• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapytaj Viofo
#1
Witamy, jesteśmy przedstawicielem firmy VIOFO na rynku polskim.
Zachęcamy Was do współpracy z nami, w szczególności do zadawania pytań na temat naszych urządzeń.
Jeżeli chcecie się czegoś dowiedzieć zapraszamy Was na:

naszą oficjalną stronę:
https://viofopolska.pl

nasz oficjalny profil na FB:
https://www.facebook.com/ViofoPolska

nasz oficjalny kanał YT: 
ViofoPolska na YT

Wkrótce w porozumieniu z Administracją autowrzuta.pl będziemy mieli dla Was konkursy 
oraz kody rabatowe do wykorzystania w naszym sklepie na https://autorejestratory.pl 

Już teraz otrzymujemy od Was wiele ciepłych słów za które serdecznie dziękujemy!
Cieszymy się że popularność naszych urządzeń z dnia na dzień rośnie, mamy nadzieję że to zasługa
tylko i wyłącznie zadowolonych Użytkowników.

Ten wpis powstał po to aby zachęcić Was do zadawania nam pytań, postaramy się w tym wątku informować
Was o konkursach, promocjach oraz o wszelkich naszych nowościach.

Już dzisiaj w naszym zaprzyjaźnionym sklepie mamy dla Was kod rabatowy w wysokości 30 PLN na zakup
najnowszego modelu A129 w wersji Single lub DUO. 

Ilość kodów do wykorzystania: 10 sztuk

Sprawdź modele VIOFO A129 objęte promocją

Aby otrzymać zniżkę wystarczy przy zamówieniu wybrać "Mam kupon rabatowy" i wpisać: autowrzuta

Zapraszamy do oferty oraz do zadawania pytań w tym wątku!
Nie zapomnijcie o naszych SocialMediach!
 
#2
Dziękujemy za zamówienia na Viofo A129 oraz inne urządzenia,
informujemy że zwiększamy pulę o kolejne 10 kodów rabatowych zgodnie z powyższymi wytycznymi.
Kupon rabatowy: "autowrzuta"

Przypominamy że kod rabatowy jest na: wideorejestrator  Viofo A129 Dual lub Single
 
#3
Proszę o informację o kablu hardwire do Viofo A129. Kiedy będzie w sprzedaży? Czy będzie konieczny do obsługi trybu parkingowego z wykorzystaniem Low Bitrate? Podzielcie się wszystkim, co wiecie odnośnie Low Bitrate na dzień dzisiejszy.
[Obrazek: bez2.png]
 
#4
@marekelb sprawdzamy te informacje z centralą, odpowiemy jak tylko dostaniemy informację od technika.

@marekelb

Odpowiedź przyszła szybciej niż się spodziewaliśmy, w centrali będziemy mieć kabel dostępny w ciągu
2 tygodni - co oznacza że u nas będzie za ok 1 m-c, kabel jest niezbędny do trybu LowBitrate w Viofo A129.

Odnośnie szczegółów LowBitrate zapytaliśmy techników, tutaj na odpowiedź chwilę zaczekamy pewnie do poniedziałku Wink

Najlepiej byłoby gdyby pojawiły się konkretne pytania o tryb LowBitrate.
 
#5
Kiedy będzie wprowadzony tryb Low-Bitrate dla kamerki A119 PRO i w jaki sposób będzie on realizowany?
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO + EVO 128GB / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2 + EVO+ 64GB
 
#6
@michal zadaliśmy pytanie technikom w centrali, czekamy na odpowiedź u nich niestety jest już 21:00 więc nie wiemy czy uda się uzyskać odpowiedź przed weekendem, jak tylko takową otrzymamy zamieścimy odpowiedź

Pozdrawiamy!
 
#7
Moim zdaniem to lipa , że w A129 ten kabel jest niezbędny ... ale zdania mogą być podzielone.

Czyli rozumie, że z informacji która posiada ViofoPolska to tryb low bitrate na pewno nie będzie dostępny bez kabla na podstawie GPS ? @pizdys zrób coś z tym ..
 
#8
@luk4as, daj im (producentowi) czas... napewno zrobia to jak trzeba.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
#9
@luk4as
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...9&page=184
Wczoraj w poście w którym jeden z użytkowników forum zgłosił że nie ma naklejek do uchwytów do kamery,
zaoferowaliśmy mu darmowe naklejki które notabene już mu wysłaliśmy - nie bacząc na to że kamera nie pochodziła z naszej dystrybucji - pomogliśmy

za to otrzymaliśmy od Ciebie słowną pochwałę:
"Super podejscie Viofo"

Wczoraj jeden z użytkowników poszukiwał instrukcji do WR1, poprosiliśmy o adres e-mail i taką instrukcję wysłaliśmy
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=14435
pomogliśmy


Wczoraj w naszym wątku padły pytania techniczne na które po kolei odpowiadamy:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=14434
odpowiadamy na pytania techniczne

Czy poza tym że w Naszym wątku podaliśmy kod rabatowy na zakup V129 i V129 DUO nasze działania są aż tak
rzucające się w oczy i takie nachalne i nieodpowiednie?

Administracja została poinformowana o celach naszej obecności na forum, chcemy pomagać, doradzać, tłumaczyć i oferować promocje.

Nie zamierzamy się w jakikolwiek nachalny sposób reklamować się - to nie jest cel naszej obecności na forum.

Jeżeli komuś to nie odpowiada ten typ obecności to możemy rozważyć opuszczenie forum, serio nie chcemy wszczynać bójek, domysłów.

Jeżeli będą jakieś zastrzeżenia do naszej obecności, ktoś poczuje się urażony, ktoś nie otrzyma odpowiedzi na pytanie zadane u nas w wątku prosimy o składanie wpisów ze skargami, jeżeli faktycznie nie będziemy w stanie doradzać, tłumaczyć i pomagać to nasza obecność zostanie zakończona.

Wszelkie wyjaśnienia odnośnie naszej firmy zostały już złożone, jeżeli ktoś ma wątpliwości co do naszej firmy zachęcamy do dyskusji w naszym wątku aby nie zaśmiecać forum. To miejsce będzie lepsze.

Zapraszamy!
 
#10
Na zaufanie trzeba sobie zasłużyć.
Podajecie sprzeczne informacje dotyczące Waszej firmy no to zasłużyliście na to, aby zaufania do Was nie było, a my nie chcemy być oszukiwani.
Czas pokaże, co naprawdę sobą reprezentujecie, bo na razie to kiepsko wygląda.
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO + EVO 128GB / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2 + EVO+ 64GB
 
#11
@michal
przykro nam bardzo że tak nas odbieracie, nasze działania pokazują co innego, fakt mamy nadzieję że na zaufanie zasłużymy, póki co staramy się je zdobyć.

Co do pytań odnośnie 10 letniej pracy na allegro, oba konta nadal funkcjonują ale są pod innymi firmami.
Nowe konto na allegro zostało założone tylko i wyłącznie w celu wypromowania konta o nazwie ViofoPolska.
Nasze inne konta posiadają inny asortyment a ViofoPolska będzie miała tylko wideorejestratory Viofo.
Nie rozumiemy co w tym skomplikowanego?
Załóżmy że na naszym koncie na Allegro ViofoPolska pojawią się np. Telefony Samsung czy to byłoby profesjonalne aby na koncie ViofoPolska były dostępne urządzenia nie związane z nazwą ViofoPolska?

Liczymy na to że za jakiś czas ucieszycie się z naszej obecności, jeżeli mamy usunąć konto, nie ma problemu.

Nasze wsparcie również się skończy nim na dobre się zaczęło.
 
  


Skocz do:


Browsing: 2 gości