Liczba postów: 5,940
Liczba wątków: 98
Dołączył: May 2013
Reputacja:
280
Tez namawiam aby podpiac sie pod bezpieczniki, z cellinkiem sa juz wszystkie gotowe i wymagane akcesoria aby to zrobic.
Cellink laduje sie znacznie szybciej,
Pewniejsze jest polaczenie
100% bezobslugowy
Lepiej go ukryc
Ladowanie przez zapalnicze to bardziej "tymczasowe" rozwiazanie ktore na dluzsza mete sie nie sprawdzi, bo duzy prad ladowania bedzie oslabial styki ktore beda coraz slabiej przewodzic prad, pojawiac sie moze iskrzenie i przerwy w ladowaniu.
Instalacja nie jest trudna, sprowadza sie do podpiecia specjalnego bezpiecznika z przewodem pod bezpiecznik ktory zapewnia min. 15A i tylko w momencie kiedy silnik jest odpalony np zapalniczka, podgrzewane siedzenia, mozna uzyc pustych bezpoecznikow od akcesoriow ktorych w samochodzie nie ma np. Podgrzewane tylne siedzenia lub tylna wycieraczka ktorej np nie ma (bo sa tylko w kombi).
Wazne aby byl to bezpiecznik min 15A i dawal napiecie tylko kiedy silnik jest odpalony (inaczej Cellink wyladuje akumulator na postoju).
Liczba postów: 562
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2017
Reputacja:
62
Czy oprócz Cellinka w wersji PRO (192 Wh) są jeszcze inne godne uwagi powerbanki o zbliżonej pojemności.
Wiem, że są jeszcze:
IROAD POWER PACK PLUS (174,08 Wh)
i
GPACK GB2000 (174,08 Wh)
ale, który lepszy? Co wybrać?
Liczba postów: 562
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2017
Reputacja:
62
Iroad oraz Gpack można monitorować w aplikacji. Czy to przydatna funkcja, czy tylko bajer? NEO też ma aplikację, ale czy Cellink PRO ma jakiś wskaźnik procentowy naładowania?
Extended u Cellinka, to zaiste zaleta.
Liczba postów: 771
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
50
Ja w neo sprawdzam sobie przez aplikacje poziom naladowania i wiem czy starczy mi na kokejny dzien trybu parkungowego czy tez musze doladowac. Teraz ciesze sie ze nie kupilem B tylko Neo bo jednak apka to przydatna funkcja .... neo mam schowane gleboko pod siedzeniem i nie musze do niego zagladac