30-10-2018, 14:22:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2018, 14:25:53 przez zarebski81.)
Ok, dzięki. Już ją zamówiłem i mam nadzieję, że to rozwiąże mój problem. Dziękuję za porady w tym temacie.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Inne teraz pytanie. Czy w związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy konieczne jest zmiana też strefy czasowej w kamery Viofo A129? Niestety godzina mi się sama nie zmieniła.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Inne teraz pytanie. Czy w związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy konieczne jest zmiana też strefy czasowej w kamery Viofo A129? Niestety godzina mi się sama nie zmieniła.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
(30-10-2018, 14:22:17)zarebski81 napisał(a): Ok, dzięki. Już ją zamówiłem i mam nadzieję, że to rozwiąże mój problem. Dziękuję za porady w tym temacie.Przepraszam, chyba pytanie w złym wątku wstawiłem, ale coś mi Tapatalk szwankuje. Niby wchodzę w temat A129 A jestem de facto w wątku dot. Kart pamięci....
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Inne teraz pytanie. Czy w związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy konieczne jest zmiana też strefy czasowej w kamery Viofo A129? Niestety godzina mi się sama nie zmieniła.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka