Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: czy jestes zadowolony z tej baterii na ogniwach LiFePO4, ktorej?
TAK [Cellink B, NEO6, NEO9, PRO]
TAK [Blackvue B-124]
TAK [IROAD POWER PACK / GPACK]
NIE jestem zadowolony...
ciagle sie zastanawiam...
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cellink B [Power Bank zaprojektowany dla kamer CAR DVR]
#78
@luk4as, lepiej miec zapas na zasilaczu, niz obciazac go do jego MAX specyfikacji, cenowo niekoniecznie bedzie duzo wiecej, 10A to bardzo optymalne zrodlo zasilania dla Cellinka (takie bym polecal) nawet jak bedziesz ladowac 5A.
(Nie wszystkie zasilacze lubia byc obciazane do MAX wartosci na kilka godzin)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#79
@luk4as ja też podłączyłęm najpierw pod gniazdo, ale pod bezpieczniki to inny komfort użytkowania (ładowania). Nie namawiam, ale też mam 2 letnie auto i nic się nie dzieje, trzeba się tylko teoretycznie przygotować do podłączenia ;-)

 
Odpowiedz
#80
Tez namawiam aby podpiac sie pod bezpieczniki, z cellinkiem sa juz wszystkie gotowe i wymagane akcesoria aby to zrobic.

Cellink laduje sie znacznie szybciej,
Pewniejsze jest polaczenie
100% bezobslugowy
Lepiej go ukryc

Ladowanie przez zapalnicze to bardziej "tymczasowe" rozwiazanie ktore na dluzsza mete sie nie sprawdzi, bo duzy prad ladowania bedzie oslabial styki ktore beda coraz slabiej przewodzic prad, pojawiac sie moze iskrzenie i przerwy w ladowaniu.

Instalacja nie jest trudna, sprowadza sie do podpiecia specjalnego bezpiecznika z przewodem pod bezpiecznik ktory zapewnia min. 15A i tylko w momencie kiedy silnik jest odpalony np zapalniczka, podgrzewane siedzenia, mozna uzyc pustych bezpoecznikow od akcesoriow ktorych w samochodzie nie ma np. Podgrzewane tylne siedzenia lub tylna wycieraczka ktorej np nie ma (bo sa tylko w kombi).

Wazne aby byl to bezpiecznik min 15A i dawal napiecie tylko kiedy silnik jest odpalony (inaczej Cellink wyladuje akumulator na postoju).
 
Odpowiedz
#81
Na razie korzystam z zapalniczki. Okazalo sie ze wtyk dziwnym trafem nie byl do konca wsuniety i nie ladowalo cellinka. Ale dzisiaj pokrecilem sie troszke samochodem naladowalem na fula i zobacze jak to bedzie dzialac ... dziekuje Panowie. Jeslu zdecyduje sie na zakup zasilacza to podesle kilka linkow i bede prosic zeby @pizdys doradzil ktory ...
 
Odpowiedz
#82
Czy oprócz Cellinka w wersji PRO (192 Wh) są jeszcze inne godne uwagi powerbanki o zbliżonej pojemności.
Wiem, że są jeszcze:
IROAD POWER PACK PLUS (174,08 Wh)
i
GPACK GB2000 (174,08 Wh)
ale, który lepszy? Co wybrać?
[Obrazek: bez2png_qsqharr.png]
 
Odpowiedz
#83
Iroad oraz Gpack to jeden i ten sam power bank,

Cellink ma ta przewage ze zawsze mozna mu dorzucic Extended i zwiekszyc pojemnosc bez zmiany calej baterii,
a nawet mozna laczyc Extended do nastepnej Extended i nastepnej i nastepnej itd...

zapewne beda sie pojawiac nowe baterie (grafenowe, lifepo4) innych producentow, trzeba "sledzic" rynek w tym temacie, ceny napewno beda spadac bo eko-elektrycznych samochodow na baterie bedzie coraz wiecej a to oznacza wiecej fabryk baterii w EU (nawet w PL ma taka fabryka byc). WOW

[Obrazek: neo-ext-s.jpg]

[Obrazek: BlackVue_B124_Expansion_Main_V2_grande.png]
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#84
Iroad oraz Gpack można monitorować w aplikacji. Czy to przydatna funkcja, czy tylko bajer? NEO też ma aplikację, ale czy Cellink PRO ma jakiś wskaźnik procentowy naładowania?
Extended u Cellinka, to zaiste zaleta.
[Obrazek: bez2png_qsqharr.png]
 
Odpowiedz
#85
Ja w neo sprawdzam sobie przez aplikacje poziom naladowania i wiem czy starczy mi na kokejny dzien trybu parkungowego czy tez musze doladowac. Teraz ciesze sie ze nie kupilem B tylko Neo bo jednak apka to przydatna funkcja .... neo mam schowane gleboko pod siedzeniem i nie musze do niego zagladac
 
Odpowiedz
#86
@luk4as, zrob tak:
Sprawdz gdzie sa bezpieczniki lub podepnij sie pod kable od gniazda ladowarki w samochodzie (czasem zdjecie jednego panela daje dostep do kabli, czasem z tylu w przegrodzie sa kable idace do pasazerow z tylu do zapalniczki ktora jest dodatkowo dla siedzacych z tylu) wlutuj sie i laduj cellinka w trybie "rapid/szybkim", bedzie znacznie lepiej i pewniej sie ladowac. 15min ladowania w trybie szybkim to jak 30min w trybie wolnym (przez zapalniczke). Docenisz ten tryb ladowania bardzo szybko Wink
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
#87
Musze sie przelamac. Pewnie jak mnie zapalniczka zawiedzie jeszcze 2 razy to wepne sie w bezpieczniki. Auto ma 3 miesiace i 700 km Tongue wiecna razie ide po najmniejszej linii oporu zeby jak najmniej ingerowac
 
Odpowiedz
#88
(18-07-2018, 13:19:29)luk4as napisał(a): Musze sie przelamac. Pewnie jak mnie zapalniczka zawiedzie jeszcze 2 razy to wepne sie w bezpieczniki. Auto ma 3 miesiace i 700 km Tongue wiecna razie ide po najmniejszej linii oporu zeby jak najmniej ingerowac

O matko, to faktycznie mało ingerujesz w auto. Ja w 3 miesiące miałem 12tyś na liczniku Tongue
Mylić się jest rzeczą ludzką, więc popraw mnie jeśli się mylę Tongue

Było: Eyes Tongue
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 4 gości