Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IROAD POWER PACK
#1
Obecnie używam kamerki Blackvue DR490L-2CH, którą mam podłączoną na stałe do bezpieczników. Ostatnio nieznany sprawca uszkodził mi samochód. Nic się nie nagrało, bo uszkodzenie nastapiło z boku, a po za tym samochód na parkingu zostawiam na 9 godzin, a kamerka przestaje nagrywać po ok. 3 godzinach. Postanowiłem zakupić nową kamerę czterokanałową, aby również nagrywać z boków oraz Power Bank. Z mojego pierwszego wątku "Nagrywanie z czterech stron" dowiedziałem się, że nie ma kamer czterokanałowych, więc zakup nowej kamerki odłożyłem. 
Kupiłem Iroad Power Pack Plus 13600 mA, co pozwoli mi na przedłużenie czasu nagrywania z 3 godzin do 90 godzin.

Moje uwagi po zakupie i rozpakowaniu:
1) Bateria robi wrażenie - wygląda naprawdę profesjonalnie,
2) Jest apka na smatphona - aplikacja monitoruje stan baterii. Problem jednak w tym, że nie łączy się z telefonem za każdym razem (połączenie przez bluettootha następuje średnio raz na pięć prób),
3) Akcesoriów w pudełku jak na lekarstwo: 
jeden zwój przewodów wyjściowo-wejściowych (Dlaczego producent to tak wymyślił?), 
do tego dwie końcówki z bezpiecznikami (Dlaczego te końcówki mają podwójne gniazdo na bezpieczniki?
i krótka instrukcja obsługi po angielsku.
Postanowiłem dla sprawdzenia naładować w domu z ładowarki (ładowarka z Juli - Hamron 12 V, 5 A). W trakcie ładowania na apce pojawiły się poniższe informacje: 
Input: Voltage - 11,5 V, Current 7,6 A, 
Output: Voltage 13,0 V, Current 700 mA, 
Input power source, 
Cutoff Voltage Setting - ustawiłem na minimalny 12,0V, 
Charging Mode - ustawiłem na Quick Charge. 
Nie wiem co ustawić na Vehicle Input do wybory jest Power B + lub ACC. Wybrałem Power B +. 
Tak ładowałem przez 7 godzin do 48% naładowania. Takie ładowanie to lipa. Potrzebna solidniejsza ładowarka.

Na drugi dzień podpiąłem Iroad Power Pack do bezpiecznika w samochodzie (bez podłączania kamery). Końcówkę z bezpiecznikiem połączyłem za pomocą złączki WAGO (Czy taki sposób łączenia jest dobry?), a następnie do bezpiecznika 15A F31 Power Outlet, bo nic innego lepszego nie znalazłem (jak na laika w tej dziedzinie). Czy są lepsze sposoby podpięcia pod bezpiecznik?
Zastanawia mnie, czy Blackvue będzie wiedział kiedy jest tryb normalny, a kiedy parkingowy jak podłączę pod Irodad Power Pack?
Po włączeniu silnika na apce pojawiły się informacje w ustawieniach:
Normal Charge jest Input 13,6 V i 5,4 A, a gdy przestawiłem na Quick Charge było 13,4 V i 7,3 A. 
To mnie zastanawia, bo chyba napięcie powinno być bliżej 14 V, a natężenie bliżej 10 A?. Czas ładowania od 48% do 100% to jedna godzina.
Iroad Power Pack Plus umieściłem pod fotelem kierowcy, ale ledwo tam się zmieścił, bo jest za duży.
Wkrótce podłączę kamerkę i wrócę do testowania.
Ktoś ma podobne doświadczenia?


Załączone pliki Miniatury
                   
 
Odpowiedz
#2
(12-06-2019, 02:06:16)Szymon napisał(a): do tego dwie końcówki z bezpiecznikami (Dlaczego te końcówki mają podwójne gniazdo na bezpieczniki?)
Bez zdjęcia ciężko określić, ale prawdopodobnie chodzi Ci o bypassy bezpieczników. Dolne gniazdo jest dla istniejącego obwodu, do którego się wpinasz, górne do nowego, zasilanego bypassem.

(12-06-2019, 02:06:16)Szymon napisał(a): Końcówkę z bezpiecznikiem połączyłem za pomocą złączki WAGO ([color=#ff3333]Czy taki sposób łączenia jest dobry?

