Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy jestes zadowolony z tej kamery?
TAK
NIE
Ciegle sie zastanawiam...
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 4.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VIOFO A119 [Novatek NT96660 + Omnivision OV4689]
#34
@halcho, zgadza sie bo IMX291 to matryca 2.1Mpx // 1920x 1080 = 2 073 600 px = 2.07Mpx //

specyfikacja nizej:

[Obrazek: imx291oso.jpg]

w poprzedniej A119 jest OV4689 ktory ma 4.08Mpx // 2688 x 1520 = 4 085 760 (4.08Mpx) czyli ma 2K, 
ale nie ma on WDR i nie jest w stanie ogarnac duzych zmian swiatla, co w nocy nie zawsze sie sprawdza...

specyfikacja nizej:
http://www.ovt.com/download_document.php...nsorid=136

Sony IMX291 ma mniejsza rozdzielczosc, ale ma 4x wieksza czulosc, tryb Starvis (widzialnosc w nocy niemal jak noktowizor), WDR ( http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...co+to+daje ), mniejsze szumy...to tez dlatego tyle o nia "szumu"... OV4689 to juz "stara matryca", glownie maly zakres dynamiki swiatla stawia ja na srednim poziomie jako kamera do nagran w nocy, ale i tak w A119 dziala b.dobrze... jednak od IMX291 oczekuje sie conajmniej 3x lepszej jakosci nagran w nocy... a producent twierdzi, ze nie tylko w nocy jest lepiej...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#35
A Wideorejestratory24 to nic się nie pochwaliły że już sprzedają A119 ? Czy przegapiłem ?
http://www.wideorejestratory24.pl/pl/sea...?url=Viofo
Mniejsza o to. Lecę z rana do sklepu Smile 

ps. A nie mają tych bad pikseli w 1080p ?
 
Odpowiedz
#36
(10-11-2016, 01:00:09)rych33 napisał(a): A Wideorejestratory24 to nic się nie pochwaliły że już sprzedają A119 ? Czy przegapiłem ?
http://www.wideorejestratory24.pl/pl/sea...?url=Viofo
Mniejsza o to. Lecę z rana do sklepu Smile 

ps. A nie mają tych bad pikseli w 1080p ?

A czym się tu chwalić, że kamera 140 zł droższa niż w zagranicznych sklepach? To jest podbicie o prawe 40% ceny... (sprawdzałem wariant z GPS)

 
Odpowiedz
#37
(10-11-2016, 08:19:39)slayer napisał(a): A czym się tu chwalić, że kamera 140 zł droższa niż w zagranicznych sklepach? To jest podbicie o prawe 40% ceny... (sprawdzałem wariant z GPS)

Jak ktoś liczył że  u nas będzie droższa o 25 zł. niż na Aliexpress. To rzeczywiście może się czuć lekko rozczarowanySmile
 
Odpowiedz
#38
Dzisiejsza odpowiedz Viofo dlaczego w nowej A119S nie ma juz regulacji poziomej:

"To use the new lens part design on A119S, this will expand the lens choice. A new lens need a new design to feet."

Czyli ze nowy objektyw wymagal przeprojektowania obudowy do jego instalacji...co bylo do przewidzenia.

Jednak jakosc nagran trudno przewidziec,
Kupie jak tylko to w koncu to udostepnia, zdam dokladne relacje.

Potencjal jest ogromny, jak tryb Starvis bedzie dzialac i bedzie odpowiednio ustawiony, do tego dobry objektyw to rewolucja w nagraniach w nocy pewna! A wiemy ze Viofi kamery umie ribic...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#39
(10-11-2016, 12:53:15)pizdys napisał(a): Dzisiejsza odpowiedz Viofo dlaczego w nowej A119S nie ma juz regulacji poziomej:

"To use the new lens part design on A119S, this will expand the lens choice. A new lens need a new design to feet."

Czyli ze nowy objektyw wymagal przeprojektowania obudowy do jego instalacji...co bylo do przewidzenia.

Jednak jakosc nagran trudno przewidziec,
Kupie jak tylko to w koncu to udostepnia, zdam dokladne relacje.

Potencjal jest ogromny, jak tryb Starvis bedzie dzialac i bedzie odpowiednio ustawiony, do tego dobry objektyw to rewolucja w nagraniach w nocy pewna! A wiemy ze Viofi kamery umie ribic...

