12-06-2019, 02:06:16
Obecnie używam kamerki Blackvue DR490L-2CH, którą mam podłączoną na stałe do bezpieczników. Ostatnio nieznany sprawca uszkodził mi samochód. Nic się nie nagrało, bo uszkodzenie nastapiło z boku, a po za tym samochód na parkingu zostawiam na 9 godzin, a kamerka przestaje nagrywać po ok. 3 godzinach. Postanowiłem zakupić nową kamerę czterokanałową, aby również nagrywać z boków oraz Power Bank. Z mojego pierwszego wątku "Nagrywanie z czterech stron" dowiedziałem się, że nie ma kamer czterokanałowych, więc zakup nowej kamerki odłożyłem.
Kupiłem Iroad Power Pack Plus 13600 mA, co pozwoli mi na przedłużenie czasu nagrywania z 3 godzin do 90 godzin.
Moje uwagi po zakupie i rozpakowaniu:
1) Bateria robi wrażenie - wygląda naprawdę profesjonalnie,
2) Jest apka na smatphona - aplikacja monitoruje stan baterii. Problem jednak w tym, że nie łączy się z telefonem za każdym razem (połączenie przez bluettootha następuje średnio raz na pięć prób),
3) Akcesoriów w pudełku jak na lekarstwo:
jeden zwój przewodów wyjściowo-wejściowych (Dlaczego producent to tak wymyślił?),
do tego dwie końcówki z bezpiecznikami (Dlaczego te końcówki mają podwójne gniazdo na bezpieczniki?)
i krótka instrukcja obsługi po angielsku.
Postanowiłem dla sprawdzenia naładować w domu z ładowarki (ładowarka z Juli - Hamron 12 V, 5 A). W trakcie ładowania na apce pojawiły się poniższe informacje:
Input: Voltage - 11,5 V, Current 7,6 A,
Output: Voltage 13,0 V, Current 700 mA,
Input power source,
Cutoff Voltage Setting - ustawiłem na minimalny 12,0V,
Charging Mode - ustawiłem na Quick Charge.
Nie wiem co ustawić na Vehicle Input do wybory jest Power B + lub ACC. Wybrałem Power B +.
Tak ładowałem przez 7 godzin do 48% naładowania. Takie ładowanie to lipa. Potrzebna solidniejsza ładowarka.
Na drugi dzień podpiąłem Iroad Power Pack do bezpiecznika w samochodzie (bez podłączania kamery). Końcówkę z bezpiecznikiem połączyłem za pomocą złączki WAGO (Czy taki sposób łączenia jest dobry?), a następnie do bezpiecznika 15A F31 Power Outlet, bo nic innego lepszego nie znalazłem (jak na laika w tej dziedzinie). Czy są lepsze sposoby podpięcia pod bezpiecznik?
Zastanawia mnie, czy Blackvue będzie wiedział kiedy jest tryb normalny, a kiedy parkingowy jak podłączę pod Irodad Power Pack?
Po włączeniu silnika na apce pojawiły się informacje w ustawieniach:
Normal Charge jest Input 13,6 V i 5,4 A, a gdy przestawiłem na Quick Charge było 13,4 V i 7,3 A.
To mnie zastanawia, bo chyba napięcie powinno być bliżej 14 V, a natężenie bliżej 10 A?. Czas ładowania od 48% do 100% to jedna godzina.
Iroad Power Pack Plus umieściłem pod fotelem kierowcy, ale ledwo tam się zmieścił, bo jest za duży.
Wkrótce podłączę kamerkę i wrócę do testowania.
Ktoś ma podobne doświadczenia?
Kupiłem Iroad Power Pack Plus 13600 mA, co pozwoli mi na przedłużenie czasu nagrywania z 3 godzin do 90 godzin.
Moje uwagi po zakupie i rozpakowaniu:
1) Bateria robi wrażenie - wygląda naprawdę profesjonalnie,
2) Jest apka na smatphona - aplikacja monitoruje stan baterii. Problem jednak w tym, że nie łączy się z telefonem za każdym razem (połączenie przez bluettootha następuje średnio raz na pięć prób),
3) Akcesoriów w pudełku jak na lekarstwo:
jeden zwój przewodów wyjściowo-wejściowych (Dlaczego producent to tak wymyślił?),
do tego dwie końcówki z bezpiecznikami (Dlaczego te końcówki mają podwójne gniazdo na bezpieczniki?)
i krótka instrukcja obsługi po angielsku.
Postanowiłem dla sprawdzenia naładować w domu z ładowarki (ładowarka z Juli - Hamron 12 V, 5 A). W trakcie ładowania na apce pojawiły się poniższe informacje:
Input: Voltage - 11,5 V, Current 7,6 A,
Output: Voltage 13,0 V, Current 700 mA,
Input power source,
Cutoff Voltage Setting - ustawiłem na minimalny 12,0V,
Charging Mode - ustawiłem na Quick Charge.
Nie wiem co ustawić na Vehicle Input do wybory jest Power B + lub ACC. Wybrałem Power B +.
Tak ładowałem przez 7 godzin do 48% naładowania. Takie ładowanie to lipa. Potrzebna solidniejsza ładowarka.
Na drugi dzień podpiąłem Iroad Power Pack do bezpiecznika w samochodzie (bez podłączania kamery). Końcówkę z bezpiecznikiem połączyłem za pomocą złączki WAGO (Czy taki sposób łączenia jest dobry?), a następnie do bezpiecznika 15A F31 Power Outlet, bo nic innego lepszego nie znalazłem (jak na laika w tej dziedzinie). Czy są lepsze sposoby podpięcia pod bezpiecznik?
Zastanawia mnie, czy Blackvue będzie wiedział kiedy jest tryb normalny, a kiedy parkingowy jak podłączę pod Irodad Power Pack?
Po włączeniu silnika na apce pojawiły się informacje w ustawieniach:
Normal Charge jest Input 13,6 V i 5,4 A, a gdy przestawiłem na Quick Charge było 13,4 V i 7,3 A.
To mnie zastanawia, bo chyba napięcie powinno być bliżej 14 V, a natężenie bliżej 10 A?. Czas ładowania od 48% do 100% to jedna godzina.
Iroad Power Pack Plus umieściłem pod fotelem kierowcy, ale ledwo tam się zmieścił, bo jest za duży.
Wkrótce podłączę kamerkę i wrócę do testowania.
Ktoś ma podobne doświadczenia?