Witaj! Logowanie Rejestracja


Power Core 9000LTO (LTC Linear 8X + Yinlong LTO 6x 32140)
#1
Information 
[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/img/left-9000lto.png]




Power Core 9000LTO
(Power bank w technologii LTO dla kamer samochodowych).
(na koncu watku ciekawostka)

Chyba wszyscy z niecierpliwoscia czekamy na pojawienie sie jakichkolwiek power bankow opartych na ogniwach LTO?
Dane mi bylo juz testowac prototyp Power Core 4500mAh (ladujacy sie w zaledwie 10min), i choc imponujacym byl czas ladowania do sama pojemnosc 4500mAh na tle ceny mogla byc malo satysfakcjonujaca (projekt anulowano).
Wiecej o LTO4500 tutaj:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid274211

[Obrazek: https://i.imgur.com/Xq1pKgm.jpg]

Test poprzedniego power banku LiFePO4 tej samej firmy (6200LFP-HW) mozna zobaczyc tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=N4XE7ZakQBY
[byl to pierwszy prototyp 6200LFP-HW, obecnie power bank jest zastapiony modelem 6200LFP-PLUS z 50min ladowaniem i przelacznikiem szybkosci ladowania z tylu power banku]

[Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=N4XE7ZakQBY]

Testy Baterii LTO (film byl juz na forum)

https://youtu.be/H8N5ptYSPE8
[Wideo: https://youtu.be/H8N5ptYSPE8]


9000LTO Specyfikacja:

- Ogniwa LTO Yinlong (absolutnie rewelacyjne ogniwa i tym samym najlepsze co czlowiek skonstuowal, na koncu tematu ciekawosctka o tych ogniwach!! Polecam Wink )

- Power Bank po pierwszym wykryciu sygnalu ACC doladowywuje akumulator w celu utrzymania napiecia
- Inteligentne wyladowanie do 2% limitu, tak aby funkcja regeneracji i wparcia rozruchu silnika zawsze byla dostepna (nawet przy pelnym wyladowaniu power banku).
- Regeneracja rozruchu silnika wydluza zywotnosc akumulatora w samochodzie.
- Pojemnosc ogniw 9000mAh w kombinacji 6S (16,2V) po konwersji na 12V daje to 10 000mAh (113Wh)
- Opoznienie ladowania 15Sec (moment w ktorym bateria sie nie laduje a oddaje energie do akumulatora przygotowujac go to startu, i wspierajac w momencie rozruchu,
- oparty na kontrolerze Linear LTC
- Blyskawiczne ladowanie w 20min od 0% do 100% (producent deklaruje ze natezenie siegac moze 35A) i jest to ladowanie wymagajace bezposredniego polaczenia z zaciskami akumulatora w samochodzie, jest tez mozliwosc ladowania w 45min z natezeniem 15A.
- Duze pakiety rozszerzajace maja byc dostepne (18000Ah)
- Brak degradacji ogniw nawet w temp ponizej -10C
- 2 Terminale wyjsciowe na wiele kamer jednosczesnie.
- mozliwosc wyboru napiecia odciecia limitu dolnego (11.5 - 12V).
- wspierane wszystkie znane trybu parkingowe (sygnal ACC out jest symulowany).
- Stabilne 2x wyjscia 12V (prawdopodobnie wykorzyany jest modul MPS lub LTC dla trzymania napiec z ogniw LTO?).
- USB QC3.0 do 24Watt (5V/3.4A, 9V/2.5A, 12V/2A) protocoly: DCP, BC1.2, Apple, Samsung protocol, Huawei Fast Charge Protocol FCP/SCP, AFC, SFCP, MTK PE1.1/PE2.0
+ Power bank skonstuowany przez polskich elektronikow, ktorzy zawziecie projektuja wszystko sami, od obudowy, schematow, plyty glownej, zabezpieczen, stosujac znane rozwiazania od takich firm jak LTC Linear (Cellink B oraz PRO byl na tym oparty), czy Monolith Power Systems.
+ System ma kosztowac okol 2500zl
+ 5lat gwarancji z 10letnim wparciem przy nieoczekiwanych problemach (czyli jakby 10lat?)
+ Ma byc to flagowy produkt firmy wykorzystujacy najnowsze rozwiazania.

[Obrazek: https://i.imgur.com/b0RjXev.jpg]

Osobiscie bardzo imponujacym jest fakt, ze power bank robia Polscy elektornicy - nie jest to wiec zaden przebrandowany ODM/OEM (a zasluguje to na podziw i mocny doping).

A mamy bardzo wykwalifikowanych specjalistow w tej branzy, ich pierwszy prototyp jaki testowalem (6200LFP) dziala nadal bez zadnych problemow nieprzerwanie od czerwca 2020 co potwierdza jakosc i niezawodnosc jak na pierwszy ich produkt jaki wprowadzili.

Zdjecia produktu (producenta):

[Obrazek: https://i.imgur.com/zc1QyjV.jpg]

[Obrazek: https://i.imgur.com/Mt7cfel.jpg]

[Obrazek: https://i.imgur.com/JaoRXKa.jpg]

[Obrazek: https://i.imgur.com/JSOHRPI.jpg]

[Obrazek: https://i.imgur.com/5U6t1hc.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/1.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/2.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/3.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/4.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/5.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/6.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/7.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/8.jpg]

[Obrazek: https://www.power-core.co.uk/pl/products...0lto/9.jpg]

[Obrazek: https://adacemobility.files.wordpress.co...nemann.jpg]
Ogniwa LTO to Niemiecki patent z bardzo ciekawa i smutna Historia sprzedana ostatecznie do Chin (Niemiecki rzad skandalicznie dzialal na rzecz zniszczenia tego wynalazku w latach kiedy samochody elektryczne nie mogly byc wprowadzane z uwagi na lobby koncernow naftowych oraz niemieckich producentow samochodow spalinowych) 
LTO to ogniwa ktore kiedys byly patentem pana Mirko Hanneman oraz jego firmy Colobri Power Systems /  (prosze nie mylic ich ze strona Colobri Energy GmbH):

Od tego momentu jest to wyjasnione (polecam):
https://youtu.be/rdr1MSz8jds?t=1354
[Wideo: https://youtu.be/rdr1MSz8jds?t=1354]
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: http://www.janufsx.webd.pl/hosting/images/untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#2
Dzięki za info @pizdys, zapowiada się ciekawie. Dowiem się czy jest szansa na wprowadzenie tej bestii do PL.

Tymczasem pierwszy powerbank PowerCore 6200LFP jest już dostępny w WR24.PL, zapraszam:
https://www.wideorejestratory24.pl/power...6200lfp-hw
Dawid Lorenz

Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
#3
Super, ze chlopaki wkraczaja do Polski, osobiscie jestem bardzo zaskoczony rozwojem firmy, wiedza, ale i zaparciem.
Jak juz wiele razy na forum wspominalem, bardzo cenie i kibicuje firmom ktore robia faktycznie wlasny produkt (w ich przypadku - konkretnie od podstaw), w przeciwienstwie do brandowania "tanich produktow z Chin".

Mam nadzieje, ze 9000LTO pokaze swiatu co Polacy potrafia!

Ps. Z tego co mi powiedzieli, na wzor 9000LTO jest robiony rownoczesnie power bank 15000LFP (taka sama obudowa, 4ognniwa LiFePO4, tez z funkcja wparcia silnika przy rozruchu).
Ma to byc nowa linia power bankow, tej samej konstrukcji, ze szczegolnym naciskiem na "Jump-start" silnika (wsparcie akumulatora i wydluzenie jego cyklu zycia). Wersja 15000LFP ma ponoc miec mozliwosc rozruchu silnika kompletnie bedz akumulatora w samochodzie, ale to akurat nie powinno nikogo dziwic patrzac jak LiFePO4 kreca silnikiem:

https://youtu.be/X8HoW-qmxnU?t=381  od 6:21
[Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=X8HoW-qmxnU]

Moim zdaniem pomysl ze wsparciem silnika przy rozruchu (doladowywanie wsteczne) - absloutnie rewelacyjny pomysl. Slyszac jeszcze, ze nawet wyladowany power bank do 0% i tak ma w rezerwie "zapas na start silnika" to tylko pokazuje ze ktos tam mysli duzo do przodu i z wyprzedzeniem.
Opatentowac i przejac rynek! a co?
ciagle im to mowie, Wink
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: http://www.janufsx.webd.pl/hosting/images/untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#4
Panowie , potwierdzam.

po roku użytkowania PowerCore 6200LFP, świetnie działa, beż żadnego ale.

Wersja LTO jak na razie ma zaporową cenę 400-500 funtów... dlatego odpuściłem
 
Odpowiedz
#5
Smile 
Witam po dłuższej przerwie? Ostatnio zanabyłem właśnie Power Core 6200LFP plus. Z braku czasu montaż dopiero w święta. Power bank bedzie podłączony pod bezpiecznik wraz z kablem ACC od Viofo. W związku z tym mam pytanie: czy moja kamerka (A129 Duo) będzie się automatycznie przestawiać na tryb parkingowy, czy muszę coś włączyć w ustawieniach?
Pozdrawiam serdecznie!
Mazda 6 GG 1.8 2007 + Ambarella A7LA70 G-PRO CPL,
Mazda 6 GJ  2.0 2016 Sport Nav + VIOFO A129 Duo GPS
 
Odpowiedz
  


Skocz do: