• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapytaj Viofo
@michal @luk4as
oj tak i do tego nasi klienci też są bardzo niezadowoleni z naszej obsługi, bo ich okłamujemy:

https://www.ceneo.pl/sklepy/autorejestra...ab=reviews

"Profesjonalna obsługa, rzetelna i niespotykana (sprzedawca zadzwonił do mnie z poradami po zakupie!). Szybka realizacja zamówienia, zerowy korszt przesyłki (kurier DPD). Szczerze polecam."

"Wszystko bardzo dobrze doskonały kontakt z sklepem pełen profesionalizm "

"Błyskawiczna wysyłka w godzinę po złożeniu zamówienia ok 12:00 i następnego dnia była już u mnie."

"Super kontakt. Sprzedawca chwilę po zamówieniu oddzwonił, dopytał czy czegoś jeszcze nie potrzeba, doradził w zakresie doboru odpowiedniej karty. Poświęcił swój czas na zadbanie o to, bym był jak najbardziej zadowolony z zakupu. Jak dla mnie mega-bomba. Szkoda, że takie podejście do obsługi klienta jest tak rzadko spotykane. Polecam jak najbardziej sklep. Moje wrażenie: znają się na sprzedawanych rzeczach, lubią to, co robią i chcą, by klient również był zadowolony z zakupu."

"Kompetentna obsługa i jedne z najtańszych ofert, a do tego błyskawiczna przesyłka."

"Po złożeniu zamówienia otrzymałem telefon z BOK Electro z pytaniem czy w czymś nie pomóc, doradzić ? Miłe to było. Pełna informacja ze sklepu i od dostawcy In Post. Po 24h przesyłka czekała w paczkomacie. Super Sprzedawca, Super Sklep."

"Profesjonalna obsługa, rzetelna i niespotykana (sprzedawca zadzwonił do mnie z poradami po zakupie!). Szybka realizacja zamówienia, zerowy korszt przesyłki (kurier DPD). Szczerze polecam."

Oraz opinie z naszego sklepu na Allegro

"Super obsługa. Polecam. Doradzą i podpowiedzą najwłaściwszy wybór tak aby klient wyszedł zadowolony."

"GORĄCO POLECAM!Pełen profesjonalizm!Po zakupie sprzedawca zadzwonił z propozycją szybszej dostawy w tej samej cenie.Wyszedł z inicjatywą by doradzić jaką użyć kartę do kamery.Chętnie odpowiadał na wszelkie pytania i wątpliwości nawet kiedy mogły się wydawać banalne.Zachęcił do dalszego,swobodnego kontaktu jeśli będę mieć jeszcze jakieś pytania.To najlepsza obsługa klienta z jaką się spotkałam!Co do samego sprzętu to jest on najwyższej jakości!Oryginalny,porządnie wykonany.Z pewnością tu wrócę Smile"

"Wystawiam absolutnie najwyższą ocenę za bardzo dobry kontakt, szybką wysyłkę i rabat jaki dostałem Smile Kupiłem od Sprzedającego 3 kamery Viofo A119S w najbardziej korzystnej cenie na allegro. Po po porównaniu z innymi kamerkami mogę stwierdzić, że jakość obrazu i dźwięku w kamerze zdecydowanie przebija konkurencję w tym pułapie cenowym. Zdecydowanie polecam samą kamerę jak i jej zakup u tego Sprzedającego!"

"Super obsługa. Polecam. Doradzą i podpowiedzą najwłaściwszy wybór tak aby klient wyszedł zadowolony."


My pokazujemy swoje a Wasze opinie @michal @luk4as pokazują tylko to jakimi jesteście osobami, oceniacie firmę na podstawie swoich chorych wizji, nie na podstawie ocen kupujących i choć sami nigdy nimi nie byliście w naszymi klientami, oceniacie naszą sprzedaż … gratulujemy niesamowicie wygórowanego IQ …
Rozumiem że swoje doświadczenie z naszą firmą wyciągacie z d....

Dodatkowo napisaliśmy z naszym wpisie że wiedzę gromadzimy z forum, pod artykułami widnieją informacje i podziękowania dla forum. Cieszy nas wasze nieudolne hejterstwo znaczy się że mamy fanów i antyfanów Smile


Za sobą mamy ponad 1000 transakcji i ani jednej negatywnej opinii Smile To że promujemy się w internecie zakładając strony które mają jednocześnie doradzać i promować naszą sprzedaż jest czymś zdrożnym?

