• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy jestes zadowolony z tej kamery?
TAK
NIE
Ciagle sie zastanawiam nad zakupem...
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Viofo A129 [Sony Starvis IMX291 + Novatek NT96663]
(17-02-2019, 00:10:13)jordan87 napisał(a): Czy aby na pewno dobrze mnie zrozumiałeś, nie napisałem o podstawowej funkcjonalności jaką jest zmiana trybu parkingowego po włączeniu zapłonu. A jeśli dobrze mnei zrozumiałeś to wybacz ale nie przeczytałem wszystkich 146 stron Smile

Leser Big Grin
Ja przeczytałem od deski do deski Smile
_____________________________________________________
@ViofoPolska vel KingBuy S.C. na maile nie odpowiadacie, telefonu (a w sumie to dwóch) nie odbieracie a chińscy producenci pewnie się jeszcze nie odezwali??? Ciekawe czy tutaj też mnie zignorujecie?
Gdybym wiedział, że macie ludzi w życi, to bym nigdy u Was kamerki nie kupił, tylko uderzyłbym do zaufanego sprzedawcy z forum.
Ile można czekać? Już ponad dwa tygodnie i nic? "Tak widziałem posty na forum, tak maila widziałem (ale wyłożyłem laskę i nie odpisałem nic), skontaktowałem się z producentem w Chinach" i tyle. Cisza od poniedziałku dwa tygodnie temu.
To nie jest kamerka za 6 dych z marketu, tylko za 850zł i liczyłem na coś więcej ze strony sprzedawcy.

Powinno moim zdaniem wyglądać to tak:
- dzień dobry, problem z kamerką, zegar się późni i nie aktualizuje.
- dzień dobry, proszę przysłać, sprawdzimy.
...
- dzień dobry, rzeczywiście coś jest nie tak, nowa kamerka już jest w drodze.
- dziękuję, pozdrawiam.

Jak to na was nie podziała, to skończy się moja cierpliwość i napisze gdzie trzeba i wszystko będę tutaj opisywał, a że wątek poczytny, to może kogoś ustrzegę.

[Obrazek: autowrxwx.png]
 
Odpowiedz
Mam taki problem ze współpracą A129 ze smartfonem. Jak pierwszy raz uruchamiałem  aplikację na smartfonie
wszystko funkcjonowało w porządku.
Obecnie przy połączeniu kamerki ze smartfonem brakuje mi  "podglądu na żywo". W tym miejscu jest tylko kręcące się kółeczko. Pozostałymi funkcjami mogę sterować z pozycji smartfona : menu, odczyt zapisanych plików czy też zatrzymanie nagrywania. Brakuje tylko podglądu na żywo.
Coś chyba musiałem pokręcić może  w ustawieniach, a może jeszcze coś innego ? Mile widziana Wasza podpowiedź.
 
Odpowiedz
(17-02-2019, 00:41:51)brzoza napisał(a): @ViofoPolska vel KingBuy S.C. na maile nie odpowiadacie, telefonu (a w sumie to dwóch) nie odbieracie a chińscy producenci pewnie się jeszcze nie odezwali??? Ciekawe czy tutaj też mnie zignorujecie?
Gdybym wiedział, że macie ludzi w życi, to bym nigdy u Was kamerki nie kupił, tylko uderzyłbym do zaufanego sprzedawcy z forum.
Ile można czekać?

Jakoś nie dziwią mnie te problemy - ja pierwszy zestaw też kupiłem autorejestratory.pl - transakcje przebiegła ze sporym opóźnieniem a w między czasie nie było kontaktu ze sprzedawcą - telefon, czat i facebook milczał. Jak jakimś cudem udało się dodzwonić to padały deklaracje bez pokrycia... Na koniec obiecano mi filtr CPL w ramach rekompensaty którego nie otrzymałem...
Tutaj też raczej Ci nie odpowiedzą bo wg profilu @ViofoPolska ostatnia wizyta miała miejsce 25-11-2018, 00:37:14.

(17-02-2019, 10:39:45)Andrzej1253 napisał(a): Mam taki problem ze współpracą A129 ze smartfonem. Jak pierwszy raz uruchamiałem  aplikację na smartfonie
wszystko funkcjonowało w porządku.

Próbowałeś uruchomić ponownie telefon i kamerę? Niektórzy polecali również korzystanie z aplikacji DOD do obsługi kamery...
 
Odpowiedz
Próbowałem i to nie raz. Nawet odinstalowałem i zainstalowałem apk jeszcze raz. Jest komunikacja między kamerą a smartfonem , ale brak podglądu na żywo.
Chyba jest to sprawa w ustawieniach mojego smartfona Samsung.  Zainstalowałem aplikację na smartfonie  LG
i tam jest wszystko w porządku, jest podgląd na żywo.

Po wyjęciu baterii i po ponownym włożeniu wszystko funkcjonuje poprawnie.
 
Odpowiedz
Witam
Na pewno ktoś ma u siebie założony dedykowany filtr CPL do kamery Viofo A129. Jaką macie ustawioną wartość ekspozycji?
 
Odpowiedz
(17-02-2019, 10:50:30)skansen napisał(a):
(17-02-2019, 00:41:51)brzoza napisał(a): @ViofoPolska vel KingBuy S.C. na maile nie odpowiadacie, telefonu (a w sumie to dwóch) nie odbieracie a chińscy producenci pewnie się jeszcze nie odezwali??? Ciekawe czy tutaj też mnie zignorujecie?
Gdybym wiedział, że macie ludzi w życi, to bym nigdy u Was kamerki nie kupił, tylko uderzyłbym do zaufanego sprzedawcy z forum.
Ile można czekać?

Jakoś nie dziwią mnie te problemy - ja pierwszy zestaw też kupiłem autorejestratory.pl - transakcje przebiegła ze sporym opóźnieniem a w między czasie nie było kontaktu ze sprzedawcą - telefon, czat i facebook milczał. Jak jakimś cudem udało się dodzwonić to padały deklaracje bez pokrycia... Na koniec obiecano mi filtr CPL w ramach rekompensaty którego nie otrzymałem...
Tutaj też raczej Ci nie odpowiedzą bo wg profilu @ViofoPolska ostatnia wizyta miała miejsce 25-11-2018, 00:37:14.
A miałem sprawdzić na ich profilu i zapomniałem.
W takim razie piszę do UOKIK i nie zawracam sobie głowy patałachami, skoro mają w dupie klientów.

[Obrazek: autowrxwx.png]
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 3 gości