17-10-2018, 21:18:05
@brzoza, filmy sie tna bo sa na zywo transferowane w podglad, mozesz zawsze film sciagnac (w 5Ghz) i problem z glowy, zapewniam ze inne kamery w ogole nie zezwalaja na podglad (bez pobierania), tutaj jak wiem w momencie kiedy faktycznie cos sie stanie, nie bedziesz musial czekac 5-10min az sie caly film sciagnie (liczac ze to w ogole ten ktory chcesz). Uwierz ze to i tak duze udogodnienie w porownaniu do innych kamer.
Co do innych kwestii:
- rozlaczanie sie wifi z kamera:
Niestety w zaleznosci od telefonu, androida, polaczenia (2.4Ghz czy 5.8Ghz), polaczenie bywa niestabilne, niestety sam Novatek jest malo stabilnym SOC kiedy przychodzi mu kilka operacji na raz przez WiFi. Sprawdz inne aplikacje APP dla tej kamery np sciagnij DOD APP (dziala z Viofo), moze bedzie w Twoim przypadku bardziej stabilna i intulicyjna niz Viofo APP.
GODZINA / czas:
Czas sie sam ustawia na podstawie GPS, ustaw poprawna strefe czasowa i problem bedzie rozwiazany.
Co do resetu ustawien APP:
Nie do konca to testowalem, ale upewnij sie ze masz najniwsza APP oraz Firmware (ten z Low-Bitem, oraz Bez) sa to testowe wersje i tego typu bledy komunikacji ustawien moga miec miejsce az wyjdzie finalna wersja firmware oraz APP, napewno zmiany usatwien w kamerze a pozniej osobno w APP moga sie wykluczac i byc moze tu jest jakis blad?
Warto wiedziec, ze:
Wifi w tej kamerze to dodatek, bo kamera ma LCD, i nie wymaga tu WIFi tak naprawde do nieczego. Jedynie przydac sie moze do udostepnienia nagran w razie wypadku lub sprawdzenia co sie stalo (kiedy nie mamy czytnika lub komputera pod reka). Dokonywanie usatwien przez Wifi to srednio udany pomysl z uwagi na to ze menu daje pelny dostep do ustawien (nie ma przymusu korzystania z Wifi aby cos zmienic).
Co do innych kwestii:
- rozlaczanie sie wifi z kamera:
Niestety w zaleznosci od telefonu, androida, polaczenia (2.4Ghz czy 5.8Ghz), polaczenie bywa niestabilne, niestety sam Novatek jest malo stabilnym SOC kiedy przychodzi mu kilka operacji na raz przez WiFi. Sprawdz inne aplikacje APP dla tej kamery np sciagnij DOD APP (dziala z Viofo), moze bedzie w Twoim przypadku bardziej stabilna i intulicyjna niz Viofo APP.
GODZINA / czas:
Czas sie sam ustawia na podstawie GPS, ustaw poprawna strefe czasowa i problem bedzie rozwiazany.
Co do resetu ustawien APP:
Nie do konca to testowalem, ale upewnij sie ze masz najniwsza APP oraz Firmware (ten z Low-Bitem, oraz Bez) sa to testowe wersje i tego typu bledy komunikacji ustawien moga miec miejsce az wyjdzie finalna wersja firmware oraz APP, napewno zmiany usatwien w kamerze a pozniej osobno w APP moga sie wykluczac i byc moze tu jest jakis blad?
Warto wiedziec, ze:
Wifi w tej kamerze to dodatek, bo kamera ma LCD, i nie wymaga tu WIFi tak naprawde do nieczego. Jedynie przydac sie moze do udostepnienia nagran w razie wypadku lub sprawdzenia co sie stalo (kiedy nie mamy czytnika lub komputera pod reka). Dokonywanie usatwien przez Wifi to srednio udany pomysl z uwagi na to ze menu daje pelny dostep do ustawien (nie ma przymusu korzystania z Wifi aby cos zmienic).
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.