Oczywiście cieszymy się że są również hejterzy Smile bez nich świat nie wiedziałby co do "Maść na ból d..." My robimy swoje a 2-3 krzykaczy mamy za nic bo za sobą mamy setki zadowolonych klientów Smile


3.... 2. ….. 1. …… zapraszam na konstruktywny hejt który daje nam coraz więcej siły do działania Smile
 
Jeszcze prosze o odpowiedz na

Macie już oficjalne potwierdzenie, że jesteście oficjalnym przedstawicielem Viofo na Polskę, czym tak dumnie się chwaliliście?
 
@luk4as
nie musimy odpowiadać na żadne Twoje pytania, kup coś u nas i wyraź swoją opinię na temat zakupu.
Nie pasuje ci nasza firma nie kupuj.
Czytaj ze zrozumieniem nasze wpisy, trollom dziękujemy za skuteczny troling Smile


Mamy tysiąc zadowolonych klientów i @luk4as z bólem d... który nic nie zamówił a swoje niedoróbki postanowił wynagrodzić sobie uprzykrzając normalne funkcjonowanie.

Nasze oceny mówią o nas o wiele więcej niż twoje stękanie w komentarzach, wydoroślej, znajdź dziewczynę albo użyj stosownej maści Wink
 
Szczerze mówiąc to ja mam gdzieś, co o mnie myślicie, na mnie to nie działa, możecie sobie do woli używać i dalej mnie obrażać, ale ten Wasz ostatni wpis (elaborat) to mnie nieźle rozbawił, dobrzy jesteście
Dalej nie otrzymałem od Was odpowiedzi na konkretne pytanie, to też o czymś świadczy.
Macie już oficjalne potwierdzenie, że jesteście oficjalnym przedstawicielem Viofo na Polskę, czym tak dumnie się chwaliliście?.
Proszę się również ustosunkować do prośby jednego z naszych forumowiczów odnośnie jego  zrzutów ekranu
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO + EVO 128GB / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2 + EVO+ 64GB
 
Nie chce wdawac sie w dyskusje, ale apeluje o umiar panowie, bo jak juz pisalem wczesniej kazdy we wlasnym zakresie moze weryfikowac dany sklep, w tym tez Viofopolska/autorejestratory.

To co piszecie o @ViofoPolska, w sprawach stron internetowych, faktycznie "jest slabe".
Ale nie nam to oceniac, bo tego typu "powiazania stron" weryfikuje GOOGLE - i sam ranking strony ViofoPolska b.duzo traci (strona spada w wyszukiwarce na dalsze pozycje tym bardziej im wiecej jest takich odnosnikow do wlasnych stron/sklepow), swiadomie lub nie, tak zdecydowalo ViofoPolska, i to co Wy tu forumowicze AW weryfikujecie ma bezposrednie odniesienie w google (nie ukrywajac - prawdziwe).

Jednak moja uwaga do ViofoPolska (o ktorej juz wspominalem wczesniej) a ktora dziala bardzo destrukcyjnie to:

Na ktoryms etapie wypowiedzi @ViofoPolska, napisalo:

Oczywiście nasza konkurencja nie lubi nas z wiadomych przyczyn, ktoś wtargnął na podwórko i oferuje zabawki w lepszej cenie.
[...]

Nie do konca to rozumiem, ale:
Ceny rynkowe ustala producent i kazdy ma sie tych cen rygorystycznie trzymac (RRP),
nie wskazanym jest aby @ViofoPolska, konkurowal ze sklepami ktore maja kamery od dystrybutora. 

Tego typu dzialania sa destruktywne dla wszystkich. No moze poczatkowo zyska "klient" ktory kupil "taniej" ale bedac dystrybutorem nie wypada konkurowac ze sklepami bo w konsekwencji sklepowi nie bedzie sie w ogole oplacalo sprzedawac danej marki kamer oraz wspierac klientow np "wymianami" uszkodzonych produktow... idac dalej sprzedaz ograniczy sie jedynie do dystrybutorow.

Nie mnie oceniac tu "strategie" ale ... 
Jaka jest ustalona cena rynkowa (z VAT) dla przykladowej A129 Duo z GPS na PL?




[Obrazek: a129cejvj.jpg]
https://www.ceneo.pl/65100537

Z tego co widze dystrybutor ViofoPolska, w Ceneo (to chyba dobry odnosnik cen w PL?), ma ceny nizsze niz sklepy ktore przeciez dostaja produkt od drugiego dystrybutora? Co oznacza ze moja wypowiedz o destruktywnym dzialaniu moze sie potwierdzac?

Dlaczego ViofoPolska nie "zgada sie" z drugim dystrybutorem Viofo.pl aby wspolnie trzymac sie cen rynkowych? Tylko w ten sposob kazdy "zarobi tyle" ile bedzie mial swoich sklepow / odbiorcow towaru (taka jest rola dystrybutora).
Co by bylo gdyby Viofo.pl (drugi dystrybutor) tez tak zacza robic?
Wtedy podejzewam wszystkie sklepy z Ceneo po prostu by zniknely?

Oczywiscie kazdy kupujacy moze kupic kamere w PL lub w Chinach (kazdy ma swiadomosc zalet oraz ryzyka takiego zakupu), to producent decyduje kto w Chinach moze sprzedawac "na swiat" i jakie jest z tym zwiazane ryzyko.

A ryzyko jest takie ze kiedy klient w EU dostanie uszkodzona kamere z Chin, opinia o produkcie bedzie bezpowrotnie NEGATYWNA (az dziw ze na forum Autowrzuta ten klient nie opisal swojego problemu i negatywa, bo ma do tego prawo i doskonalem rozumiem jego flustracje), bo odeslanie kamery do Chin bywa nieoplacalne i wydane pieniadze przepadaja (zrozumiale):


https://www.ceneo.pl/65100537#tab=reviews




[Obrazek: a129cexdx.jpg]

to jest moja opinia w tej sprawie, ale jak sie myle to prosze mnie poprawic (moze byc przez PW).
Anonimowosc zapewniona.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
@michal
to Ty nas obrażasz nazywając nas "kłamliwymi Kingami", więc nie musimy odpowiadać na obelgi, komentarze naszych klientów mówią same za siebie Smile

My nie obrażamy nikogo, jednie co to wskazujemy na Wasz "problem ze sobą"

My nadal będziemy powodować że klient zawsze będzie odchodził od nas uśmiechnięty Smile

Jesteśmy oficjalnym bezpośrednim dystrybutorem produktów Viofo.

Nie mylić z autoryzowanym dystrybutorem Smile
 
Ja o Was swojego zdania nie zmienię, a Wasza odpowiedź jeszcze bardziej mnie w tym utwierdziła.
Tak, mam problem ze sobą, oczekując też od innych uczciwości i rzetelności, stąd moje ogromne wątpliwości co do Was, mam do tego prawo, a kto mi zabroni.
Pozdrawiam
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO + EVO 128GB / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2 + EVO+ 64GB
 
@pizdys
mamy już identyczne ceny jak wszyscy na rynku. 
Trzymamy się SRP które jest narzucone przez centralę.

Na początku mieliśmy niższe ceny żeby przyciągnąć klienta i zdobyć zaufanie co jak widać po naszych komentarzach udało nam się.

Klienci nas doceniają a my przestajemy walczyć już cenowo.


Ceny które podałeś Ceneo jakoś dziwnie połączyło. Ceneo połączył naszą ofertę bez GPS z ofertą GPS ale po kliknięciu "więcej" pokazuje się właściwa pozycja z GPS.

Próbujemy przekonać ceneo aby w ich listingu pojawiły się 2 oferty w wypadku modelu A129 DUAL, z GPS'em i bez GPS'a.
Ale niestety są zawaleni robotą i na maile odpisują po kilkunastu dniach lub po kilku tygodniach.

[Obrazek: scr1.jpg]


Obecnie wszystkie ceny mamy takie jak WR24.pl

Co do powiązań stron to każda ze stron ma wspomagać stronę autorejestratory.pl i nigdy się z tym jakoś specjalnie nie kryliśmy. Podobne zabiegi stron wspomagających robi konkurencja, więc nie wiemy skąd bierze się problem.

Jesteśmy uczciwi wobec klientów, reklamacje załatwiamy w ciągu 2-3 dni, klienci nas cenią co widać po komentarzach. Tylko ci którzy nie skorzystali z naszej oferty krytykują nas. To jest niestety mentalność co niektórych. Nie spróbują a oceniają.

Chcieliśmy na tym forum robić dla Was fajne konkursy, ale wobec tych nielicznych głosów krzykaczy i aferzystów odechciewa się czegokolwiek na tym forum, które jest co by tu nie mówić najlepszym kompendium i źródłem wiedzy. Nawet to że komasujemy wiedzę w postaci artykułów przyprawia o ból d.... Robimy dobrze, podajemy skąd pochodzi wiedza a i tak znajdują się osoby pokroju @luk4as które mają na celu tylko stłamsić dobre zamiary.

