(09-09-2018, 15:19:22)bartaspoz napisał(a): Widzę w stopce, że masz podpięty PoweBank. Możesz powiedzieć skąd taka decyzja? Czy jest to lepsze rozwiązanie niż wpięcie się w bezpieczniki? Ja wczoraj zamówiłem przewód z tą myślą, ale nie rozglądałem się w sumie za opiniami na ten temat.
W zasadzie musisz przemyśleć kilka spraw:
1. Kabel pod bezpieczniki z prostym układem logicznym-rozwiązanie może się zemścić bo większość z tych kabli w zimie wykończy Ci akku w aucie.
2. Power Bank - zwykły się nie nadaje ponieważ jest groźny w okresach zwiększonych temperatur +40 stopni i może wybuchnąć lub się zapalić. Również ładowanie jest za wolne i nie nadaje się do codziennego użytku., chyba że jeździsz długie trasy. Mała ilość cykli 500.
Jednym z dwóch dobrych wyjść jest:
1. Power Bank Grafenowy - ale niestety ma 2 wady. Małe pojemność a co za tym idzie max 8 godzin czuwania. Za to ładuje się w 15 minut. Nie ma ryzyka wybuchu i zapalenia się bo grafenowe power banki normalnie pracują przy temp. +50 stopni. Stosunkowo tani ok 200 zł. Duża ilość cykli koło 3 tyś.
2. Cellink i jego klony tu masz temat - czyli dedykowana bateria do rejestratorów na ogniwach LifePo4. Wada jest jedna, cena od 800 zł do 2 tyś za zestaw z Ext. Zaletą jest długi czas czuwania(od 16 do 50 godzin bez ext na 1ch) i również ilość cykli około 2,5 do 3 tyś.
Wybór należy do Ciebie
(09-09-2018, 15:23:18)Maverick09 napisał(a): >Jeśli dla Ciebie @Maverick09 to mało dokładny sposób pomiaru prędkości to co jest dokładniejsze niż min 4 satelity i pomiar co sekundę? <
nawigacja w samochodzie to inna bajka choć też nie zawsze, nie ta liga dająca wiarygodny pomiar,wiem bo też posiadam takową fabrycznie. A gps w viofo też kaleczy wyniki.nie raz zatrzymując się na światłach kilka sekund na ekranie viofo wyświetla się że się poruszam 10km/h. Kiedyś sprawdzalem,Patrząc na cztery pomiary podczas jazdy czyli predkosciomierz,2x,navi(jedna pozyczona do testu) i nie kupiona w biedronce) i ekran viofo.kazdy pokazuje co innego +- 5'8km rozbierznosci.
Znam zasadę działania predkosciomierza
Gps w samochodzie to nie sprzęt klasy NASA
Każdy ma swoją rację Nie będę tu pisał książki, ale ta różnica wynika z wielu czynników związanych z odbiorem sygnału GPS. Średnia błędów wskazań odbiorników GPS w systemie SPS(czyli publicznym) wynosi dla 2D tylko 5 %. I nie mówię tu o prędkości tylko o błędach które wskazujesz.
Mylić się jest rzeczą ludzką, więc popraw mnie jeśli się mylę
Było: Eyes
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene
Było: Eyes
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene