(05-03-2019, )Widmo.SG napisał(a): z tego co zrozumiałem to nie ma możliwości podpiąć najpierw samego hardwire ACC pod kamerkę i potem tylko dołożyć cellinka aby było git. Trzeba pod niego na nowo kable ciągnąć z kamerki, a KITa wypiąć z kamerki a wpiąć w Cellinka - tak ?
Wiec, lepiej kupić od razu całość, aby dwa razy nie rozkładać kabelków po kabinie 
Z tego co zrozumiałem, to źle zrozumiałeś.
Do Cellink-a nie podłączasz kamery bezpośrednio, więc nic nie musisz na nowo ciągnąć. Jak podłączysz sam hardwire do kamery, to tak już zostanie. Cellink-a podłączasz wtedy pomiędzy auto, a hardwire. Jak i gdzie, to musisz sam określić na podstawie swojego upodobania i możliwości umiejscowienia.
Zarówno instalacja samochodowa, jak i Cellink podają napięcie 12V, które zmniejszane jest do 5V dzięki hardwire. Na 5V działa kamera i jeżeli podłączysz kamerę bezpośrednio do instalacji lub do Cellinka, to ją spalisz.
Podsumowując, możesz podłączyć na razie kamerę przez hardwire, którego kabelki podłączysz do instalacji w samochodzie, ale dopóki nie kupisz sobie Cellink-a, to tryb parkingowy, jeżeli będziesz używał, będzie wykorzystywał akumulator samochodowy.
Żółty ACC podłączasz pod bezpiecznik, na którym napięcie pojawia się po zapłonie.
Czerwony BATTERY do akumulatora bezpośrednio dając dodatkowy bezpiecznik, albo do skrzynki z bezpiecznikami (Cellink NEO 9 pobiera prąd 15A, więc jak później go podłączysz, to musi być zapas prądowy, żeby osłużyć odpowiedni odbiornik samochodowy + Cellink), ale 12V musi być tam cały czas (nawet po zamknięciu auta), żeby działał tryb parkingowy.
Czarny GND do masy, karoserii samochodu.
Takie podłączenie będzie działać, ale będzie drenować akumulator.
Teraz, żeby dołożyć Cellink-a, musisz tylko odpiąć wszystkie 3 kabelki hardwire od samochodu i podłączyć je do przewodów Cellink-a, czyli czarny do czarnego, żółty do czerwonego i czerwony do żółtego.
W miejsce odpiętych kabelków hardwire od instalacji podłączasz:
cienki zielony kabelek w miejsce gdzie był wpięty żółty ACC (bezpiecznik po zapłonie),
+12V zasilanie Cellinka w miejsce czerwonego BATTERY (akumulator lub bezpiecznik),
MASA Cellink-a w miejsce czarnego GND (pod śrubkę karoserii).