t=369

DAJCIE ZNAC CZY TEMAT WAM SIE PODOBA (w komentarzach nizej)
Jak macie sugestie to smialo piszcie nizej, jakie dane chcecie podawac i jakie was interesuja? Jak temat bedzie gotowy to usune sugestie/komentarze i zostawie tylko przygotowany temat w takiej formie o jakiej byla mowa (w/g waszych sugestii).


[Obrazek: rSncY0o.jpg]

[Obrazek: 20210420-154152-resized-1.jpg]

[Obrazek: 20210421-125740-resized.jpg]

[Obrazek: 20210421-142259.jpg]
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#2
(21-04-2021, 17:08:16)pizdys napisał(a): Akumulator Kwasowy / AGM technologia zeszlego wieku, absolutnie skandalicznie malo wydajna technologia, toksyczna (olowiem moznaby wytruc cale panstwo wraz ze zwierzetami lesnymi), jakims cudem "technologia" stosowana w samochodach nieprzerwanie od 1800r PNE. ilosc cykli ladowania to w idealnych pokojowych warunkach <600x pod warunkiem ze dbamy o wiecznie naladowany poziom, temperature, wilgotnosc, i o mila atmosfere...jedno glebokie wyladowanie oznaczac moze jego smierc, brak zabezpieczen, opary wydzielajace sie podczas ladowania sugeruja ze Unia Europejska nie dziala tylko sciemnia ludzi. 

Temat na pewno fajny i godny rozwinięcia. Widać, że @pizdys nie lubi "klasycznych akumulatorów"... Mają one jednak kilka zalet oprócz niskiej ceny. Jeśli są poddawane recyklingowi to nie stanowią zagrożenia. I najlepiej nadają się na przesłuchaniaBig Grin

Unii Europejskiej dość często gra pod oczekiwania wielkich koncernów. Skoro europejskie firmy mają technologie, niezamortyzowane linie produkcyjne itp do produkcji akumulatorów AGM to technologia ta będzie przez UE tolerowana. Greenpic też nie będzie widział problemu.
Podobna sytuacja była kilkanaście lat temu jak UE zakazała zwykłych żarówek włóknowych. Na horyzoncie były już żarówki LED ale firmy europejskie miały linie produkcyjne do produkcji energooszczędnych świetlówek kompaktowych. Żeby te linie produkcyjne się zwróciły wprowadzono zakaz zwykłych żarówek. W ten sposób wymuszono administracyjnie popyt na świetlówki kompaktowe. Bez tego zakazu świat i tak przeszedłby na LEDy a firmy zostałby z liniami do produkcji świetlówek kompaktowych jak Himilsbach z angielskim Smile
 
Odpowiedz
#3
To jeszcze info o:
1) softstart ładowania
2) wymiary co by wiedzieć czy pod fotel np. wejdzie
3) rzeczy w zestawie (zasilacz, kable, kostki i inne ficzery) Big Grin
Miodzio jak dla mnie
 
Odpowiedz
#4
@Dzejdzungla, dodane,

dzieki za uwage, faktycznie to czy ladowarka jest w zestawie moze miec nie male znaczenie bo np. ja wraz z Grafenem (apollo graphene) nie dostalem nic, nie ma ladowarki, nie ma wiec szybkiego ladowania, wiec doszedl dodatkowy wydatek +150zl na ladowarke USB-C PD 60Watt.

dodalem tez w tabeli info:

>> Laduje natychmiast? <<

chodzi o to czy wyladowany power bank i podlaczony do kamery, kiedy nagle rozpoczyna sie jego ladowanie to czy sam w tym samym momencie daje na wyjsciu zasilanie do kamery, ma to na tyle znaczenie, ze w przeciwnym razie za kazdym razem trzeba naciskac przycisk, lub co gorsza w ogole moze nie ladowac kiedy sam jest ladowany (tak tez czasem bywa). sprawdze i dodam.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#5
a wiec mamy skandal !!!!!!

Rewolucyjny grafen uzyskal malo rewolucyjny wynik

4h 52min!!! na A129 PRO 4K (w dualu)

Co dalo pojemnosc 3145mAh (a mialo byc 5000mAh z przekladka na 3300mAh@5V) Exclamation

fakt, ze A129 4K Duo to "ciezka" kamera,
i zobacze jak sobie poradzi tez z 1CH czyli z przecietnie energetyczna kamera A119 V3...

Na PLUS ze ladowany natychmiast bez przycisku sam laduje kamere (zasila).
wiec nieprzerwane ma wyjscie....

Zastanawia mnie wiec ten marny wynik pojemnosci 3145mAh (bylo cieplo, testowany w pokojowych cieplych warunkach),
wyladowanie bylo ponizej 0.5A (wiec daleko od 1C ogniwa jakis 0.2C?),
power bank ma osiagac ilosc cykli ponad 10 000x a juz nowy wykazuje mala pojemnosc... hmmm
No jak zwykle rozczarowanie... jak zwykle... zawsze cos musi byc nie tak, no doslownie zawsze! Angry I tak cale zycie!  Dodgy
Jeszcze raz, mial miec 5000mAh!!! Doczytalem pozniej ze to marketingowa sciema, i ze to pojemnosc wbudowanego ogniwa bo na wyjsciu ma 3300mAh, dobra... ale i tak nawet tyle nie ma!?!?!

[EDIT]
Co do zalet power banku, szczegolnie ze to juz moj 6 power bank (typowo do smartfonow) to:
+ laduje cokolwiek sie nie podlaczy, bez zadnego przyciskania przycisku, poprzednie power banki wymagaly przytrzymania lub nacisniecia przycisku ON/OFF tutaj jest co prawda z boku przycisk, ale nie wiem do czego bo laduje sam za kazdym razem... pomimo ze zadna dioda sie nie swieci sugerujac stan "gotowosci" po podlaczeniu power bank sie wybudza i laduje pokazujac stan naladowania (samsung S9 naladowal sie 1x do 100% a pozniej do 60% i tyle sie dalo).
+ Czekam na ladowarke 60watt USB-C PD, aby sprawdzic czy te 18min ladowania naprawde laduje go do 100% (i czy odda przynajmniej te 3100mAh).
+ jest plaski i lekki jak smartfon i w kieszeni naprawde go nie czuc (pierwszy power bank ktory tak wygodnie w kieszeni sie miesci).
no i tyle zalet... byc moze ma 10 000cykli ladowania co w porownaniu do typowego power banku 600x robi wrazenie...
a moze sie tylko sam nim na sile pocieszam... bo oddawac i biegac na poczte mi sie nieche...

[Obrazek: 20210421-201845-resized.jpg]
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#6
Wyniki power banku Xiaomi 10 000mAh (5800mAh@5V):

Czas nagrywania A129 PRO 4K (w dualu):
8(h):38(min)

pojemnosc: 5305mAh (z deklarowanej 5800mAh@5V na ogniwach 10 000mAh@3.7V)

- niestety kamera nie wlacza sie po podaniu zasilania do power banku (po jego wyladowaniu ta kamera)
- przycisniecie przycisku tez nic nie daje!
- wymagane jest calkowite rozlaczenie kamery na wyjsciu USB i ponownie podlaczenie podczas ladowania aby kamera sie wlaczyla

czyli jest to power bank ktory nie sprawdzi sie jako zasilanie kamery, chyba ze za kazdym razem manualnie bedziemy rozlaczac kamere i ponownie zalaczac aby sie wlaczyla po powrocie do samochodu (lub jakis przekaznik na wyjsciu USB ktory wraz w przekreceniem kluczyka chwiliwo rozlacza wyjscie na kablu USB do kamery).

[EDIT]
co do zalet:
+ jest ladowanie indukcyjne, ale i tak za kazdym razem trzeba wlaczac power bank przyciskiem.
+ ladny
+ lekki
+ niestety w kieszeni nie lezy tak dobrzze jak Apollo Grafen (ma brzegi kanciaste i jest gruby na 2smartfony).
+ laduje sie w 4godziny, przy czym wskaznik ladowania to jakies nieporozumienie, 2diody zapalaja sie juz po 10min, ale ostatnia czwarta po 3godzinach?
+ tani? dalem 100zl

[Obrazek: 20210422-115412-resized.jpg]
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#7
@pizdys, temat ten jest bardzo ciekawy i interesujący, bardzo mi się on podoba, cierpliwie czekam na wyniki końcowe Twoich testów. Myślę, że dla wielu forumowiczów będzie on bardzo pomocny w wyborze sposobu zasilania kamer pracujących w trybie parkingowym.
Punkty: 0
Kamery: Przód - Viofo A119-G V3  / Tył - CVR-A7810-G PRO
Była: Mobius ActionCam V3 Lens C2
 
Odpowiedz
#8
Wiem, ze czekacie na film porownawczy, wszystko na dobrej drodze, nadal nagrania trwaja (autentycznie tak dlugo sie to nagrywa).

Ale doszly mnie sluchy ze Admin @pizdys, celowo dobiera slaba konkurencje (Smartfonowe power banki) aby i tak finalnie wygral Cellink NEO,
dlatego na specialna prosbe do testow trafia najmocniejszy smartfonowy power bank na rynku, od najelpszego producenta power bankow do smartfonow - czyli (Panie i panowie) nie moglo zabraknac:

[Obrazek: Anker-PowerCore-26800-2-e1518140989285.jpg]

Anker Power Core+ 26800mAh (tak, wersja PLUS, aby nie bylo...)


w/g specyfikacji osiaga on 99Wh (faktycznie sporo) ale producent deklaruje 70% skutecznosc przetwornicy, wiec okolo ~70Wh nadal bedzie dostepne (cellink ma 76Wh) wiec walka faktycznie bedzie "zażarta"... Power Bank Anker ma byc dzisiaj, wyslany bezposrednio od Ankera - ktory twierdzi ze pogromi on konkurencje za 1/3 ceny najtanszego power banku jaki obecnie testuje. 

Ciekawostka jest fakt ze Anker Podobnie jak Cellink NEO uzywa tego samego procesora DC/DC Boost kontrolujacego ladowanie oraz wyladowanie (wyjscie):
Southchip SC8802

"Polski Power Bank" uzywa procesora LTC- Linear (ten sam co w starszych Cellink B oraz PRO) ktory uzyskuje podobna <98% skutecznosc przetwarzania DC/DC
CPU Cellink NEO5/NEO6/NEO9:

[Obrazek: 20210531-144054.jpg]

Anker PowerCore+ 26800mAh:

[Obrazek: anker.png]

Zobaczymy... ale raczej Anker upadnie na kolana, bo zaczytujac sie w sprzetowa specyfikacje Ankera:
W/g specyfikacji ogniw Ankera (LG INR18650) ilosc ich cykli ladowania to zaledwie 300x (a to nawet nie 500 jak akumualtora samochodowego)!
w specyfikacji ogniw sam producent LG mowi o tym jasno, przy czym po tych 300x osiaga on 75% pojemnosc a wiemy ze sam power bank powoduje dodatkowo straty 30% wiec szacowac mozna 50% pojemnosci po 300x ladowania, a to bardzo "tragiczny" wynik (daleki od normy, nawet typowych Li-Ion 600-800x).
Dobrym wiec sposobem bylaby natychmiastowa podmiana wbudowanych ogniw na lepsze niz te standadowe... co z pewnoscia (po testach) sam zrobie i zdam relacje na forum.

Wnioski nasuwaja sie wiec same, ale warto miec swoje wlasne...
Podobnie jak w kamerach samochodowych, niesamowite jest to ile sie mozna dowiedziec o prawdziwej wydajnosci danego sprzetu czytajac szczegolowo specyfikacje wbudowanych poszczegolnych komponentow... ile to niespodzianek wychodzi i "ukrytych" rozwiazan ktore wplynnely na cene i potancjalnie dobry (poczatkowo) wynik ktory niemal doslownie po okresie gwarancyjnym staje sie mitem...

[Obrazek: ankser.png]
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#9
[Obrazek: 20210601-111252-resized.jpg]

[Obrazek: 20210601-112447-resized.jpg]

[Obrazek: 20210601-203914-resized.jpg]

[Obrazek: 20210601-203938-resized.jpg]

[Obrazek: 20210601-203947-resized.jpg]

[Obrazek: 20210601-203952-resized.jpg]

[Obrazek: 20210601-204003-resized.jpg]

ajajaj...Co to bedzie za test!
Anker 26800mAh, bardzo ciezki, nieporeczny i nie wejdzie do zadnej kieszeni jaka znam, ale to nie jest wazne dla kamery samochodowej...Wazne jaki osiagnie on wynik, a wyglada na to ze Viofo A129 DUO nagrywa juz ponad 24h! Miernik pokazuje ze osiagnieto juz 17Ah@5V i nadal kamera nagrywa!!!!
A to oznacza 85Wh i rosnie (to juz wiecej od cellinka NEO6 ktory ma 76Wh) ! Exclamation

[Obrazek: 20210603-050848-resized.jpg]

[Obrazek: 20210603-050855-resized.jpg]

Jestem Bardzo ciekaw waszego zdania na temat:

Zalety Ankera:
+ Fantycznie pojemnosc ma wieksza niz cellink NEO6
+ Cena jest 1/3 jak za cellinka
+ mniejszy niz Cellinka NEO6 (niemal 2x mniejszy)

Wady:
- Anker straci 25% po zaledwie 300x ladowan (niecaly rok) a z kamera samochodowa bedzie on drenowany niemal zawsze do granic mozliwosci, Cellink ma ponad 5000x (13lat) i strata 20% bez wiekszego znaczenia jak jest drenowany.
- Anker nie moze byc uzywany latem kiedy jest bardzo goraco (moze wybuchnac ze wzgledu na Li-Ion)
- Przypadkowo zostawiony latem lub zima moze stracic ponad 50% lub w ogole sie nie uruchomic (ogniwa moga sie uszkodzic)
- Anker Laduje sie 3h 30min - wymaga USB-C PD 45W (Cellink 45min lub 80min z zapalniczki)
- Anker pokazuje 4.84V na wyjsciu (to malo i moze powodowac niestabilna prace niektorych kamer, szczegolnie z CPU Ambarella), ogolnie kamery samochodowe wymagaja ponad 5.4 -5.8V do stabilnej pracy i jednoczesnego ladowania sie (szczegolnie na 2metrowym kablu), Viofo raczej beda dzialac ale inne kamery moga byc problematyczne (restarty, zawieszenia sie)
- Anker NIE zasila kamery kiedy sam sie laduje (Cellink tak)

Jakie jest wasze zdanie?
Mowi sie, ze "oszczedny traci 2x", ale tez i nie zawsze Anker musi w ogole byc w samochodzie?
Koszt za ankera to 350zl i faktycznie w testach daje rade "jak na pierwszy ogien"...

Nie da sie uktyc ze Anker wsrod power bankow smartfonowych znokautowal tu wszystko, a nawet pokonal LiFePO4 Cellinka NEO6 pod wzgledem pojemnosci i efektywnego czasu dzialania kamery, ale zaledwie 300x ladowan nie brzmi ciekawie, niestety brak zasilania kamery kiedy sam jest ladowany, no i ryzyko wybuchu latem... hmmm co myslicie?

Film jeszcze sie "kreci" , testy trwaja jak widac wszystko to trwa, oczywiscie nagrywam w Time-Lapse aby na testach bylo widac szybko uplywajacy czas nagrywania kamery na power banku (oraz ladowania).
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#10
Witam forumowiczów.

 Powiedzcie mi proszę jak mam to rozumieć. Jeżeli mam aku 75Ah w samochodzie i powiedzmy straci on np 9Ah ( pojemność cellinka neo 9) to ten aku nie doładuje sie do pełna tak jak cellink w 40 min.? Przecież prąd ładowania aku tez jest duży.

Pytanie czy cellink jest mi potrzebnySmile jazda samochodem ok 2x40 min na dobę. Kamerka Viofo A139 3ch

Dzięki za wyjaśnienia
 
Odpowiedz
#11
@Dziti, witamy na forum,
Problem z akumulatorem samochodowym jest duzo bardziej skomplikowany:
- start silnika (rozrusznik) powoduje ze akumulator aby nadrobic te straty potrzebyje z 45-60min jazdy aby odzyskac to co stracil przy rozruchu.
- akumulator pomimo ze jest w samochodzie podtrzymuje alarm, czujniki, ktore drenuja akumulator dosyc szybko juz w takim stanie, 2-3tygodnie i mozna miec problem z rozruchem silnika (0.05A - 0.1A)
- akumulator ma swoja wlasna uplywowosc, czyli sam traci swoja pojemnosc kiedy nie jest w ogole uzywany, w 40C potrafi on tracic 2szybciej niz w 20C (dlatego zaleca sie trzymac akumulator w tem 21C).

Niestety przy probie uzywania takiego akumulatora na potrzeby podtrzymania kamery samochodowej, okazuje sie ze bardzo szybko traci on swoja moc, a nadrobienie tych strat trwa wiele godzin (nawet 8-10h). szczegolnie ostatnie koncowe ladowanie jest dla akumulatora najwazniejsze, bo niemal natychmiast wchodzi on na 14.8V ale natezenie pokazuje ze to jest moment w ktorym absorbowanie energii ma najwieksze znaczenie.

- niestety liczba cykli akumulatora jest bardzo mala, pozostawiania akumualtora przy niskim stanie naladowania wplywa drastycznie na jego wydajnosc.

Moje wlasne doswiadczenia pokazaly ze nie mozna akumualtora w bezpieczny sposob uzywac do kamer,
szczegolnie DUAL a juz napewno 3CH jak A139. nie licz na wiecej niz 2-5h po zgaszeniu silnika.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości