• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja



Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G1W (Novatek NT96650) czyli TOPowa kamera za 150zl?
#1
Bardzo tania kamera "G1W" za okolo 150-180zl ktora jakoscia nagran dorownuje kamerom za 1000zl, stad tak wysoka popularnosci i aukcie na ktorych sprzedano ponad 1400 sztuk...


kamera jak oczywiscie na dobry produkt przystalo ma juz swoje tansze odpowiedniki, rozniace sie przedewszystkim procesorem.
prawdziwa G1W jest oparta na procesorze Novatek 96650 i posiada "Advanced Wide Dynamic technology" i takiej nalezy szukac. wszystkie inne aukcje  w ktorych sprzedawca pisze tylko Novatek i nie podaje informacji, ze kamera posiada "Advanced Wide Dynamic technology" nalezy unikac.

porownanie nieoryginalnej G1W (prawa strona) i oryginalnej G1W (lewa strona).

[Obrazek: out.php?i=675341_dd.jpg]

kamere mozna kupic tutaj (zwroccie uwage na ilosc kupujacych i pozywywnych opinii):
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 1917881920" on‌click="window.open(this.href);return false;

[Obrazek: out.php?i=671939_untitled.jpg]


plusy:
bardzo niska cena
nagrywa FullHD 1080P
kat widzenia 120stopni (DOD maja 140) wiec nieco mniej ale i tak dobrze,
WDR - czyli dobrze zbalansowana jasnosc w nocy!
HDMI, AV-out
dzialaja karty class 4 i 6 (ponoc 10 nie chca dzialac).
kamera nagrywa wiecej niz DODy (bez uzycia kart 64gb) biterate 12Mbit/s (DOD 15Mbit/s)
3min 1080p@30fps = tylko 289mb!!!
Kompresja h.264
brak przerw miedzy nagraniami


minusy:
za niska cena
lekkie rozmazanie na rogach (stare wersje G1W)
w podstawowej wersji G1W moga nie dzialac karty class 10 (nie dotyczy G1WH- podniesiony biterate)
Brak GPS

kamera wyglada tak:

[Obrazek: h650%20car%20dvr_LRG.jpg]

[Obrazek: h650%20car%20dvr_1.jpg]

recenzje tej kamery mozna zobaczyc tutaj:
G1W REVIEW - The Best (Insanely Cheap) 1080p Dash Cam



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Eo76bkytA3o[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GIUWAG3nUsU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jr70CsHsL60[/youtube]


uwazam ze to pierwsza bardzo tania kamera ktora swoja cena w stosunku do jakosci bije wszystko do tej pory,
no moze GT550W/WS jeszcze jest alternatywa ale cena za GT550W jest juz wyzsza o okolo 50-100zl


linki do sciagniecia nagran (bez utraty jakosci) do sciagniecia tutaj:
https://www.dropbox.com/sh/3haq750t6brgdol/CSIu_XFQZX" on‌click="window.open(this.href);return false;" on‌click="window.open(this.href);return false;

[Obrazek: 0ea573d732da.jpg]

[Obrazek: post-289506-0-75151300-1380740306_thumb.jpg]

[Obrazek: out.php?i=688114_untitlffed.jpg]

[Obrazek: post-7141-0-01473500-1383768108_thumb.jpg]

[Obrazek: out.php?i=688116_untitlffffed.jpg]

[Obrazek: post-79481-0-04832400-1387877447_thumb.jpg]

posiadaczy chetnie wyslucham Wink zachecam do komentowania i trolowania...

[edit]


G1W jest produkowana w 3 wersjach sprzetowych.

G1W - NTK96650 + AR0330, kat widzenia 120, podstawowa wersja jak w opisie, (moga nie dzialac karty Class 10).

G1W-C - NTK96650 + AR0330, kat widzenia 120, ta kamera zamiast baterii ma kondensator (ang. Capacitor dlatego w nazwie "C"), kondensator sprawia ze nigdy (w teorii) nie bedzie problemu z potrzeba wymiany baterii, oraz niewystarczajaca energia aby dokonczyc nagrywanie jak braknie zasilania zewnetrznego, takie rozwiazanie jest bezpieczniejsze i pewniejsze (moga nie dzialac karty Class 10),

G1WH - NTK96650 + AR0330, kat widzenia 140, kamera to w teorii to samo co DOD LS300W/GT300W taki sam procesor, taki sam sensor i optyka (6G Lens) rowniez taka sama, w stosunku do poprzednich wersji ta kamera ma podniesiony Biterate do okolo 15 i karty Class 10 powionny dzialac.


podsumowujac zdobyta wiedze dzieki osobom ktore kupily G1W/Wc/WH na forum:

porownanie G1W (z allegro 250zl) z Mio 388 (za 700zl)

[Mio 388]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q0ZHHvFIx64[/youtube]

G1W - brand Xblitz Platinium
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u9Y6876Fj1U[/youtube]

G1W-c przykladaowe nagranie jednego z forumowiczow:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZigiZgIk_e8[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DSqrKRInOg8[/youtube]

G1W
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1V5T0Nph0tE[/youtube]

G1WH
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kXH2V7jNxS8[/youtube]


piszcie chlopaki tutaj o swoich doswiadczeniach z kamerami serii G1W, G1WC, G1WH, -polecacie czy nie itd...
jezeli kamera warta ceny to chyba warto polecic innym,
wiem, ze bazujac na tym temacie wiele osob ta kamere kupilo- i wyglada na to ze sa zadowoleni..

ciesze ze mozna w jakis pozytywny sposob dzielic sie tu wiedza i korzystac z tego forum ktore chyba po to wladsnie jest stworzone.

pozdrawiam!

[EDIT]

jak rozpoznac oryginalna G1WH?

1) ma mozliwosc zrobienia ZOOM przyciskami po lewej stronie, wiec sprawdz czy jest ZOOM,
2) w Menu musi byc funkcja WDR, w przeciwnienstwie do kamer DOD mozna WDR aktywowac lub nie (off/on).
3) oczywiscie po nagraniach nocnych szybko stwierdzisz czy to oryginal (o ile twoja przednia szyba jest w dobrej kondycji) czytaj tu: viewtopic.php?f=28&t=2978
4) w menu "rozdzielczosc" powinna byc opcja 720p@60FPS, pomimo ze nie dziala jak trzeba to powinien ten tryb tam byc.
5) obiektyw w G1WH (szklo) jest plaskie.
6) kamera powinna dzialac z samsung 64GB na FAT32 (Samsung Electronics 64GB Pro microSDXC Extreme Speed (UHS-1) memory card (Model: MB-MGCGB/AM), sandisk 128GB i tez dziala,

UWAGA!!!

oglaszam wszem i wobec ze z pelnym sukcesem udajo mi sie wgrywac oprogramowania od DOD LS300W / GT300W / LS388W  do kamery G1WH !! Biterate podniesiony do 15Mbps a kamera teraz startuje wraz z logiem DOD-Tech oraz dzwiekiem takim jak w kamerach DOD czyli 100% kamera DOD bez logo DOD (G1WH)  Big GrinD

oczywiscie znacznik nagran to teraz DOD LS388W (lub Seezeus jak kto bedzie chial)  nie ma juz bialego znacznika jaki byl w G1WH :wink:
oczywiscie kompatybilnosc kart teraz zgodna z kamerami DOD czyli lepiej niz oryginalnie na G1WH  Confusedtpsml:

wgralem tez od G1W do G1WH (czyli do G1W tez powinny pasowac od LS300W i LS388W/GT300W pewnie i tez GT550W (bez S))

dajcie mi jakis namiar na fajny serwer to upne gotowe pliki flash.bin :!!!:

[Obrazek: out.php?i=829007_20140626-194638.jpg]

[Obrazek: out.php?i=829006_20140626-194938.jpg]

[Obrazek: out.php?i=829008_20140626-194628.jpg]

[Obrazek: out.php?i=829009_20140626-194621.jpg]

[Obrazek: out.php?i=829010_20140626-194613.jpg]

[Obrazek: out.php?i=829011_20140626-194607.jpg]

pod tym linkiem znajdziecie pakiet roznych wersji Firmware do G1WH
G1HW Firmware

tam znajdziecie:
DOD LS300W,
Shadow-Tech GT300W,
DOD LS388W,
oraz oryginalny G1WH 2014.0108

proces aktualizacji wyglada nastepujaco:
- oryginalny plik od DOD LS300W/LS388W/GT300W, zminilem nazwe na FWDM800H.bin (taką nazwe pliku kamera G1WH czyta i rozpoczyna proces aktualizacji),
- plik kopiuje na karte pamieci,
- uruchamiam kamere z tą karta pamieci (podlaczajac ladowarke),
- po 30sek kamera sie uruchomi i juz ma nowe oprogramowanie.
- sformatuj karte pamieci aby zapobiec ponownej aktualizacji przy ponownym uruchomieniu kamery!

co zyskujecie?:
+ biterete podniesiony do 15Mbps (z 12Mbps) czyli niezaprzeczalnie lepsza jakosc nagrywania (kosztem miejsca na karcie),
+ teraz dioda sygnalizuje nagrywanie (jak w LS300W/LS388W/GT300W) oryginalnie tylko zmieniala kolor na czerwony stale swiecąc- teraz mruga.
+ Plate Stamp (znacznik 8znakow)
+ Password Protection (zabezpieczenie menu kamery 4-znakowym haslem) (DOD LS388W)
+ White-Balnce (profile kolorystyczne dlanagrywanego obrazu; dzien/swiatlo sztuczne/pochmurny dzien... itp)
+ Image-Rotation (obracanie obrazu kiedy kamera jest "do gory nogami"),
+ wieksza kompatybilnosc kart pamieci (wg aktualizacji Tio-Tech/DOD-tech)?

co tracicie?:
- j Polski (ja nie mialem ale jak ktos ma to zniknie) (po wgraniu FW od LS300W/LS388W/GT300W)
- brak funkcji zoom na podgladzie (po wgraniu FW od LS300W/LS388W/GT300W)
- znika funkcja ustawienia czasu po ktorym kamera ma sie wylaczyc (w trakcie bezczynnosci) (po wgraniu FW od LS300W/LS388W/GT300W)

jednak zawsze mozna wgrac oryginalny G1WH jak cos i wszystko wraca jak bylo.
najciekawszy wydaje sie byc Firmware od DOD LS388W (tam jest pelny pakiet funkcji)

UWAGA:
nie zalecam wgrywania nowszych wersji oprogramowania niz 2013-07 gdyz sprytnie oprogramowania sa zabezpieczane i powoduja rozne problemy z uruchamianiem kamery, istnieje mozliwosc "zabicia" kamery, nie wgrywajcie tez wersji od kamer z GPS czyli LS330W/LS430W/GT550WS, nie wgrywajcie tez od LS400W (tu byly pierwsze proby DOD z zabezpieczeniami -istnieje duze ryzyko zabicia kamery),

oczywiscie nie biore odpowiedzialnosci za ewentualne problemy, moje proby zostaly zakonczone 100% powodzeniem i wierze, ze wam tez sie uda (pod warunkiem, ze macie oryginalna G1WH)

[Update 2014/07/26 Pizdys]
czeste usterki:
1) Zaklucenia odbiornika radiowego w samochodzie - ten problem generuje zasilacz kamery G1W/h wymiana zasilacza rozwiazuje problem (zasilacz G1W/h to 5V/1A USB mini)
2) problemy z kartami Sandisk 32GB Class 10, te karty nie sa zalecane dla G1W/c o raz G1WH po wgraniu oprogramowania DOD problem znika.
3) Slabe mocowanie kamery, luzne i czesto przyssawka nie trzyma sie szyby - koszt nowego mocowanie to okolo 20zl (pasują od LS300W / LS400W / LS330W / LS430W / LS360W / LS460W / GT550Ws / GT300W)

FAQ:

NCMSN napisał(a):FAQ tak na szybko:

1. luźny uchwyt - podgrzać i podgiąć, "papierek", uchwyt od DODa, uchwyt na lusterko
2. obraz się trzęsie (patrz pkt. 1)
3. słychać trzaski na nagraniu (patrz pkt. 1)
4. brak ciągłości nagrania (przerwy w nagraniach) - wyłączyć tryb parkingowy
5. na jaki poziom ustawić G-sensor - średni w naszych warunkach działa optymalnie
6. w jakim formacie nagrywać FHD 30fps / HD 60fps - FHD, 60fps nie działa
7. czy zmienić ustawienia "fabryczne" w poz. "Exposure" -
8. po odłączeniu od zasilania resetuje datę - padł aku
9. nie mogę odtworzyć filmów na komputerze - brak kodeków
10. film odtwarzany na komputerze tnie - złe kodeki, słaby komputer
11. kamera ostrzy obraz na kroplach wody - kamera za daleko od szyby
12. problem z ostrością (inny niż pkt 11) - viewtopic.php?p=33362#p33362
13. zakłócenia w radiu - p.podobnie zasilacz, wymienić na inny
14. problem z nagrywaniem dźwięku - viewtopic.php?p=35376#p35376
15. nazwy plików do FW - viewtopic.php?p=37758#p37758
16. jak zabezpieczyć plik w czasie nagrania - przycisk MODE (pojawi się ikona kłódki)
17. język polski w kamerce - zbędne, wiesza kamerkę
18. format karty - FAT32

przykladowe nagranie jednago z naszych uzytkownikow forum @RoboD z kamery G1WH (nowa przednia szyba),

G1WH
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pJzpTk07Gzg[/youtube]



[EDIT 10/01/2017]
Aby dokonac wymiany baterii trzeba otworzyc kamere,
generalnie kamere otwiera sie bardzo latwo, a zatrzaski sa mocne i prawdopodobnienstwo ich uszkodzenia jest niemal 0%..

jedyne i zarazem najwieksze niebezpieczenstwo to zlacze USB (ladowania), trzeba bardzo uwazac aby nie oderwac go od plyty glownej (bo to bedzie koniec), obudowa jest na tyle mocna ze nic nie peka....

kamera otwiera sie po przez sciagniecie przedniej czesci obudowy:

[Obrazek: G1W-Open1.jpg]

[Obrazek: G1W-Open2.jpg]

[Obrazek: G1W-Open3.jpg]

[Obrazek: G1W-Open5.jpg]

[Obrazek: G1W-Open6.jpg]

jak widac na zdjeciu tutaj:

[Obrazek: G1W-Open5.jpg]

obudowa "ciagnie" zlacze USB, trzeba tak podwazyc aby zeszla ona ze zlacza a nie ciagnela je z wraz z obudowa....

Bateria jaka tam wchodzi to:

BEP402030 3.7V 300mAh (3cm x 2cm) Li-Ion
mozna tez BEP502030 3.7V 250mAh,(3cm x 2cm) Li-Ion

trzymac sie wymiarow 3cm x 2cm 
max wymiary to:
5mm x 30mm x 40mm/ (450-500mAh) 
6mm x 25mm x 40mm/ (450-500mAh) 
6mm x 20mm x 40mm/ (350-400mAh),

warto szukac baterii z zabezpieczeniem (przeladowanie/zwarcie itp....) Li-Ion :!!!:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
#2
Fajnie, że temat wrócił. Skoro już wykorzystałeś moje 2 filmiki o Mio 388 i Xblitz Platinum, to dodatkowo dokleję do tego tematu 4 filmy, które już umieściłem na forum. Jest to odpowiednik G1W. Mam wgrane angielskie menu T200. Dla mnie rewelacja za takie pieniądze.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1ksudIEMfuc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pk11-Vgkpik[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=az82kGlbjFw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8gNfLkZjwtY[/youtube]
 
Odpowiedz
#3
pizdys napisał(a):G1WH - NTK96650 + AR0330, kat widzenia 140, kamera to w teorii to samo co DOD LS300W/GT300W taki sam procesor, taki sam sensor i optyka (6G Lens) rowniez taka sama, w stosunku do poprzednich wersji ta kamera ma podniesiony Biterate do okolo 15 i karty Class 10 powionny dzialac.

Procesor w DODach to TiTech A8.
Dla niektorych Skoda to tez to samo co VW czy nawet Audi Wink

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 
Odpowiedz
#4
A czym wg Ciebie się różnią?
[Obrazek: bErt89d.jpg]
 
Odpowiedz
#5
MiG25 napisał(a):
pizdys napisał(a):G1WH - NTK96650 + AR0330, kat widzenia 140, kamera to w teorii to samo co DOD LS300W/GT300W taki sam procesor, taki sam sensor i optyka (6G Lens) rowniez taka sama, w stosunku do poprzednich wersji ta kamera ma podniesiony Biterate do okolo 15 i karty Class 10 powionny dzialac.

Procesor w DODach to TiTech A8.
Dla niektorych Skoda to tez to samo co VW czy nawet Audi Wink

procesor NTK96650 to TioTech A8

Tiotech nie jest producentem procesorow jedynie stosuje swoje oznaczenie na Novateku,
Pierwsze kamery DOD LS300W tak byly wykrywane w systemie (Firmware 130324) windows pokazywal to:

[Obrazek: out.php?i=718261_photo-properties.jpg]

swodobnie mozna bylo wgrywac oprogramowania z GT300W<->LS300W<->G1W (na dashcamtalk.com jest to opisane) ale traci sie jezyki i funkcje Zoom.

nie jest to zadne oszustwo DOD'a ani skandal, tak wielu producentow robi aby uniknac podrabiana produktow i zdradzania na czym sprzet sie opiera - bo to juz prosta droga dla konkurencji.
jest tu kilku elektronikow na tym forum ktorzy wierze ze sie juz z tym spotkali...
ja sie z tym wielokrotnie spotkalem

[Edit]
Polecam ten art. o LS300W (TioTech A8 - NTK96650)
http://dashcamtalk.com/ls300w/
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
#6
Pytania o Xblitz Platinum (czyli G1W z dodrukowanym innym logo, więc nie widzę sensu zaśmiecania kolejnym tematem).

Może ktoś proszę jeszcze raz podac linki do pobrania firmware od T200? Rozumiem, że to rozwiąże problem ze stemplem czasowym.

Czy na firmwarze T200 będzie możliwośc, by jakoś szybko zablokowac (uchronic przed nadpisaniem) dane nagranie (w trakcie gdy jest ono jeszcze nagrywane)? (na fw Xblitz muszę przejsc do nagran, znaleźc to konkretne, wejśc w ustawienia... i dopiero tam znajduję odpowiednią opcję)

A co ze zwiechami na kartach c10? Da się to jakoś rozwiązac czy nie pozostaje nic innego jak isc i znowu wykładac kasę na kolejną kartę?
 
Odpowiedz
#7
pizdys napisał(a):
MiG25 napisał(a):
pizdys napisał(a):G1WH - NTK96650 + AR0330, kat widzenia 140, kamera to w teorii to samo co DOD LS300W/GT300W taki sam procesor, taki sam sensor i optyka (6G Lens) rowniez taka sama, w stosunku do poprzednich wersji ta kamera ma podniesiony Biterate do okolo 15 i karty Class 10 powionny dzialac.

Procesor w DODach to TiTech A8.
Dla niektorych Skoda to tez to samo co VW czy nawet Audi Wink

procesor NTK96650 to TioTech A8

Tiotech nie jest producentem procesorow jedynie stosuje swoje oznaczenie na Novateku,
Pierwsze kamery DOD LS300W tak byly wykrywane w systemie (Firmware 130324) windows pokazywal to:

[Obrazek: out.php?i=718261_photo-properties.jpg]

swodobnie mozna bylo wgrywac oprogramowania z GT300W<->LS300W<->G1W (na dashcamtalk.com jest to opisane) ale traci sie jezyki i funkcje Zoom.

