AutoWrzuta.pl

Pełna wersja: Viofo A129 [Sony Starvis IMX291 + Novatek NT96663]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(20-07-2018, 16:26:25)pizdys napisał(a): [ -> ]Mozliwe ze tylko karty do 32GB zadzialaja z aktualizacja firmware.

Ale jak to? Ja wgrywałem wersje 1.0 z karty pomarańczowej Evo 128GB bez problemu. Skąd taka informacja?
Czyli wazne aby byl fat32 i plik bezposrednio na karcie.
(Najlepiej usunac wszystkie inne pliki).

Wczesniej kamery z NTK nie tolerowaly wiekszych kart niz 32gb przy aktualizacji wiec padlo podejzenie ze moze , nie moze zaktualizowac bo karta za duza... albo w ogole nie probowal a pytania na forum zadawal ? Wink
Moja aktualizacja:
EVO 128 GB
formatowana w kamerze za pierwszym razem
plik wgrany bezpośrednio na kartę bez kasowania plików

Dodam jeszcze, że po aktualizacji, nie kasując pliku firmware, kamera nie aktualizuje się ponownie, tylko sprawdza wersję pliku i włącza się normalnie (nie przechodzi drugi raz aktualizacja).
i inni, czy moze mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyc o co chodzi z tym kablem?
Czy będzie trzeba dodatkowy kabel zasilający ciągnąć od zasilacza, który ma 2 gniazda USB i podłaczać bezpośredio pod USB w kamerze?
Wychodzić będzie na to ze kamera będzie miała podpięte 3 kable USB: zasilanie do GPS, zasilanie bezposredio do kamery i przewód tylnej kamery?
Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh
, ale łopatologicznie!
Jak to się ma do określenia podłączenia, które ja opisałem??????? Tak ma być, jak ja to rozumiem???
Raczej chodzi o modyfikację we wtyczce obecnego kabelka, albo zamiana na firmowy, który kiedyś będzie dostępny.
Lopatologicznie to chodzi tu o to, ze kamera ma specialnie wydzielony 1 PIN w zlaczu USB na ktorym jak sie pojawi +5V to kamera bedzie myslec, ze samochod jest odpalony i wybudza sie z trybu parkingowego, kiedy 5V znika, tryb parkingowy w menu sie blokuje i kamera wykrywa, ze samochod ma wylaczony silnik i czas aktywowac wczesniej wybrany tryb parkingowy (np low-bitrate lub Time-Lapse)

Czyli kabel bedzie wygladal tak:

CZERWONY : +12V ACC (czyli +12V ktore sie pojawia tylko jak samochod jest odpalony, np zapalniczka samochodowa)
ZOLTY : +12V caly czas (czyli modul monitoruje stan wyladowania akumulatora i jednoczesnie zapewnia zasilanie na parkingu, np bezpiecznik od emergency light bo on zapewnia +12V non stop)
CZARNY - GND to czarny, uzmienienie... byle sruba uziemiajaca bedzie OK.


[zdjecie przykladowe, nie wiem czy dokladnie tak bedzie wygladal, ale napewno bedzie on mial 3 piny wejsciowe ACC, +12 BATT, GND]

[Obrazek: 61Fcb2sSJVL._SL1024_.jpg]
Widzę że VIOFO chce zdobyć laurkę "Januszów Biznesu" ...

Teraz rozumiem. Czyli będzie to na zasadzie podobnej do podłączenia VicoPowerPlus .
+12V po zapłonie
+12V stałe
-GND
Tak?Ale skoro TAK? To po co te komplikacje? Czyżby NTK był tak ujowy do trybów parkingowych, ze wymaga takiego cudowania?
Zobaczcie ze np BlackVue na HiSiliconie, czy OPIA na Ambareli nie wymagają pie...lenia sie w kable i kabelki...
A129 tez moze miec automatyczny tryb parkingowy (i taki obecnie ma), czyli po wykryciu ze samochod stoi (G-sensor nie wykrywa drgan) kamera obecnie atywuje (po okolo 5minutach) Time-Lapse ktory mozna wybrac z menu , a i tez mogla byc aktywowac Low-Bitrate (tak ma np DOD RC500S tez na NTK), ale Viofo wpadlo na pomysl zablokowania calkowicie trybu parkingowego w menu - ktorego odblokowanie bedzie dokonywane juz tylko przez kabel USB Hardwire (PIN4).

Wiec mozna bylo kontynuowac aktywacje trybu parkingowego automatycznie (na podstawie G-Sensora), ale.... no ale... co ma mam powiedziec?
Taki marketing, takie czasy, dyktatura!
Ręce mi opadły... Janusze biznesu...