Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie ogarniam...
#23
Jakiś kompleks, czy co? Bez przesady, idiotyzmów nigdzie nie brakuje. Dla przykładu uspokajanie ruchu po szwedzku, najpierw w wersji hardcore (tak, to jest droga dwukierunkowa), na końcu widać praktyczny efekt zastosowania takiego uspokajacza:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XOOfvgvGLAI&feature=youtu.be[/youtube]

Nawet te bardziej lajtowe, takie jak na tym filmie, są bardzo niefajne i zamiast jechać przepisowe 50 trzeba się prawie (albo nawet i całkiem) zatrzymywać, (zwłaszcza przy większym ruchu), tym bardziej, że nie ma tam żadnych znaków i nigdy nie wiadomo kto kogo puści. Oprócz "uspokajaczy" widać 1 fajną rzecz, powszechnie stosowaną w Szwecji - znak ostrzegający o ograniczeniu prędkości za x metrów (w tym wypadku 200), wcześniej wiadomo że trzeba zacząć zwalniać. Generalnie ograniczenia są tam stawiane z głową i nie są nadużywane, często są godzinowe (najczęsciej dotyczy to 30-tek przed szkołami np w godz. 8 - 16), za to te istniejące są święte, zwłaszcza 30-tki - głupie 31 czy 32 km/h kosztuje kilkaset zł.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2ip7s-2DCFE&feature=youtu.be[/youtube]

A tu przykład szwedzkiej wysepkomanii, tym razem w wersji light, ale i tak jadąc z ciężkim i wysokim ładunkiem trzeba uważać i zwolnić, spójrzcie na przechył auta przede mną na drugiej wysepce (wjeżdżamy tam sporo poniżej 50). Jak mi się trafi trasa na Sztokholm to pokażę wam coś podobnego w wersji hard:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qevnA0gOEEM[/youtube]
 
Odpowiedz
#24
Jakiś kompleks, czy co? Bez przesady, idiotyzmów nigdzie nie brakuje. Dla przykładu uspokajanie ruchu po szwedzku, najpierw w wersji hardcore (tak, to jest droga dwukierunkowa), na końcu widać praktyczny efekt zastosowania takiego uspokajacza:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XOOfvgvGLAI&feature=youtu.be[/youtube]

Nawet te bardziej lajtowe, takie jak na tym filmie, są bardzo niefajne i zamiast jechać przepisowe 50 trzeba się prawie (albo nawet i całkiem) zatrzymywać, (zwłaszcza przy większym ruchu), tym bardziej, że nie ma tam żadnych znaków i nigdy nie wiadomo kto kogo puści. Oprócz "uspokajaczy" widać 1 fajną rzecz, powszechnie stosowaną w Szwecji - znak ostrzegający o ograniczeniu prędkości za x metrów (w tym wypadku 200), wcześniej wiadomo że trzeba zacząć zwalniać. Generalnie ograniczenia są tam stawiane z głową i nie są nadużywane, często są godzinowe (najczęsciej dotyczy to 30-tek przed szkołami np w godz. 8 - 16), za to te istniejące są święte, zwłaszcza 30-tki - głupie 31 czy 32 km/h kosztuje kilkaset zł.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2ip7s-2DCFE&feature=youtu.be[/youtube]

A tu przykład szwedzkiej wysepkomanii, tym razem w wersji light, ale i tak jadąc z ciężkim i wysokim ładunkiem trzeba uważać i zwolnić, spójrzcie na przechył auta przede mną na drugiej wysepce (wjeżdżamy tam sporo poniżej 50). Jak mi się trafi trasa na Sztokholm to pokażę wam coś podobnego w wersji hard:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qevnA0gOEEM[/youtube]
 
Odpowiedz
#25
kocham odkopywanie po roku tematow tylko aby nabic swiezego posta, od tej sa dzialy przywitaj sie czy cos :/
Pomogłem ? Doradziłem ? Podzielasz moje zdanie/poglądy? POSTAW PIWO, a ja wypije Twoje zdrowie !! SmileSmileSmile
 
Odpowiedz
#26
W tych działach posty nie są zliczane.
 
Odpowiedz
#27
to ciekawe, kolega wyzej ma napisane 3 posty i wszystkie 3 mu zaliczyło Big Grin jakies bledne dane masz kolego ciuchcia Big Grin
Pomogłem ? Doradziłem ? Podzielasz moje zdanie/poglądy? POSTAW PIWO, a ja wypije Twoje zdrowie !! SmileSmileSmile
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości