07-10-2019, 11:23:09
(07-10-2019, 11:12:37)SzMich napisał(a):(01-09-2019, 21:17:22)wybitny2 napisał(a):Potwierdzam - przerabiałem ten temat w zasadzie przez wiele tygodni, z montażem i demontażem w aucie włącznie (i z oryginalnym zasilaczem Mio). Skończyło się na wymianie kabla - bez dodatkowych kosztów z mojej strony, za pośrednictwem WR24. Teraz działa, ale z kolei po ostatniej aktualizacji mam problem z połączeniem przez Wi-Fi :-/(01-09-2019, 21:10:05)evad napisał(a): Co nie zmienia faktu, że Mio dało trochę d*.* z tymi kablami, bo takich zgłoszeń od klientów jak Twoje mieliśmy naprawdę sporo... :-(
Wysłane z mojego GM1903 przy użyciu Tapatalka
Ciesze się ze jest to forum , mistrz naprawdę ,bardzo ci dziękuję , ja siedziałem nerwy bo kombinacje a jedak okazuje się ze to wina kabla , masz racje co do kabla i fimfy mio , ciekawe czy mi dadzą drugi kabel sygnałowy bez problemu .
Czy problem z WiFi dotyczy iPhone po aktualizacji iOS?
Dawid Lorenz
Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)