nie jest to zadne oszustwo DOD'a ani skandal, tak wielu producentow robi aby uniknac podrabiana produktow i zdradzania na czym sprzet sie opiera - bo to juz prosta droga dla konkurencji.
jest tu kilku elektronikow na tym forum ktorzy wierze ze sie juz z tym spotkali...
ja sie z tym wielokrotnie spotkalem
Ale akurat GT300W tez maja w srodku TioTecha wiec nie dziwi , ze FW pasowalo.
A co wykrywa Windows to wiadomo , co mu sie kaze :-)
Ja bym byl ostrozny z pisaniem , ze to ten sam procesor , bo chocby nazwa jest inna.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 
Odpowiedz
#8
moje filmy wrzucone na serwer:

1) https://mega.co.nz/#!FEsQEIBD!xRCgg4kNM ... 1Nl1xKB6NI
2) https://mega.co.nz/#!kU1HiAqI!SDFv_FWoD ... s59K3xXVfY (noc)

filmy z youtube:

1) http://www.youtube.com/watch?v=kXH2V7jNxS8
2) http://www.youtube.com/watch?v=ie3WnrwmiPw
3) http://www.youtube.com/watch?v=M9XbVRKGc8E

zdjęcia kamerki:

[Obrazek: pnvt.jpg]
[Obrazek: hwja.jpg]
[Obrazek: 5u3y.jpg]
[Obrazek: wyefo.jpg]
[Obrazek: sdp0.jpg]
[Obrazek: w0id.jpg]
 
Odpowiedz
#9
ameryki nie odkrylem, ale dla tych co mowia ze zrywa na xblitz film przypominam ze na fat32 jest limit 4gb na plik co daje jakies ok 44 min w full hd, po tym czasie nagrywanie stanie

testuje wlasnie exfat czy daje rade Big Grin
 
Odpowiedz
#10
Po pierwsze...

pizdys napisał(a):Bardzo tania kamera "G1W" za okolo 150-180zl

G1W-C= 66$ (~210zł)
G1WH= 56$ (~180zł)
G1W= 52$ (~165zł)

Po drugie...

pizdys napisał(a):ktora jakoscia nagran dorownuje kamerom za 1000zl

Dużo jej brakuje do kamerek za 1000zł, ale fakt jest faktem, że nagrania w dzień jak na kamerkę za takie pieniądze robią wrażenie. Z nagraniami nocnym już nie jest tak super, lecz też nie ma tragedii.

Ogólnie kamerka godna polecenia jeśli ktoś nie chce wydać zbyt dużo kasy a mieć nagrania dobrej jakości.


A ja mam pytanie czy działają bez problemu karty 32GB class 10? Najlepiej niech się wypowiedzą użytkownicy jakie karty u nich siedzą Big GrinD

EDIT:
A drugie pytanie jak wam się sprawuje uchwyt w G1WH?
 
Odpowiedz
#11
Arcybiskup napisał(a):Pytania o Xblitz Platinum (czyli G1W z dodrukowanym innym logo, więc nie widzę sensu zaśmiecania kolejnym tematem).

Może ktoś proszę jeszcze raz podac linki do pobrania firmware od T200? Rozumiem, że to rozwiąże problem ze stemplem czasowym.

Czy na firmwarze T200 będzie możliwośc, by jakoś szybko zablokowac (uchronic przed nadpisaniem) dane nagranie (w trakcie gdy jest ono jeszcze nagrywane)? (na fw Xblitz muszę przejsc do nagran, znaleźc to konkretne, wejśc w ustawienia... i dopiero tam znajduję odpowiednią opcję)

A co ze zwiechami na kartach c10? Da się to jakoś rozwiązac czy nie pozostaje nic innego jak isc i znowu wykładac kasę na kolejną kartę?
Witam Wszystkich
Soft T200 dodaje czas i datę w najwyższej rozdzielczości. Link:
http://www.tantugo.com/bin/T200/T200_13 ... 96650A.bin
Szybkie blokowanie działa: naciskam klawisz "M" podczas nagrywania i pojawia się kluczyk na ekranie.
Czy się zwiesza (karta Adata c10)jeszcze nie wiem, kamerkę mam od wczoraj.
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 2 gości