23-05-2017, 21:50:00
(23-05-2017, 17:19:35)evad napisał(a):(23-05-2017, 16:50:20)Elephant napisał(a): Panowie, może mi ktoś pomoże ?? Od wczoraj kamerka A119 zaczęła mi wariować. Mam ją od ok. 2 miesięcy. Pracuje z kartą Evo+64GB.Zobacz tutaj:
Wczoraj zaczęła się wyłączać, tzn. pracowała ok. 50-60 sekund i reset. I tak w kółko.
Dziś sformatowałem kartę, przywróciłem ją do ustawień fabrycznych i jeszcze gorzej. W zasadzie po każdorazowym uruchomieniu silnika w włączeniu kamerki czas jest pracy i resetowania jest inny. Nieraz potrafi się resetować co 4-5 sekund. Po kolejnym jej uruchomieniu pracuje po 20-25 sekund i reset. Itd......
Poniżej przykładowe filmiki. Ma ktoś jakiś pomysł ??
https://youtu.be/YcqaX7eu59w
https://youtu.be/HsMhnCnwTFk
https://youtu.be/6Hwp2rOzMAQ
https://youtu.be/PC2P_O9m1YM
https://wr24support.freshdesk.com/suppor...%C5%82-gps
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Dzięki, czyli to jest ten słynny minus tych kamer. Dziwne to trochę, bo kamerę może ściągałem ze 3 razy z uchwytu. Ostatnio może ze 4 tygodnie temu i nagle z dnia na dzień takie 'przygody'. Spory minus dla Viofo
Ale faktycznie jak właśnie podłączyłem kamerę bezpośrednio pod ładowarkę, to działa bez problemu.
I teraz aby wyeliminować problem:
1. gdzie mogę zakupić tą piankę EVA foam ??
2. czy ten serwis z viofo.com.pl również zajmie się moją kamerką jeżeli była kupiona bezpośrednio w Chinach ??