Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamera do 350zł
#1
Witajcie forumowicze. Otóż szukam wideorejestratora do 350-400zł i chciałam zapytać co polecacie?
Nie znam się kompletnie na sprzęcie, ma być to prezent dla mojego chłopaka. Nie potrzebuje bajerów, wystarczą podstawowe funkcje i dobra jak na tą półkę cenową jakość nagrań. Zależy mi na wytrzymałym montażu/demontażu urządzenia ze względu na zostawianie samochodu pod blokiem i nie kuszenie złodzieja. Moim typem jest Garmin dash cam 54 właśnie ze względu na mocowanie na magnes w moim odczuciu bardzo wygodne i trwałe, ale przyglądałam się również 70mai czy Xiaoyi Yi Dash Camera oraz Xblitz s5 duo (fajny gadżet z podwójną kamerką i kamerą cofania, tylko mam wątpliwości czy w tych pieniądzach ma to rację bytu) Pomoże ktoś? [Obrazek: smile.png] Bardzo dziękuje za wszelkie porady.
 
Odpowiedz
#2
(17-05-2020, 20:57:55)yokao napisał(a): Witajcie forumowicze. Otóż szukam wideorejestratora do 350-400zł i chciałam zapytać co polecacie?
Nie znam się kompletnie na sprzęcie, ma być to prezent dla mojego chłopaka. Nie potrzebuje bajerów, wystarczą podstawowe funkcje i dobra jak na tą półkę cenową jakość nagrań. Zależy mi na wytrzymałym montażu/demontażu urządzenia ze względu na zostawianie samochodu pod blokiem i nie kuszenie złodzieja. Moim typem jest Garmin dash cam 54 właśnie ze względu na mocowanie na magnes w moim odczuciu bardzo wygodne i trwałe, ale przyglądałam się również 70mai czy Xiaoyi Yi Dash Camera oraz Xblitz s5 duo (fajny gadżet z podwójną kamerką i kamerą cofania, tylko mam wątpliwości czy w tych pieniądzach ma to rację bytu) Pomoże ktoś? [Obrazek: smile.png] Bardzo dziękuje za wszelkie porady.

W segmencie 300-400 zł szczególnie godne polecenia są kamery 70mai:
https://www.wideorejestratory24.pl/kamer...dowe-70mai

Ewentualnie VIOFO A119 V2 - konstrukcja niemłoda, ale wciąż bardzo solidna:
https://www.wideorejestratory24.pl/kamer...viofo-a119