AutoWrzuta.pl

Pełna wersja: Viofo A129 [Sony Starvis IMX291 + Novatek NT96663]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Troche daleko mi do Krakowa ale masz racjie. Dzisiaj  tak zrobie. Nie będe już zaśmiecał wątku tym jednym tematem. Odezwę się jak huz suę uporam z problemem. Bardzo dziekuhe za pomoc:-)
Dobrze, że poruszamy ten temat - im więcej wątków instalacyjnych tym lepiej, będzie dla potomnych Smile Może wydzieli te posty do wątku np. instalacja w Hundai Tucson...
Instalacja w Hundai Tuscon (po za tym ze typ bezpiecznikow bywa inny) niczym sie nie rozni od innych aut... po prostu trzeba podlaczyc:

+12V stale (np swiatla awaryjne bo one zawsze maja zasilanie na wypadek awarii)
+ 12V po zaplonie (elektryczne siedzenia, tylna wycieraczka, elektryczne szyby...)
GND/Uziemienie/masa...

I gotowe...

Wolalbym wydzielic watek o jakims naprawde specjalnym pojezdzie, w ktorym wszystko odbiega od normy, np łazik curiosity, sonda kosmiczna, byd e6 / tesla?... albo jakis solarny szybowiec... chyba ze bedzie duzo zgloszen o problemach z instalajca w danym samochodzie.
Problem z niepasującym adapterem bezpiecznika micro2 udało się rozwiązać :-) 

Przyczyna była iście banalna. Wystarczyło zeszlifować pilnikiem do paznokci obie powiechnie zaznaczone strzałką i tym samym zmniejszyć rozmiar czarnej części adaptera:-) teraz wszystko pasuje idealnie. Drugie zdjęcie przedstawia zestawione dwa adaptery - w tym jeden zeszlifowany. 
Wszystko działa idealnie:-) 
Dziekuje za zainteresowanie, wszelkie sugestie i pomoc:-)
, super, że udało się ten problem Tobie rozwiązać, brawo Ty
(28-01-2020, 19:03:27)pizdys napisał(a): [ -> ]Instalacja w Hundai Tuscon (po za tym ze typ bezpiecznikow bywa inny) niczym sie nie rozni od innych aut... po prostu trzeba podlaczyc:

+12V stale (np swiatla awaryjne bo one zawsze maja zasilanie na wypadek awarii)
+ 12V po zaplonie (elektryczne siedzenia, tylna wycieraczka, elektryczne szyby...)
GND/Uziemienie/masa...

I gotowe...

Wolalbym wydzielic watek o jakims naprawde specjalnym pojezdzie, w ktorym wszystko odbiega od normy, np łazik curiosity, sonda kosmiczna, byd e6 / tesla?... albo jakis solarny szybowiec... chyba ze bedzie duzo zgloszen o problemach z instalajca w danym samochodzie.

doceniam Twój wkład w rozwój forum, ale tu dyskusja była o typie bezpieczników i sprawa nie była tak prosta jak napisałeś...
Dalej podtrzymuje, że posty te można wydzielić z dyskusji o kamerce do innego, niekoniecznie nowego wątku...
Aaaa jeszcze jedno Was zapytam:-)

Ostatnio w jednym aucie moja partnerka zostawiła A129dual na ok 36h. Wiadomo załączył się tryb parkingowy. Gdy wszedłem do auta rejestrator pracował a akumlator miał 11.5V i 2 litrowy diesel nie odpalił. Zastanowiło mnie dlaczego adapter zasilania nie rozłączył zestawu przy 11.8V. 

Zadzwonilem do WR24 i powiedziano mi, że adapter zasilania musi być podpięty pod sam rejestrator po lewej stronie a nie tak jak ja miałem pod modul GPS. Wskazując jednocześnie, że to był powód nie zadziałania adaptera i nie wyłączenia kamery przy 11.8 V.

Potwierdzacie tę teorie?
(28-01-2020, 23:45:59)Dymar3 napisał(a): [ -> ]Aaaa jeszcze jedno Was zapytam:-)

...

Zadzwonilem do WR24 i powiedziano mi, że adapter zasilania musi być podpięty pod sam rejestrator po lewej stronie a nie tak jak ja miałem pod modul GPS. Wskazując jednocześnie, że to był powód nie zadziałania adaptera i nie wyłączenia kamery przy 11.8 V.

Potwierdzacie tę teorie?

Dziwne - adapter ma się odłączyć, jak na wejściu z aku będzie 11.8V, bez względu co będzie po drugiej stronie.
Te 0.3V różnicy to może być rozbieżność i dokładność pomiarów każdego z urządzeń z osobna.
Podpięcie pod samą kamerę a nie GPS jest potrzebne w starszych modelach od tego, żeby kamera przełączała się w tryb parkingowy... Różnica w napięciu wynika prawdopodobnie z tego o czym napisał - z różnicy pomiaru... Albo z niedokładności hardwire kit... Albo z jedno i drugiego....
BTW 11.8V to trochę mało jak na diesla... W benzynie, garażowanej, jeszcze jakoś ujdzie, ale diesla bym nie ryzykował...
Tak alr diesel juz sprzedany. Teraz benzyna 1.6.

Ja mam adapter zasilania starego typu  a nie ten trojżyłowy, który współgra ze stacyjką. 

Czyli w tym  przyoadku prawidłowością  bedzie podĺączenie pod rejestrator a nie modul GPS ?
Tak, dwużyłowy adapter możesz podłączyć do stopki GPS - sam tak miałem podłączone do póki nie zmieniłem adaptera na trójżyłowy. Wcześniej miałem adapter Black Vue i zmieniłem na trójżyłowy... Tobie proponuje zrobić to samo - dwużyłowy sprzedać a kupić trójżyłowy. Główna zaleta to lepsze przełączanie między trybem parkingowym a drogowym. Adapter trójżyłowy przełącza na tryb drogowy po odpaleniu silnika. Dzięki temu nie ma kilkusekundowej przerwy w nagraniu... Przełączanie na podstawie danych GPS następuje chwile po ruszeniu i można stracić najważniejszą część nagrania...