Nie jestem zwolennikiem tego typu połączeń. Nie wiem czy producent w ogóle przewidział, że złączka będzie narażona na wstrząsy? Proponowałbym zamianę "kostki" która może się "wytrząść" na połączenie lutowane.  Na zdjęciu poniżej zalutowane przewody zabezpieczone termokurczem.
[Obrazek: attachment.php?aid=383]
 
Odpowiedz
#3
Wago moze nie zniesc 15Amp,
Uzyj zlacz jak na obrazku wyzej, szczegolnie polaczenie ACC jest u Ciebie slabe...

Dr490 wykryje tryb parkingowy, ze zlacza iroad ACC i bedzie dzialac prawidlowo.

Co do napiecia wejsciowego, bez obaw iroad konwertuje sobie na tyle ile mu trzeba w srodku jest 14.8V
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#4
Podłączyłem do naładowanego na 100% Iroad Power Pack kamerkę Blackvue DR490L w nastepujący sposób:
- czarne przewody od Iroad i kamerki razem,
- żółty przewód Iroad VCC podłączyłem razem z żółtym Blackvue ACC i czerwonym Blackvue B+.
Tylko powyższe połączenie (zdjęcie w załączniku) spowodowało, że kamerka uruchomiła się (Iroad podaje napięcie ok. 13,3V na kamerkę), ale tak jak się obawiałem kamera Blackvue nagrywa tylko w trybie Normal bez trybu Parkingowego.
     
Jak to zmienić? Może czerwony przewód Blackvue B+ powinienem spowrotem podłączyć pod bezpiecznik z napięciem po przekręceniu kluczyka w stacyjce?
Nadmienię że czerwony przewód z Iroad ACC do kamerki pozostał niepodłączony.

W tej sytuacji mój problem nie został rozwiązany, bo kamerka w trybie Normal zapętla po 3 godzinach i 10 minutach (z jednej kamerki) przy karcie San Disk Ultra 64 GB (przy oryginalnej Blackvue 16 GB byłaby niecała godzina). To jest jakaś wielka lipa. Myślałem, że będę mógł korzystać z trybu parkingowego wtedy oszczędzałbym miejsce na karcie i wydłużył czas nagrania do kilkunastu godzin lub więcej.
 
Odpowiedz
#5
Szymon,
teoretycznie - czerwony przewód ACC od Iroad powinien być podłączony do przewodu ACC kamery, a VCC od Iroad do B+ w kamerze. Bo, jak rozumiem, kamera przechodzi w tryb parkingowy, kiedy zniknie napięcie na przewodzie ACC.  O ile oczywiście na power packu właściwie działają te przewody do kamery, tylko nie wiem jak w Twojej kamerze wyglądają ustawienia trybu parkingowego.

Kupiłem właśnie niedawno ten Power Pack Plus, tylko podłączał mi to elektryk, który montuje kamery w moich autach od kiedy używam 2CH. Elektryk coś tam właśnie narzekał na nielogiczne działanie tych kabli z power-packa do zasilania kamery, ale akurat nie miałem do tego głowy i olałem sprawę. Z tym, że ja mam Viofo A129 i tam się tryb parkingowy aktywuje automatycznie nawet, jak jest zasilanie permanentne, więc nie miałem ciśnienia żeby zgłębiać temat. Dopiero, jak mi wyskoczył błąd zasilania w aplikacji do power-packa, to trochę poczytałem i o kamerze i o power-packu. Hmm, kiedyś miałem czas i ochotę bawić się samemu w druciki i przypomniało mi się, jak zobaczyłem te fotki powyżej Smile.

[EDIT]
Aha, bo jeszcze jest kwestia ustawień w aplikacji Iroad - jeśli masz ładowanie power-packa tylko po uruchomieniu silnika, to w apce ustawiasz rodzaj zasilania na ACC. Wtedy (teoretycznie) powinny działać kable zasilające kamerę tak, że na ACC masz napięcie tylko przy włączonym silniku, i to determinuje przejście z trybu parkingowego do trybu normalnego.
Zauważ, że jak wybierzesz tryb B+, to wtedy pojawia się opcja wyboru progu odcięcia ładowania powerpacka, żeby nie załatwić akumulatora w aucie.
W ogóle instrukcja Iroad jest, mówiąc delikatnie, bardzo oszczędna i trzeba by te wszystkie warianty przetestować na spokojnie.
 
Odpowiedz
#6
(10-10-2019, 01:53:25)Kuba1 napisał(a): Szymon,
teoretycznie - czerwony przewód ACC od Iroad powinien być podłączony do przewodu ACC kamery, a VCC od Iroad do B+ w kamerze. Bo, jak rozumiem, kamera przechodzi w tryb parkingowy, kiedy zniknie napięcie na przewodzie ACC.  O ile oczywiście na power packu właściwie działają te przewody do kamery, tylko nie wiem jak w Twojej kamerze wyglądają ustawienia trybu parkingowego.

Kupiłem właśnie niedawno ten Power Pack Plus, tylko podłączał mi to elektryk, który montuje kamery w moich autach od kiedy używam 2CH. Elektryk coś tam właśnie narzekał na nielogiczne działanie tych kabli z power-packa do zasilania kamery, ale akurat nie miałem do tego głowy i olałem sprawę. Z tym, że ja mam Viofo A129 i tam się tryb parkingowy aktywuje automatycznie nawet, jak jest zasilanie permanentne, więc nie miałem ciśnienia żeby zgłębiać temat. Dopiero, jak mi wyskoczył błąd zasilania w aplikacji do power-packa, to trochę poczytałem i o kamerze i o power-packu. Hmm, kiedyś miałem czas i ochotę bawić się samemu w druciki i przypomniało mi się, jak zobaczyłem te fotki powyżej Smile.

[EDIT]
Aha, bo jeszcze jest kwestia ustawień w aplikacji Iroad - jeśli masz ładowanie power-packa tylko po uruchomieniu silnika, to w apce ustawiasz rodzaj zasilania na ACC. Wtedy (teoretycznie) powinny działać kable zasilające kamerę tak, że na ACC masz napięcie tylko przy włączonym silniku, i to determinuje przejście z trybu parkingowego do trybu normalnego.
Zauważ, że jak wybierzesz tryb B+, to wtedy pojawia się opcja wyboru progu odcięcia ładowania powerpacka, żeby nie załatwić akumulatora w aucie.
W ogóle instrukcja Iroad jest, mówiąc delikatnie, bardzo oszczędna i trzeba by te wszystkie warianty przetestować na spokojnie.

Cześć, nabyłem właśnie A129 plus duo i pozostaje kwestia zakupu baterii... im więcej jednak drążę, tym gorzej i większy mętlik pod czaszką. Baterie ma Blackvue, Cellink ale i ten IROAD wydaje się kapitalny. Jak go okiełznałeś? Zadowolony? Masz jakieś fotki z montażu? Mnie w szczególności przeraża w tej baterii konieczność nieautomatycznego konfigurowania. Instrukcja w jęz.polskim - miałeś? 
Mam hybrydową roczną toyotę, wciąż na gwarancji i jeszcze długo... dlatego chciałbym ładować baterię z gniazda zapalniczki 12V. Ale jak z zapalniczki dać zasilanie na IROAD, a potem jakimi kablami z IROAD do kamery "przód" A129 plus, skoro w baterii jest wyjście USB? Ktoś pisał, że przy bezmyślnym połączeniu bateria może spalić kamerę :o więc ręce mi już opadają. Jestem spod W-wy - dasz namiar na elektryka-magika, który Ci to montował? Dzięki. Zdrowia!
 
Odpowiedz
#7
Powerbanki dla Blackvue produkuje Cellink, można powiedzieć, że są niemalże identyczne. Dwa lata temu zamontowałem w hybrydzie Viofo A129 i Powerbank B124. Opisałem szczegółowo instalację na forum. Samochód był kilka razy w serwisie, miał nawet wymieniany na gwarancji akumulator 12V. Powerbank pomógł wręcz w tej sytuacji, bo gdy serwis jako możliwy powód złej kondycji aku wskazał kamerkę, pokazaliśmy mu power bank....
 