Ten regulowany w poziomie obiektyw w A119. To w sumie przy takim dużym kącie widzenia (160st.) jaki posiada ta kamera. Jest mało użyteczny w praktyce.
Może w A119S (135st.) by się przydał w niektórych autach. Bo jednak nie ma możliwości regulacji uchwytem.
Ale najważniejsza jest jakość tego nowego obiektywu. I z niecierpliwością czekam na Twoją relację.
Już jeden "hit" mi wybiłeś z głowy tuż przed kliknięciem Kup Teraz Smile
 
Odpowiedz
#40
Koledzy jaką wielkość maja pliki 5 minutowe z A119 ?
 
Odpowiedz
#41
(10-11-2016, 16:14:50)Baryl napisał(a): Koledzy jaką wielkość maja pliki 5 minutowe z A119 ?

1440p ~`750 MB
1080p ~ 550 MB
 
Odpowiedz
#42
Wow! Spore te pliki.
 
Odpowiedz
#43
Jeden gościu podał dziś taką wiadomość na Dashcamtalk :

Message from VIVO support:

" The A119S will be coming out next week, more video will be showed soon.
The CPL will be available at the end of this month. "

Blisko. Coraz bliżej Smile
 
Odpowiedz
#44
to juz druga zapowiedz "premiery"...
Ciekawi mnie dlaczego zadnego nagrania nie udostepniaja...

[Obrazek: ss.png]

Krotko mowiac: pierwsza kamera z novatekiem 96660 polaczonym z IMX291- moim zdaniem absolutnie najlepsza mozwilosc jak na dzis (i jutro), bo wiecej takich kamer mozna sie spodziewac dopiero w roku 2017. warto dodac ze nie ma tu baterii - od ktorej wielu producentow innych producentow boi sie odejsc. Poprzednie kamery ze starszym/poprzednim SONY IMX322 oraz poprzednim NTK96655 byly uznane za najlepsze do nagran w nocy, tutaj jest nowsza wersja CPU (tego samego producenta) oraz nowsza wersja matrycy tez od SONY - calosc zamknieta w obudowie z kondensatorami !!!

Na tle obecnych (nie do konca dobrze zbudowanych) kamer tez z IMX291 typu: IROAD A9, oraz Warrior G1S MX, dwie kamery z tym samym sensorem - ale nagrywajace kompletnie rozne (w ogole nie podobne) jakosci obrazow...ta kamera moze byc pierwsza dobrze zrobiona na miare mozliwosci IMX291, pisze "dobrze zbudowana" - bo robi ja Viofo ktory pokazal na przykladzie A119 ze potrafia robic kamery dobrze zbudowane, na dobrym polaczeniu, w dodatku tanie i z kondensatorami !!!

Warto zaznaczyc ze ta kamera ma byc na CPU NOVATEK 96660 - ktory niezaprzeczalnie przetwarza obraz idealnie (Ambatella A12, Huawei, Alwinner V9 nie maja porownania), co wazne Novatek doskonale redukuje szumy ktore w IMX291 moga byc widoczne, czern przy tym jest dobrze zachowana i pomimo ze bitrate jest sredni- to kamery zawsze byly TOP. Wiec jest to bardzo dobra wiadomosc (ze jest tam Novatek 96660 + IMX291 ) moim zdaniem nie ma lepszego CPU i lepszej matrycy na obecna chwile (pod wzgledem jakosci nagran), w dodaktu calosc na kondensatorach, i mamy tu (teoretycznie) bombe pod wzgledem jakosci nagran jak na dzisiejsze czasy w cenie za ktora mozna kupic 2 inne "premium" kamery.

Nie moge sie doczekac pierwszych nagran, szczegolnie w nocy i w zupelnych ciemnosciach, ta kamera moze byc nr1 a w cenie nr1/2- to moze byc nokaut dla konkurencyjnych produktow (na dlugi czas). A ze Ambarella A12 nadal nie ma opcji nagran z wyprzedzeniem, to tym bardziej NTK staje sie konkurencujny.

nerwowo nie daje rady Big Grin

ps: Viofo zaktualizowalo swoje glowne zdjecie na Facebooku:
https://www.facebook.com/viofo.world
wyglada ze to ich TOP produkt bedzie Big Grin a myslalem ze A119 (bez S) byla "naj". Big Grin
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 7 gości