• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy ktoś może się wypowiedzieć o tej kamerce
Sorry za spam jeśli się tym okaże. Nie znam się na kamerkach ale znalazłem coś takiego pod nazwą
HD Berlin becker czy ktoś z was mógłby się wypowiedzieć merytorycznie na temat w/w kamerki

Odpowiedz
Zwykla kamera na Novateku + IMX323 (322 juz nie produkuja).
Nie pakuj sie w takie wynalazki...

kup cos sprawdzonego co ma kondensator.
Obecnie Viofo A119S znajdziesz w nizszej cenie a ma nowsza matryce IMX219, z dobrymi ko konsatorami, i lada dzien prawdziwymi trybami parkingowymi.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]

Odpowiedz
"pizdys, może wiesz coś na temat trybu parkingowego w Viofo A119...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Odpowiedz
@bodino, wiem co myslisz (o trybach low-bitrate oraz pre-buffered dla A119/s), niestety nie mam zadnych info i nie wiem czy w ogole beda jeszcze rozwijac A119 pod tym wzgledem.

Prawdopodobnie Viofo koncentruje sie na "dopieszczaniu" nowej A129 i nie na reke im wspierac juz A119 i pozostawiac zadowolonych klientow jeszcze bardziej zadowolonych... czyli w imie zasady "zawsze moze Pan zmienic na A129 aby zyskac nowe funkcje" - pomimo ze moglyby one byc bez problemu dodane w starej A119.

Trzeba brac pod uwage, ze wychodzi nowa A129 PRO (ktora bedzie miala 4k/2K na 2 kanaly), i tutaj moze sie pojawic wszystko czego sie oczekuje czyli:
+ pelny pakiet trybow parkingowych (LB + Buffer)
+ format TS (ktory jest w A119 ale nie ma w A129, pomimo ze mogbly byc w obydwoch kamerach bez problemu).
+ wieksza rozdzielczosc od obecnej A129 (wielu tego oczekuje)