28-01-2020, 23:45:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2020, 23:48:49 przez Dymar3.)
Aaaa jeszcze jedno Was zapytam:-)
Ostatnio w jednym aucie moja partnerka zostawiła A129dual na ok 36h. Wiadomo załączył się tryb parkingowy. Gdy wszedłem do auta rejestrator pracował a akumlator miał 11.5V i 2 litrowy diesel nie odpalił. Zastanowiło mnie dlaczego adapter zasilania nie rozłączył zestawu przy 11.8V.
Zadzwonilem do WR24 i powiedziano mi, że adapter zasilania musi być podpięty pod sam rejestrator po lewej stronie a nie tak jak ja miałem pod modul GPS. Wskazując jednocześnie, że to był powód nie zadziałania adaptera i nie wyłączenia kamery przy 11.8 V.
Potwierdzacie tę teorie?
Ostatnio w jednym aucie moja partnerka zostawiła A129dual na ok 36h. Wiadomo załączył się tryb parkingowy. Gdy wszedłem do auta rejestrator pracował a akumlator miał 11.5V i 2 litrowy diesel nie odpalił. Zastanowiło mnie dlaczego adapter zasilania nie rozłączył zestawu przy 11.8V.
Zadzwonilem do WR24 i powiedziano mi, że adapter zasilania musi być podpięty pod sam rejestrator po lewej stronie a nie tak jak ja miałem pod modul GPS. Wskazując jednocześnie, że to był powód nie zadziałania adaptera i nie wyłączenia kamery przy 11.8 V.
Potwierdzacie tę teorie?