Odpowiedz
#8
@Pearl, Power bank do kamery to swietny pomysl, zapewnia on spokojny sen, bez obaw ze ktos zdemoluje samochod a kamera bedzie wtedy wylaczona (koszmar), lub nad ranem nie odpalimy samochodu...
szczegolnie power banki oaprte na ogniwach LiFePO4 lub co lepsza LTO (sa na etapie produkcji/certyfikatow) sa tu zbawienne, bo cykl ich zycia liczony w 10latach (LTO nawet w 30latach) sprawia ze jest to inwestycja na wiele lat bez potrzeby martwienia sie o wymiane za 2-3lata (lub zaraz po utracie gwarancji jak np TV Samsung Wink )

Jak nie wiesz czym jest technologia LTO (najnowszy patent zaraz przy Graphene) zobacz nizej film:

https://www.youtube.com/watch?v=eAUYbSDEy6I




Obecnie caly rynek power bankow LiFePO4 zdominowaly baterie produkowane przez 2 producentow z Korei: 
"Egen" (robi Cellinki ,Blackvue, Thinkware - sa to identyczne baterie rozniace sie obudowa i nazwa) oraz ten z tematu czyli "iRoad Power Pack".

Obydwa sa swietne, osobiscie uzywam Cellinkow B, NEO6. NEO9, oraz na stale w samochodzie PRO 15A (I nieoddam ich za zadne skarby... Cos wspanialego miec swiadomosc ze nasz pojazd jest monitorowany 24/24h).

Cellink ma ta przewage ze mozna go laczyc z bateriami Extended powiekszajac jego pojemnosc, praktycznie w nieskonczonosc...

Jakie sa wady?

Bardzo wysoka cena jak na technologie (zarowno Cellink/Blackvue/Iroad)
technologia nie jest w rzeczywostosci taka droga, powodem sa wysokich cen sa ogromne marze, oraz oplaty importowe tych baterii, + clo jak i ewentualny odeslanie wadliwych baterii spowrotem do producenta czyli za ocean (Bog jeden wie dlaczego baterie tego typu sa obciazone clem skoro nikt tego nie produkuje w Europie, a zadaniem Cla jest wlasnie ochrona rodzimych produktow produkowanych w kraju...)

"Syndrom popularnosci nowego produktu" ?
chodzi o duzy spadek jakosci samych baterii Cellink przy jednosczesnym wzroscie cen, problemem jest stosowanie tanszych ogniw LiFePO4 o malej pojemnosci i laczenie je rownolegle (NEO6, NEO9), sprawia to ze ryzyko rozszczelnienia pojedynczego ogniwa na tle pozostalych jest duzo wieksze a tym samym cala bateria przestaje dzialac. Na wielu swiatowych forach nie brak opinii ze poprzednie wersje Cellnk B oraz PRO byly lepsze, mniej awaryjne a nawet dluzej trzymaly swoja pojemnosci, nizej dlaczego tak sie dzieje

Cellink NEO6
[Obrazek: 20190925-225654-resize.jpg]

Brak zabezpieczen przed niska temperatura (0C) !
powod wielu awarii Cellnkow oraz iRoad.- problemem ladowania baterii LiFePO4 (gdy temperatura spada ponizej 0C) jest to, ze pomiedzy warstwami Anody i Katody w baterii podczas ladowania duzym pradem (a jest ladowana duzym pradem) Tworzy sie warstwa metaliczna separujaca warstwy (sa na to badania potwierdzajace taki proces uszkodzenia), taka warstwa ostatecznie doprowadza do zwarcia sie elektrod, nastepuje wtedy reakcja lancuchowa prowadzona do wytwarzania sie gazu, rozszczelnienia sie wtedy takie ogniwo dochodzi do jego kompletnego uszkodzenia (wtedy caly power bank jest po prostu martwy i nie ma mozliwosci nawet jego wlaczenia). Egen doskonale wie o tym problemie od momentu powstania Cellinka B w 2016roku nadal nie ma jednak zadnego limitu oraz ograniczenia przy spadku temperatury ponicej 0C.


Teraz niesmialo ale z nadzieja powiem o nadchodzacym "Polskim producencie" power banku LiFePO4 oraz LTO,
Jak juz wczesniej wspomnialem tu w temacie:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid273422
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid274211

Power Bank LiFePO4 oraz LTO osobiscie sam testuje a nawet skutecznie biore czynny udzial w jego rozwoju i sugestiach, co tez jak napewno na forum wielu wie, tez probowalem robic w kamerach samochodowych, jednak z Chinami (bo tam je glownie produkuja) nie ma o czym rozmawiac, sa po prostu zamknieci na wspolprace i chronia swoje patenty (co sie tez da zrozumiec). Na dobre tylko wyszlo to ze wiele z pomyslow weszlo w zycie w kamerach samochodowych (tryby Starvis w BV, Low-Bit w DOD i Viofo).

Co do Polskiego Power Banku LiFePO4 6200mAh, w czym ma on przewage nad Cellinkiem NEO6 oraz blackvue (bo to najwiekszy konkurent)?
+ Power bank posiada zabezpieczenie nisko temperaturowe (brak uszkodzenia baterii przy temp mniejszej niz 0C)
+ zabezpieczenie wysokotemperaturowe (65C) Cellink posiada (75C)
+ 4x ogniwa a nie 16x jak w cellinku NEO6/Blackvue (wiec 4x mniejsze ryzyko rozszczelnienia ogniwa)
+ wbudowany konwerter Monolith Power Systems 5V (jest to bardzo wydajny konwerter step-down jaki tez stosuje np Viofo w swoich przetwornikach DC/DC)
+ swietna uniwersana wtyczna Phoenix z zaciskami na kable od kamery (bardzo solidna i mocno zabezpiecza przewod) naprawde taki maly drobiazg a bardzo ulatwia instalacje kazdej kamery o niebo latwiej i szybciej niz w Cellinku/Blackvue czy IROAD gdzie wymagana jest lutownica...
+ Cena Power banku LiFePO4 ma byc o polowe mniejsza niz za Cellinka tej samej pojemnosci
+ Cena LTO ma byc tez mniejsza niz za konkurencyjnego NEO6 (ale pojemnosc LTO jest mniejsza 4500mAh a nie 6000mAh)
+ Power Bank Laduje sie troche wolniej niz Cellink NEO6 bo 70-80min a nie 45min (5A a nie 7-9A)
+ ladowanie z zapalniczki oraz z instalacji jest mozliwe
+ podobniej jak w cellinku jest mozliwosc laczenia baterii i powiekszania pojemnosci
+ bardzo niska cena zarowno wersji glownej jak i rozszerzonej 
+ wersja rozszerzona ma miec pojemnosc 12000mAh pojemnosci i kosztowac zaledwie 600zl (dla porownania Cellink NEO9 9000mAh kosztuje 1500zl a ma o 3000mAh mniejsza pojemnosc)
+ oparty o ogniwa LiFePO4 z zaworem cisnieniowym 2.5mpa)


[co do LTO wstrzymam sie z opinia bo wymagane sa tu jeszcze pewne poprawki, ale wszystko jest na dobrej drodze]

Kiedy ma byc w sprzedazy LiFePO4?
Spodziewana wspolpraca z sieciami sklepow jak i wejscie na rynek jest przewidywane na Kwiecien 2021 roku (mial byc Styczen 2021 ale epidemia Covid-19 opoznia jakies czynnosci i dzialania...)

Oczywiscie jak zawsze wszystkie pozytywne jak i wykryte wady produktu beda tu na forum poruszane, napewno producent jest tu bardzo zaangazowany i pewny swego (to chyba nasza typowo "Polska cecha charakteru" Wink )
ale tez wiemy z Historii, ze napewno sprzety audio typu Diora/Kasprzak pokazaly kiedys swiatu, ze z Polska nalezy sie liczyc (czyba ze rzad rozwali mysli techniczne podatkami).

Nie da sie ukryc ze kiedy Polacy cos faktycznie robia a nie tylko sprowadzaja (zmieniajac nazwe i narzucajac marze) budzi to dume i chec kibicowania, szczegolnie kiedy producent jest w temacie i robi cos co lubi i w czym siedzi nie od dzis (osobisie znam wiekszosc osob rozwijajacych ten produkt i kibicuje im tu bardzo). 

Standardowo bede relacjonowac postepy jak i ciekawostki w temacie power bankow jak i ze swiata kamer, 
niewatpliwie temat o Cellinku i Lifepo4 (http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=6736
ktory poruszylem w 2016 roku okazal sie bardzo trafiony. 
Oby wchodzaca na rynek "konkurencja" sprawila ze ceny stana sie "normalniejsze" a produkty lepsze i mniej awaryjne.

[Obrazek: 20210226-154203.jpg]

[Obrazek: 20210226-154218.jpg]

[Obrazek: hwNPKp6.jpg]

[Obrazek: jsEtSIC.jpg]

[Obrazek: OE7Q41f.jpg]

[Obrazek: 7kt7JiH.jpg]

nizej przyklad co sie dzieje przy probie ladowania gdy power bank osiagnie temp ponizej 0C 
(ladowanie wstrzymane)

[Obrazek: SyWzz5B.jpg]


Załączone pliki Miniatury
   
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#9
(11-03-2021, 23:03:30)Pearl napisał(a):
(10-10-2019, 01:53:25)Kuba1 napisał(a): Szymon,
teoretycznie - czerwony przewód ACC od Iroad powinien być podłączony do przewodu ACC kamery, a VCC od Iroad do B+ w kamerze. Bo, jak rozumiem, kamera przechodzi w tryb parkingowy, kiedy zniknie napięcie na przewodzie ACC.  O ile oczywiście na power packu właściwie działają te przewody do kamery, tylko nie wiem jak w Twojej kamerze wyglądają ustawienia trybu parkingowego.

Kupiłem właśnie niedawno ten Power Pack Plus, tylko podłączał mi to elektryk, który montuje kamery w moich autach od kiedy używam 2CH. Elektryk coś tam właśnie narzekał na nielogiczne działanie tych kabli z power-packa do zasilania kamery, ale akurat nie miałem do tego głowy i olałem sprawę. Z tym, że ja mam Viofo A129 i tam się tryb parkingowy aktywuje automatycznie nawet, jak jest zasilanie permanentne, więc nie miałem ciśnienia żeby zgłębiać temat. Dopiero, jak mi wyskoczył błąd zasilania w aplikacji do power-packa, to trochę poczytałem i o kamerze i o power-packu. Hmm, kiedyś miałem czas i ochotę bawić się samemu w druciki i przypomniało mi się, jak zobaczyłem te fotki powyżej Smile.

[EDIT]
Aha, bo jeszcze jest kwestia ustawień w aplikacji Iroad - jeśli masz ładowanie power-packa tylko po uruchomieniu silnika, to w apce ustawiasz rodzaj zasilania na ACC. Wtedy (teoretycznie) powinny działać kable zasilające kamerę tak, że na ACC masz napięcie tylko przy włączonym silniku, i to determinuje przejście z trybu parkingowego do trybu normalnego.
Zauważ, że jak wybierzesz tryb B+, to wtedy pojawia się opcja wyboru progu odcięcia ładowania powerpacka, żeby nie załatwić akumulatora w aucie.
W ogóle instrukcja Iroad jest, mówiąc delikatnie, bardzo oszczędna i trzeba by te wszystkie warianty przetestować na spokojnie.

Cześć, nabyłem właśnie A129 plus duo i pozostaje kwestia zakupu baterii... im więcej jednak drążę, tym gorzej i większy mętlik pod czaszką. Baterie ma Blackvue, Cellink ale i ten IROAD wydaje się kapitalny. Jak go okiełznałeś? Zadowolony? Masz jakieś fotki z montażu? Mnie w szczególności przeraża w tej baterii konieczność nieautomatycznego konfigurowania. Instrukcja w jęz.polskim - miałeś? 
Mam hybrydową roczną toyotę, wciąż na gwarancji i jeszcze długo... dlatego chciałbym ładować baterię z gniazda zapalniczki 12V. Ale jak z zapalniczki dać zasilanie na IROAD, a potem jakimi kablami z IROAD do kamery "przód" A129 plus, skoro w baterii jest wyjście USB? Ktoś pisał, że przy bezmyślnym połączeniu bateria może spalić kamerę :o więc ręce mi już opadają. Jestem spod W-wy - dasz namiar na elektryka-magika, który Ci to montował? Dzięki. Zdrowia!
Cześć, montowałem to u człowieka na Bemowie, na Wrocławskiej. Mały warsztacik w większym kompleksie - umawiasz się na godzinę, zostawiasz na godzinę i masz. Teoretycznie.. Wink. Zadzwoń do człowieka, o ile jeszcze tam jest, bo ja tam daawno nie byłem. Montował mi Viofo-duo w jednym aucie, przekładał do następnego i potem montował tę baterię. Działa normalnie do dzisiaj.
603*927*313
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości