Liczba postów: 5,940
Liczba wątków: 98
Dołączył: May 2013
Reputacja:
280
Rozladuj cellinka do 0% az sie wylaczy.
Podlacz do ladowarki (mam nadzieje ze masz w domu).
Z zegarkiem w reku zapisz czas ladowania sie baterii do 100%.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Liczba postów: 106
Liczba wątków: 6
Dołączył: Sep 2018
Reputacja:
3
22-11-2020, 22:22:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2020, 22:29:00 przez brzoza.)
A no nie mam :-)
Sądzisz, że to może być cellink? Po całym dniu jazdy powinien być naładowany na maxa. Chyba, że się cele posrały i tylko udaje, że jest ok?
Liczba postów: 5,940
Liczba wątków: 98
Dołączył: May 2013
Reputacja:
280
22-11-2020, 23:23:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2020, 23:23:59 przez pizdys.)
To wlasnie sie obawiam,
ale tylko czasowe testy na naladowanie oraz wyladowanie to potwierdza,
domyslam sie ze z wyladowaniem mozesz miec problem, bo dobrze by bylo podlaczyc zarowke bezposrednio do cellinka zmierzyc obciazenie (np wyjdzie ze ma 1A) i wykonac kalkulacje:
9000mA (cellink) / 1000mA (1A-zarowki) = 9godzin dzialania, im mniejszy wyjdzie czas tym mniejsza sprawnosc Cellinka, przy czym zima dopuszcza sie odchyly - ~5% (8500mA), a latem + ~2% (9200mA)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Liczba postów: 5,940
Liczba wątków: 98
Dołączył: May 2013
Reputacja:
280
Nie ma duzych zmian, nie sa one zauwazalne golym okiem,
WDR byl poprawiany, ale moim zdaniem nie sa to zmiany na tyle istotne aby mowic o jakims przelomie...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Liczba postów: 181
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jun 2019
Reputacja:
12
Witam.
Koledzy czy w waszych A129 w f.w 2.1 tryb parkingowy dziala bez ACC HK3? Bo w pojeździe służbowym (zespół ratownictwa medycznego) gdzie przekladam kanerke ze swojego auta do ambulansu gdzie kamera podlączona jest pod zapalniczke do dodatkowego modułu GPS (caly czas prąd 12V,bez kluczyka również) kamerka dalej kręci w trybie do jazdy. Nie przełącza się po 90 sek w tryb parkingowy jak jest przy ACC. Wyjsciem bylo przywrócenie starszego f.w 1.8 gdzie pod 12V z zapalniczki tryb parkingowy załącza się po 5min braku ruchu rozpoznawanego przez modul GPS w kamerce. Niby nadal kamerka kreci na postoju ale w trybie do jazdy. Czyli bez low britate i sekwencje po 2min a nie jak w trybie parkingowym w fw 2.1 po 30min co zdecydowanie ułatwia poszukiwanie zdarzenia parkingowego na podglądzie w przyśpieszeniu...
Liczba postów: 5,940
Liczba wątków: 98
Dołączył: May 2013
Reputacja:
280
Z trybem parkingowym bez kabla HW jest roznie, a dokladniej im nowszy firmware tym mniejsze szanse na to ze zadziala bez kabla HW.
Viofo w nowszych modelach nie daje juz mozliwosci uzywania tego trybu bez kabla HW. Taka polityla firmy.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Liczba postów: 181
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jun 2019
Reputacja:
12
Tez tak myslalem:-) takze w jednej z kamerek wracam do fw 1.8.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2020
Reputacja:
0
Witam,
czy ktos sie spotkal z problemem braku trybu parkingowego przy aktualizacji do fw 2.1. Mam kabel HW i wczesniej zadnych problemow nie mialem przy fw 1.9. Jak zrobilem aktualizacje do fw 2.1 podczas wlaczania zaplonu kamerka zalacza tryb jazdy (czyli prawidlowo) lecz kiedy wylaczam zaplon kamerka nie przelacza sie w tryb parkingowy (jak bylo wczesnej) a dalej nagrywa w trybie jazdy. Kabel HW wykluczam bo problem wystapil od razu po aktualizacji. Jakies sugestie?