Mi tez sie podoba powiedzenie "okres przejsciowy".- takie "zyciowe" i oddajace ducha obecnych standardow w jakich robione sa kamery
jak tak dalej pojdzie to za rok bedziemy mieli kamery 4K @ 3D dzialajace tylko zima.
@
szaniu, wierze, ze znasz zalety i wady DR900S, cena tez jest znana, musisz sam ocenic czy warto tyle na ta kamere wydac, napewno Cloud jest jej swietna zaleta, sam mam DR750S i korzystam z Clouda bardzo czesto, np kiedy oddaje auto do naprawy i podgladam w domu z dzwiekiem co robia, albo idac na zakupy dostaje blyskawiczna informacje ze uderzono w auto - mogac zobaczyc co sie stalo i szybko zareagowac- to naprawde swietna przewaga BV nad konkurencja, niestety co do DR900S nie mam dobrego zdania bo wylaczanie sie tej kamery kiedy auto stoi zaparkowane w zwykly sloneczny dzien nie pozwala na uzywanie Clouda i ciezko mi chwalic producenta ktory zaoszczedzil na chlodzeniu CPU i zwiekszyl cene za kamere o 1000zl ktorej konstrukcyjną zmianą jest jedynie matryca w stosunku do poprzednika DR750S.
W moim przekonaniu DR900S to prototyp ktory nie jest skonczony, niestety w cenie nie malej, jeszcze gdyby tylko ostrosc tracila latem (bo traci) to w dodatku "przegrzewa sie i wylacza" - na tym etapie w ogole zastanawia ile ta kamera wytrzyma takich przegrzan i co by bylo gdyby zabezpieczenie temperaturowe nie zadzialalo- smierc kliniczna? Ale jak ktos ma inne zdanie to je uszanuje.
Mam wrazenie ze BV bardzo chcialo wyprzedzic konkurencje za wszelka cene (ale tanim kosztem)
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid263643
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid261595
Po czesci im sie to udalo, problem tkwi w szczegolach.
Niedlugo zima, a to oznacza ze DR900S swietnie bedzie rozmrazac przednia szybe i skrobanie nie bedzie juz konieczne