Niestety tak to jest że głupich nie sieją.

Ale oczywiście my się nie poddajemy i wkrótce ruszmy z fajnym konkursem Smile na pohybel luk4som michalom i innym antyfanom 

Oczywiście zapraszamy wszystkich chętnych do tego aby korzystali z naszej oferty i dołączyli do grona stale powiększającego się zadowolonych klientów.

ps. dziękujemy wszystkim którzy biorą udział w tym forum, dzięki którym możemy czerpać z Waszej wiedzy, wkrótce nowe artykuły na https://autorejestratory.info

(22-10-2018, 13:40:40)michal napisał(a): Ja o Was swojego zdania nie zmienię, a Wasza odpowiedź jeszcze bardziej mnie w tym utwierdziła.
Tak, mam problem ze sobą, oczekując też od innych uczciwości i rzetelności, stąd moje ogromne wątpliwości co do Was, mam do tego prawo, a kto mi zabroni.
Pozdrawiam

Oczywiście @michal masz do tego prawo, jednakże warto aby opinie o jakiejś firmie były poparte własnym doświadczeniem albo może doświadczeniem kogoś kto kupił cokolwiek z naszego sklepu.

W przeciwnym przypadku opinie wzięte z księżyca mają dla nas niewielką wartość, albowiem wiemy jak dobrze traktujemy Klientów i jakie Klienci wyrażają zdanie o naszej firmie, o naszym doradztwie, o naszym podejściu do Klienta i do sprzedaży.

Dlatego zrozum że Twoja opinia i opinia innych hejterów, którzy oceniają nas za to że jesteśmy a nie za to jak dobrze robimy to co robimy są dla nas bez znaczenia. Dla nas podstawą jest zadowolony klient. Poczytaj opinie o nas może serka opinii a w rezultacie już ponad 1.000 zadowolonych klientów przekona Ciebie i pozostałych do spróbowania i dopiero późniejszej oceny.

Ale znając życie dalej będą pojawiać się Twój i twojego kolegi wpisy które będą nas dla zasady krytykować.
Jest to dla nas zabawne i robimy dalej to co umiemy najlepiej, gwarantujemy naszym Klientom zadowolenie z zakupu i z obsługi po sprzedaży.
 
Admin powinien ostrzej potraktować waszą wypowiedź.
Nie do końca zrozumiałem kogo mieliście na myśli w stwierdzeniu" Niestety tak to jest że głupich nie sieją. "
Obrażanie drugiej strony jeszcze nikomu nie wyszło na dobre.
Z przykrością muszę stwierdzić, że niektóre wypowiedzi przekraczają pewien poziom dyskusji.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
(22-10-2018, 14:40:51)bodino napisał(a): Admin powinien ostrzej potraktować waszą wypowiedź.
Nie do końca zrozumiałem kogo mieliście na myśli w stwierdzeniu" Niestety tak to jest że głupich nie sieją. "
Obrażanie drugiej strony jeszcze nikomu nie wyszło na dobre.
Z przykrością muszę stwierdzić, że niektóre wypowiedzi przekraczają pewien poziom dyskusji.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

W 100% mogę stwierdzić, że to między innymi o mnie chodzi jak i innych użytkowników, którzy ich sposób działania krytykują i próbują dociec prawdy.
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO + EVO 128GB / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2 + EVO+ 64GB
 
(22-10-2018, 15:16:27)michal napisał(a):
(22-10-2018, 14:40:51)bodino napisał(a): Admin powinien ostrzej potraktować waszą wypowiedź.
Nie do końca zrozumiałem kogo mieliście na myśli w stwierdzeniu" Niestety tak to jest że głupich nie sieją. "
Obrażanie drugiej strony jeszcze nikomu nie wyszło na dobre.
Z przykrością muszę stwierdzić, że niektóre wypowiedzi przekraczają pewien poziom dyskusji.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

W 100% mogę stwierdzić, że to między innymi o mnie chodzi jak i innych użytkowników, którzy ich sposób działania krytykują i próbują dociec prawdy.
Akurat miałem na myśli drugą stronę...
Moim zdaniem przy takim podejściu do klienta nie wyniknie nic dobrego.
A ja będę cierpliwie czekał na wyjaśnienie stwierdzenia użytego przez ViofoPolska.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości